Gandzasar Kapan-uit, altijd lastigquote:Gandzasar Kapan is een Armeense voetbalclub uit de stad Kapan. De club speelt in de hoogste Armeense divisie, de Premier League.
De club speelde in 2004 voor het eerst in de Eerste divisie en werd daar derde. Ook in 2005 werd de derde plaats behaald maar omdat de B-elftallen van Pyunik Erevan en Ararat Erevan niet kunnen promoveren mocht Gandzasar de plaats in de hoogste klasse innemen. In het eerste seizoen werd de club vijfde.
quote:''In deze stad waar aan de Sovjetblokken te zien toch een paar tienduizend zielen moeten wonen, is geen enkele hap warm eten te vinden, er zijn geen restaurants, geen snackbars, geen hotdogkraampjes, zodat ik, ondanks mijn dikke geldbuidel, net als iedereen in mijn simple hotelkamertje een koude homp brood en wat bergkaas binnenprop. Gelukkig bracht de concierge, in ruil voor een bijdrage, een elektrisch kacheltje dat ik aanbid als een god in de duisternis voor de twee meter warmte dat het me schenkt.''
bsiderats.nlquote:Uitwedstrijd in Yerevan
Een grote meevaller voor de supporters die naar Armenië willen. De uitwedstrijd wordt op 23 juli namelijk in het nationale stadion (14.000 plaatsen) in Yerevan gespeeld.
In tegenstelling tot Kapan is Yerevan wél goed te bereiken en moet ook het vinden van een hotel een stuk simpeler zijn.
Dat scheelt al een hoop ja. Kon me ook al niet voorstellen dat dat stadion goedgekeurd zou worden door de UEFAquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:34 schreef the_undertaker het volgende:
Hoe gaan de NACers er komen? Met de trein?
[ afbeelding ]
Lekker stad ook
[ afbeelding ]
Ik denk dat je de grootste kans hebt op Omroep Brabant.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:29 schreef Thieske het volgende:
Iemand enig idee of de (uit) wedstrijd ook ergens wordt uitgezonden?
Edit:
RTL 7 heeft alleen de rechten voor het hoofdtoernooi van de Europa League maar heeft al wel aangegeven interesse te hebben in het uitzenden van de voorronde wedstrijden. Daarvoor moeten ze een overeenkomst sluiten met de thuis spelende ploeg.
Maar goed, ik neem aan dat Gandzasar - NAC geen denderende kijkcijfers op gaat leven en RTL deze wedstrijd dus wel zal laten schieten.![]()
Speelt er überhaupt nog een ploeg nog verder weg?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me zo'n beetje de leukste uitwedstrijd die je kan krijgen
Lekker veel uitpubliek zal er zijn dan.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:45 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ja, er doen nog wat ploegen uit Kazachstan meeZo heb je in de Champions League de wedstrijd FH Hafnarfjörður uit IJsland tegen Aktobe uit Kazachstan
![]()
Lekkere afstand.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:45 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ja, er doen nog wat ploegen uit Kazachstan meeZo heb je in de Champions League de wedstrijd FH Hafnarfjörður uit IJsland tegen Aktobe uit Kazachstan
![]()
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:34 schreef the_undertaker het volgende:
Hoe gaan de NACers er komen? Met de trein?
[ afbeelding ]
Lekker stad ook
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:15 schreef Mr-Sander het volgende:
Gunstige loting voor NAC. Zo'n ploeg is in Armenië natuurlijk altijd lastig te kloppen, maar thuis valt wel het een en ander recht te zetten. Denk dat je uit met een gelijkspelletje tevreden mag zijn. De nummer 10 is een technisch zeer vaardige speler.Als ze hier niet langs komen is het wel ultiem janken met de pet op...
quote:NOG 2.000 TE GAAN
10-07-2009
We durven het nu hardop te zeggen: NAC verwacht een volle bak bij de wedstrijd NAC-Gandzasar Kapan. Er zijn nog slechts 2.000 kaarten te koop.
Deze kaarten zijn te koop bij Ticketbox ( de dichtstbijzijnde verkooppunten vind je op www.ticketbox.nl ) en Service- & Informatiedesk (di-vr 09u-12u). Mochten er donderdag nog kaarten beschikbaar zijn, dan zal er tevens kassaverkoop zijn vanaf 16.00u. Tot op heden zijn er ruim 11.500 kaarten verkocht.
Inmiddels is ook bekend welke tribunes open gesteld worden en welke gesloten blijven. Van de vakken EE en GG was al bekend dat ze gesloten zouden blijven (de UEFA staat gebruik van staantribunes niet toe). Ook vak H zal gesloten blijven, vanwege verbouwingswerkzaamheden. Vak I zal wél in gebruik zijn, maar op dit vak zijn in het kader van de verbouwing een fiks aantal stoelen weggehaald. De rest van de tribunes in het Rat Verlegh Stadion zijn gewoon geopend.
Zoals bekend geldt er deze wedstrijd vrije plaatskeuze. Mensen die verzekerd willen zijn van een goede plaats, wordt geadviseerd om vroeg te komen. De poorten zullen open gaan rond 19.15u. Mensen die wat later komen wordt gevraagd de instructies van de stewards op te volgen. Zij kunnen u vertellen op welke vakken nog plaatsen vrij zijn.
Ben benieuwd hoeveel van die gasten naar Breda komen.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:14 schreef dndiek het volgende:
Zijn er nog kaarten te krijgen voor NAC - Gandzasar?
Doen ze best goedquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel van die gasten naar Breda komen.
Als de ploeg het al niet voor elkaar krijgt om op tijd visa te regelen vallen er al helemaal weinig supporters te verwachten denk ik......quote:Armenen komen gewoon.
Vandaag onstond er wat ophef over onze Europese tegenstander van donderdag. De mensen van FC Gandzasar hadden hun visa te laat aangevraagd en konden via de officiele weg woensdag niet legaal in Nederland aankomen. Via wat 'omwegen' is het nu toch allemaal goedgekomen. Woensdag zullen de Armenen in het Rat Verlegh Stadion een training afwerken. bsiderats.nl
Mijn god, waar begin je aan echt.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
[..]
Als de ploeg het al niet voor elkaar krijgt om op tijd visa te regelen vallen er al helemaal weinig supporters te verwachten denk ik......
Ararat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |