Yep. Zijn al die jaren Star Trek kijken toch ergens goed voor geweest.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs een cd en shirt terug in de tijd gestuurd![]()
Neem je naar de meet ook een cd en shirt (maatje xl) voor mij mee?
Komersquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo moet je dat noteren..
Brian enzo moeten zelf maar reageren..
Als ik moet werken kom ik. Ik werk in Utrecht, dus is om de hoek!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Komers
Doodkapje
Brother52
Dribbel_
Dean [lijkt me makkelijker ]
Aresdreams
Witchfynder
Snarky
Labiele factoren
Guitarist.nl
Daantke
Cynic
--H-I-M--
ikheetmartijn
Afvalligen
Moozze
Leonos
Geef je eindelijk toe aan je schizofrenie ?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:42 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
kan ook op me zelf doelen daarmee, zonder andere daarmee aan te wijzen
Dat is al helemaal netjes ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Komers
Doodkapje
Brother52
Dribbel_
Dean [lijkt me makkelijker ]
Aresdreams
Witchfynder
Snarky
Labiele factoren
Daantke
Cynic
--H-I-M--
ikheetmartijn
Afvalligen
Moozze
Leonos
nee hoor,d at doen we al langerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geef je eindelijk toe aan je schizofrenie ?
Mee eens, de clip is een beetje raar maar het nummer is vet! En toch hoop ik op meer gitaarmuziek op het nieuwe album...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:28 schreef Mistaken het volgende:
En wat vind je van de single?
De clip is een beetje ugly! Nummer is wel goed!
Ik heb in mijn auto een flux capacitor laten inbouwen, wel zo gemakkelijk als ik naar mijn ouders moet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep. Zijn al die jaren Star Trek kijken toch ergens goed voor geweest..
Sure thing!
Roland + strat [SC's] = 200 euroquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:04 schreef Daantke het volgende:
[..]
Vraagprijzen voor Roland, strat, Epi en Ibanez? En zitten er hb's of sc's in die strat
Dat wou ik je nog voorstellen ja, PM nog eenmaal je adres, dan stuur ik hem die kant op vandeweek.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:42 schreef Aresdreams het volgende:
Misschien die H&K Warp ruilen tegen mijjn wah pedaal die ik je nog steeds op moet sturen? (zit inmiddels wel goed in een doos ingepakt)
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Roland + strat [SC's] = 200 euro
Actie filmpje:
...
Weather Fail.......quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Zon![]()
Strand
Schaars gekleden vrouwen
*naar buiten kijkt
.....
Mag je Fok!ken vanuit de gevangenis?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:48 schreef Daantke het volgende:
ik heb de hele dag brilneussteuntjes geteld en de andere helft van de dag stapeltjes papier gewogen_! hopelijk hoef ik dat niet die drie weken lang te doen
mwah vakantiewerk 8 uur per dag maar die vent zei dat het vanaf morgen wel afwisellender wordt omdat er dan iemand anders ook terug van vakantie isquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:50 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mag je Fok!ken vanuit de gevangenis?
mja dat verschilt toch per persoon? ik heb mn aanslagplek meestal redelijk dicht bij de halsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind dat HSH zo irritant hedie klote singelcoil zit precies op de aanslagplek waardoor je op dat ding zit in de hakken
ja dat staat er toch ookquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:53 schreef Daantke het volgende:
[..]
mja dat verschilt toch per persoon? ik heb mn aanslagplek meestal redelijk dicht bij de hals
Scheelt ook als je je mp3 speler op mag... een vriend van mij moest plastic doppen maken... had gewoon van die luisterboeken opstaanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:53 schreef Daantke het volgende:
[..]
mwah vakantiewerk 8 uur per dag maar die vent zei dat het vanaf morgen wel afwisellender wordt omdat er dan iemand anders ook terug van vakantie is
gewoon verstand op nul en gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |