Ik zal niet teleur stellen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:32 schreef TheZapster het volgende:
Zotheid heeft mijn stem![]()
Hertog Jan en Patat
Ik hoop niet dat je het over mij hebt?quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee maar het wordt nu langzaam bekend dat KLB een nieuwe MOD zoekt en nu komen er tal van noobs die hier nooit te zien zijn en die dadelijk ook nog serieus een kans gaan maken omdat ze voorkeursstemmen gaan ronselen in hun eigen subforum. Opzouten met die losers
Ik vind dat de kiezer recht heeft op onderbouwing van deze stellingen. Als mod zijnde zou ik deze reactie in ieder geval belonen met 3 maanden afwezigheid van jouw persoontje in verband met ongenuanceerde persoonlijke aanvallen op een medefokker!quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vind jou een sukkel,
nog een reden om voor de boswachter te gaan!
hij is een man met visie!
WTFok! is er nu links of rechts aan dat plaatje? Ik heb me laten inspireren door het logo van een andere partij die voor de vrijheid is. Ninja-edits FTW!quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:27 schreef Lyzio het volgende:
Kap nou eens met onder ieder bericht dat walgelijke linkse logo neer te pleuren. Het ziet er niet uit. Die vogel vraagt om een Paint-vernedering.
Mooi zo. Geen plaatje meer. Good boy.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:35 schreef right_turn het volgende:
[..]
WTFok! is er nu links of rechts aan dat plaatje? Ik heb me laten inspireren door het logo van een andere partij die voor de vrijheid is. Right_Turn slaat op een beweging die je maakt bij zuidamerikaans dansen! Ik heb zuidamerikaanse roots
Mee eens. Met jou wil ik wel regeren.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:27 schreef Lyzio het volgende:
Kap nou eens met onder ieder bericht dat walgelijke linkse logo neer te pleuren. Het ziet er niet uit. Die vogel vraagt om een Paint-vernedering.
Ik zat er nog aan te denken om er een schijtende meeuw van te makenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:27 schreef Lyzio het volgende:
PWND, mods kunnen niet bannen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:16 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik vind dat de kiezer recht heeft op onderbouwing van deze stellingen. Als mod zijnde zou ik deze reactie in ieder geval belonen met 3 maanden afwezigheid van jouw persoontje in verband met ongenuanceerde persoonlijke aanvallen op een medefokker!
[ afbeelding ]
en ik zeg "ik vind" en ik mag alles vinden in dit land wat ik wil!quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:16 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik vind dat de kiezer recht heeft op onderbouwing van deze stellingen. Als mod zijnde zou ik deze reactie in ieder geval belonen met 3 maanden afwezigheid van jouw persoontje in verband met ongenuanceerde persoonlijke aanvallen op een medefokker!
[ afbeelding ]
dan ben ik bang dat je op niemand zal kunnen stemmen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:05 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik stem voor degene die mijn topics nooit zal sluiten!
Als right_turn mod wordt wel ja.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:56 schreef slindenau het volgende:
KLB gaat echt helemaal naar de kloten straks
Als je het dan maar wel naar de politie brengt. Krijg je misschien nog een beloning ook.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en ik zeg "ik vind" en ik mag alles vinden in dit land wat ik wil!
Helaas ik niet met jou. Je heult met de vijand. En je bent geen Zuiderling. Ik verwacht op zijn minst een smeekbede, dan wil ik nog wel eens over mijn bourgondisch hart strijken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mee eens. Met jou wil ik wel regeren.
Toch is dit een beetje egocentrisch om alleen de lijsttrekker erop te vermelden. Er hadden makkelijk nog drie mooie partijleden onder gepast.quote:
Op een visitekaartje staan ook niet de namen van mijn collega's in real lifequote:Op woensdag 9 juli 2008 14:30 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Toch is dit een beetje egocentrisch om alleen de lijsttrekker erop te vermelden. Er hadden makkelijk nog drie mooie partijleden onder gepast.
True enough. Nu voel ik me buitengeslotenquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op een visitekaartje staan ook niet de namen van mijn collega's in real life
Het is een onderdeel van de bagger die jullie consequent over Fok hebben uitgestort ja. Kuttopic op kuttopic, kutkloon op kutkloon, kuthype op kuthype. Om dan na een jaar of twee te gaan jammeren in een topic dat de mods het niet meer onder controle hebben en dat KLB zo kut is geworden. Goh hoe zou dat nou komen he?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ohja, wij hebben het alleen maar over friet en patat
Ach daar is ie dan eindelijk:quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik wou het eigenlijk in een ander topic plaatsen, maar ik doe het hier gewoon![]()
[..]
Het is een onderdeel van de bagger die jullie consequent over Fok hebben uitgestort ja. Kuttopic op kuttopic, kutkloon op kutkloon, kuthype op kuthype. Om dan na een jaar of twee te gaan jammeren in een topic dat de mods het niet meer onder controle hebben en dat KLB zo kut is geworden. Goh hoe zou dat nou komen he?![]()
Voor zover ik weet heeft ''de harde kern baggeraars'' geen klonen in KLB hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik wou het eigenlijk in een ander topic plaatsen, maar ik doe het hier gewoon![]()
[..]
Het is een onderdeel van de bagger die jullie consequent over Fok hebben uitgestort ja. Kuttopic op kuttopic, kutkloon op kutkloon, kuthype op kuthype. Om dan na een jaar of twee te gaan jammeren in een topic dat de mods het niet meer onder controle hebben en dat KLB zo kut is geworden. Goh hoe zou dat nou komen he?![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach daar is ie dan eindelijk:
De redder van KLB
![]()
Met je tiffus Dik Trom vervuiltopic. Jankjas![]()
en gelijk heeft ie... iets wat zowat de rest van FOK! aan jullie duidelijk probeert te maken...quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach daar is ie dan eindelijk:
De redder van KLB
![]()
Met je tiffus Dik Trom vervuiltopic. Jankjas![]()
Voor de 3de keer, lees je in.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en gelijk heeft ie... iets wat zowat de rest van FOK! aan jullie duidelijk probeert te maken...
Wat vind je er zelf nou van, om even serieus te zijn: er worden mods gezocht en het enige waar het hier over gaat is frituren... en erg slechte paint tekeningetjes...
hadden jullie beter niet kunnen solliciteren voor ONZ, aangezien dat dichter bij jullie idee van modden (maar nog niet in de buurt van) komt?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:56 schreef slindenau het volgende:
KLB gaat echt helemaal naar de kloten straks
lees gdvr es zelf man! en op alle vragen van onder andere yvonne, mij, ludo etc, heb je nog geen enkel antwoord gegeven! nee, in plaats daarvan gaat het baggeren gewoon door, nota bene in een sollitopic. en geen van de heren heeft door dat ze zichzelf riant voor schut zetten, indien ze gekozen worden.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Voor de 3de keer, lees je in.
Nieuwe mods op KLB
Dat bijvoorbeeld.
Je hebt dus duidelijk niet gelezenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
lees gdvr es zelf man! en op alle vragen van onder andere yvonne, mij, ludo etc, heb je nog geen enkel antwoord gegeven! nee, in plaats daarvan gaat het baggeren gewoon door, nota bene in een sollitopic. en geen van de heren heeft door dat ze zichzelf riant voor schut zetten, indien ze gekozen worden.
als een van jullie ook maar enigszins geen bagger had geplaatst, zouden de kritieken op de mods misschien wel goed zijn geweest, maar nu is het een schertsvertoning, omringd door een hoop diarree. niet meer en niet minder.
je weet dat ik niet kruip en al helemaal niet in de anus van de mods. ik heb hier vrij vaak gepost etc, maar door dat achterlijke gebagger en die zielige topics die tegenwoordig worden geproduceerd, wat niks meer te maken heeft met klagen, kom ik hier de laatste tijd alleen nog maar lurken ja...quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt dus duidelijk niet gelezen.
Waar maak je je trouwens druk om? Je komt hier amper man, of moet je nog meer in de anus van de mods kruipen?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dan ben ik bang dat je op niemand zal kunnen stemmen.
Ja, leuk. Veel gehuil over mods die 'de KLB cultuur' en 'de KLB humor' (lees: bagger bagger bagger) niet snappen. Oftewel: je verheft de bagger van het vaste kliekje tot standaard, en verwijt dan de mods dat ze niet aan die standaard voldoen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Voor de 3de keer, lees je in.
Nieuwe mods op KLB
Dat bijvoorbeeld.
Kan niet, daar zit ik alquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt dus duidelijk niet gelezen.
Waar maak je je trouwens druk om? Je komt hier amper man, of moet je nog meer in de anus van de mods kruipen?
Trouwens wel leuk dat mij altijd baggeren wordt verweten terwijl ik pas sinds een week weer in KLB postquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je weet dat ik niet kruip en al helemaal niet in de anus van de mods. ik heb hier vrij vaak gepost etc, maar door dat achterlijke gebagger en die zielige topics die tegenwoordig worden geproduceerd, wat niks meer te maken heeft met klagen, kom ik hier de laatste tijd alleen nog maar lurken ja...
en k heb duidelijk goed gelezen. dat is dus het hele eiereten... maar goed... het is natuurlijk van jullie kant erg moeilijk om te ontdekken waar nou het probleem ligt, is het niet?
Dat frituurgebral hier in dit topic is puur om onszelf te amuseren.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en gelijk heeft ie... iets wat zowat de rest van FOK! aan jullie duidelijk probeert te maken...
Wat vind je er zelf nou van, om even serieus te zijn: er worden mods gezocht en het enige waar het hier over gaat is frituren... en erg slechte paint tekeningetjes...
hadden jullie beter niet kunnen solliciteren voor ONZ, aangezien dat dichter bij jullie idee van modden (maar nog niet in de buurt van) komt?
En zijn bijdrage komt ook niet verder dan wat aarsjes likken en ons uitschelden voor baggeren terwijl de mods zelf dus ook toegeven dat het niet helemaal loopt in KLB (waarom zou er anders een extra mod gezocht worden?)quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat frituurgebral hier in dit topic is puur om onszelf te amuseren.
Ons echte verkiezingsprogramma komt nog wanneer de kandidaten bekend zijn, maak je nu maar geen dikke.
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En zijn bijdrage komt ook niet verder dan wat aarsjes likken en ons uitschelden voor baggeren terwijl de mods zelf dus ook toegeven dat het niet helemaal loopt in KLB (waarom zou er anders een extra mod gezocht worden?)
Precies. Ik zie ook genoeg serieuze reacties... en in serieus bedoelde topics met een terechte klacht moet ook normaal gereageerd worden (grapje links en rechts moet ook kunnen natuurlijk) maar de meeste topics zijn lemmings of andere onzin waar niemand echt wat mee kan. Logisch dat daar dan in gebaggerd wordt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:12 schreef Agiath het volgende:
Dat gebagger gebeurd ook alleen maar in kuttopics.
Als iemand een serieus topic opent met een echte klacht dan kan er ook normaal gereageerd worden.
Maarja topics met TT als Vuistneuckende Emo's e.d. daar ga ik ook niet mijn best voor doen
ik kom al langer in KLB dan jij hier op FOK! rondloopt... maar goed... we zullen zien als er een nieuwe mod is, en aangezien jouw laatste zin hier voor het eerst bij mij positief overkomt, ben ik benieuwd hoe het vanaf nu zal gaan lopen...quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad.
Makkelijk lullen he als je nooit in KLB komt. Bij deze doe ik of zijn berichten er niet staan.
Onze standpunten zijn duidelijk. Denk wel dat het ietwat serieuzer naar buiten gebracht moet gaan worden. Want onze intenties zijn goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |