quote:
Dan heb je de strekking van mijn post niet helemaal mee gekregen.
Nogmaals ik vond/vind je posts doordrenkt met arrogantie en een neerbuigende houding richting mensen met een kleiner budget (zoals dus beginnende gitaristen).
De zin "Op het moment dat jij nummers schrijft die ik schrijf en evenveel ermee verdient dan spreek ik je graag weer", bevestigt dit alleen maar voor mij.
Het interesseert me niet wat voor muziek je maakt en hoeveel geld je daarmee verdient. Al maakte je carnavalsmuziek, ben je vuilnisman, of verkoop je je kontje achter het CS te Amsterdam. Als dat jouw ding is, prima. Go for it. Mijn atheïstische zegen heb je.
Waar het me om ging was dat Ruzbeh vroeg om gitaaradvies. Hij heeft geen budget voor een Gibson en een dure buizenamp. Geen probleem, zoals ik zei goedkope alternatieven zat! (zie mijn voorbeeld van dat Squiertje met Marshall versterker).
Maar als ik beginner was en ik had ook maar een klein budget voor een gitaar+versterker, zou me de moed in de schoenen zinken door jouw posts (mits ik ze voor waar aan zou nemen).
Puur omdat zijn droom (gitaarspelen) dan zo onbereikbaar lijkt. Helemaal door de flauwekul opmerking dat hij 'bepaalde grepen niet zou kunnen pakken'.
Behoorlijk agressief? Misschien, maar ik proefde demotivatie en daar reageerde ik op.
Duidelijker?
(Dit was een subtiele tvp)
Meeting: Als ik kan en misschien mee kan rijden met Cynic, dan wil ik misschien ook wel op de misschien-lijst