De wereld is hardquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:21 schreef Leanne het volgende:
wat een zielig topic is dit zeg
het verhaal is zielig
en de reacties zijn nog meer zielig
*zucht*
Da's net het leuke aan klaagbaak. De kneusjes die hun kicks moet halen uit het anoniem, risicoloos afzeiken van mensen.. Ze durven hun bek niet opentrekken tegenover hun baas, hun moeder, het buurmeisje dat in hun kleenex fantasie zo gewillig is...quote:Op maandag 7 juli 2008 20:37 schreef danny_dyer het volgende:
Ik lees dit forum al een tijdje en het valt er op dat er gewoon niet serieus op gereageerd kan worden..Is dat de nieuwe internethype? mensen afzeiken
achja, je bent niet de eerste iig!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:44 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Da's net het leuke aan klaagbaak. De kneusjes die hun kicks moet halen uit het anoniem, risicoloos afzeiken van mensen.. Ze durven hun bek niet opentrekken tegenover hun baas, hun moeder, het buurmeisje dat in hun kleenex fantasie zo gewillig is...
Dankzij internet hebben zij een uitlaatklep, en dankzij hun posts kan ik me ook weer superieur voelen.
Wat moet dit nou weer? De TS opbeuren?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:13 schreef Jumparound het volgende:
kop op TS, over 9 maanden is het een lekker milf...
Geintje![]()
Ze was het gewoon niet voor je, let maar op, de ware komt echt wel
post jouw foto eens, nu ben ik wel benieuwd opzichquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:24 schreef destrovel het volgende:
[..]
Wat moet dit nou weer? De TS opbeuren?
TS is gewoon kansloos, en moet ermee leren leven dattie nooit iets anders zal krijgen dan een mede-bacoboy
call it the dayquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 04:00 schreef jordeeeh het volgende:
Dat mensen nog steeds serieus blijven reageren
En daar ging mijn cola......quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:54 schreef pisnicht het volgende:
Als die linker nu de wenkbrauwen van die rechter had, hoefde je na het neuken je snikkel ook niet meer aan de gordijnen af te vegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |