Mischien heb ik wat gemist maar wat kost dit alles nou zonder je eigen zakgeld en ander extra's en wat heb je ervoor? Ik praat dan over: Hotel(allin?)trips etc etc.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:43 schreef WooZ het volgende:
Hawaii, een staat van enkele eilanden. Een staat met de meest actieve vulkaan ter wereld en een staat die bekend staat om zijn goede surfspots![]()
<knip>
Het kost veel, veel geld. En veel meer dan ik begroot had. Boodschappen zijn ong. 4x (ja echt) zo duur als op the mainland. Bv een 1.5L pak melk voor 4$ for gods sakequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:02 schreef spy08 het volgende:
[..]
Mischien heb ik wat gemist maar wat kost dit alles nou zonder je eigen zakgeld en ander extra's en wat heb je ervoor? Ik praat dan over: Hotel(allin?)trips etc etc.
Gaaaf!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:07 schreef alana het volgende:
Die eerste keer zaten we in Waikiki maar hebben we uiteindelijk echt het hele eiland gezien, van het regenwoud tot de north shore tot de niet-toeristische westkust (als ik het goed herinner was het west?), waar we toen bij de locals werden uitgenodigd om vervolgens te blijven slapen en de volgende ochtend met (wilde) dolfijnen te zwemmen bij een nabij gelegen baai... Goede herinneringen!!
Ojaaaa, alsjeblieft WooZ!!!!!quote:
Zet je nog meer foto's online?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |