Gandzasar Kapan-uit, altijd lastigquote:Gandzasar Kapan is een Armeense voetbalclub uit de stad Kapan. De club speelt in de hoogste Armeense divisie, de Premier League.
De club speelde in 2004 voor het eerst in de Eerste divisie en werd daar derde. Ook in 2005 werd de derde plaats behaald maar omdat de B-elftallen van Pyunik Erevan en Ararat Erevan niet kunnen promoveren mocht Gandzasar de plaats in de hoogste klasse innemen. In het eerste seizoen werd de club vijfde.
quote:''In deze stad waar aan de Sovjetblokken te zien toch een paar tienduizend zielen moeten wonen, is geen enkele hap warm eten te vinden, er zijn geen restaurants, geen snackbars, geen hotdogkraampjes, zodat ik, ondanks mijn dikke geldbuidel, net als iedereen in mijn simple hotelkamertje een koude homp brood en wat bergkaas binnenprop. Gelukkig bracht de concierge, in ruil voor een bijdrage, een elektrisch kacheltje dat ik aanbid als een god in de duisternis voor de twee meter warmte dat het me schenkt.''
bsiderats.nlquote:Uitwedstrijd in Yerevan
Een grote meevaller voor de supporters die naar Armenië willen. De uitwedstrijd wordt op 23 juli namelijk in het nationale stadion (14.000 plaatsen) in Yerevan gespeeld.
In tegenstelling tot Kapan is Yerevan wél goed te bereiken en moet ook het vinden van een hotel een stuk simpeler zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |