Mijn zus en ik...1 grote ellende. Mijn zus is 25, ik 23. Mevrouw wilde al vroeg volwassen worden op haar 12e/13e, ik speelde tot mijn 14e met Barbies. Om maar een verschil aan te geven.
We zijn ontzettend verschillend en ze kan na zoveel jaar nog niet geheel accepteren dat ik gewoon anders ben dan haar. Nu is ze ruim een jaar uit huis geweest (ver weg, in de buurt van Deventer, wij wonen in Zeeland) maar nu komt ze helaas weer (zeer waarschijnlijk) thuiswonen.
Ik zie er als een berg tegenop want mijn 2 dagen hebben we waarschijnlijk toch weer onéénigheid.

Ik doe mijn best, echt waar. Maar als ze een weekend hier is, dan eis ze de aandacht op van iedereen, claimt als een gek (als mijn moeder de stad niet in wil, dan is het van: Nou wat ongezellig, ben ik een keer hier

), vindt alles bot wat je zegt, luisterd niet naar je, beoordeeld alles vanuit haar eigen waarheid en is jaloers.
Ok, nu schilder ik mijn zus af al een monster, maar vaak is ze ook gewoon onuitstaanbaar.
Heb altijd geroepen: als zij terug komt wonen...ga ik weg. Maar ja, ben maar een semi-arme student en ik heb het hier eigenlijk nog best naar mijn zin. Moet ik dan alles omgooien omdat mevrouw hier komt wonen? Misschien...maar eigenlijk is dat ook niet echt lekker om mee te starten. Vind het iig zwaar klote dat ze terug komt wonen...en dat is mijn klacht.
Zo, dat lucht op.
[ Bericht 1% gewijzigd door vencodark op 07-07-2008 19:48:29 ]