True true. Maar dit is online, daar kan een reactie me niet zoveel schelen.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:49 schreef LudoSanders het volgende:
Dit topic in KLB. Priceless, je verwacht hier wel normale reacties.
Ja, dat was het vast.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je een vervelend hoofd heb kan je dat soort reacties verwachten ja
"quote:Op maandag 7 juli 2008 20:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat was het vast.
En zo lelijk was ze nu ook weer niet.
quote:Op maandag 7 juli 2008 20:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat was het vast.
Tokkiesquote:Op maandag 7 juli 2008 20:51 schreef Broekpaling het volgende:
Marokkanen/Allochtonen?
Nee, maar jij wel H@H@quote:Op maandag 7 juli 2008 20:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat was het vast.
Nee, als was het wel op de psychiatrische afdeling, dus had goed gekunnen.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:59 schreef Anniie het volgende:
Was 't een client van je?
quote:
Ja, ik wil ook wel even klagen! Bij de wc's op het station moet je betalen met gepast geld en dat inwerpen. Ik had had niet gepast dus de vrouw die naar buitenkwam hield de deur voor mij open, kon ik dus gratis. Tot zover geen enkele klacht.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
True true. Maar dit is online, daar kan een reactie me niet zoveel schelen.![]()
Trouwens, misschien willen mensen gewoon lekker meeklagen.
Stom mens. Sommige mensen hebben geloof ik niets beters te doen dan te lopen chagerijnen zodra ze de kans krijgen.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:09 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook wel even klagen! Bij de wc's op het station moet je betalen met gepast geld en dat inwerpen. Ik had had niet gepast dus de vrouw die naar buitenkwam hield de deur voor mij open, kon ik dus gratis. Tot zover geen enkele klacht.
Toen ik weer naar buiten kwam deed ik de deur dicht. Toen zag ik dat er ook een vrouw stond te wachten (als ik dat had gezien had ik deur wel even opengehouden). Ze werd boos en riep iets van: Doe je dat altijd ofzo!!??!!
![]()
. Ze riep dat nu ik gratis was geweest zij dubbel moest betalen. OH!? Maar uiteindelijk kon ze zelfs na drie keer geld inwerpen nog niet naar binnen. En liep boos weg.
Maar het was echt per ongeluk. Logisch dat ze geïrriteerd was, maar om nu zo te gaan schreeuwen.
inderdaad ja, lijkt wel alsof ze gewoon iets zoeken om te klagen!! En als ze dan wat gevonden hebben kunnen ze zich lekker uitleven...quote:Op maandag 7 juli 2008 21:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stom mens. Sommige mensen hebben geloof ik niets beters te doen dan te lopen chagerijnen zodra ze de kans krijgen.
Die lui zijn gewoon verbitterd ofzo want iedereen die iets doet, want niet naar hun zin is, dat doen ze vast expres en met het doeleinde om hem/haar te benadelen!
Schande, de jeugd van tegenwoordig.
Zo zat ik laast bij zo'n leipe buschauffeur in de bus die kwaad werd op een kind, 10 jaar ongeveer, omdat deze alleen met groot geld kon betalen en dat trok hij niet want hij had te weinig kleingeld. Heel gefrustreerd mannetje.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stom mens. Sommige mensen hebben geloof ik niets beters te doen dan te lopen chagerijnen zodra ze de kans krijgen.
Die lui zijn gewoon verbitterd ofzo want iedereen die iets doet, want niet naar hun zin is, dat doen ze vast expres en met het doeleinde om hem/haar te benadelen!
Schande, de jeugd van tegenwoordig.
Ja juist, en dan heb je ook nog van die kneuzen bij wie hun kop al op onweer staat als je de bus instapt zodat je amper nog goedemorgen/middag durft te zeggen. Die vervolgens iedere stoeprand meepakken en vanuit z'n chauffeursstoel ook nog even tegen een vrouw met kinderwagen beginnen te schreeuwen omdat ze de verkeerde ingang pakt.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:20 schreef pietkanarie het volgende:
ja, busschauffeurs... die kunnen er ook wat van. Sommigen dan. Alsof dat kind er iets aan kan doen.
Hij zou genoeg geld mee kunnen nemen voor een strippenkaart?quote:Op maandag 7 juli 2008 21:20 schreef pietkanarie het volgende:
ja, busschauffeurs... die kunnen er ook wat van. Sommigen dan. Alsof dat kind er iets aan kan doen.
Jij zou kunnen lezen?quote:Op maandag 7 juli 2008 21:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hij zou genoeg geld mee kunnen nemen voor een strippenkaart?
Of jij zou kunnen leren een zin fatsoenlijk op te bouwen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |