Jaquote:Op zondag 13 juli 2008 20:16 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
dat ken ik![]()
zeker in klaagbaak ofzo?
lol, dacht dat jouw eigen vriendin bevallen was.. Dacht dus dat je een kerel wasquote:Op zondag 13 juli 2008 18:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik ben 28.Zij is 25 volgens mij en hij is 32.
* ReMcOrE raadt dan maar niet...quote:Op zondag 13 juli 2008 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jullie raden trouwens nooit wie ik binnenkort ga ontmoeten
Wil ik ook zien maar kan nietquote:Op maandag 14 juli 2008 12:29 schreef Rumille het volgende:
Kijk de training van Ajax, stil.
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:43 schreef Rumille het volgende:
Training begon om 11 uur en ik woon in het oosten als 16-jarige, ouders moeten werken.
Kost net zoveel geldquote:
Een kerel die MinderMutsig heet?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
lol, dacht dat jouw eigen vriendin bevallen was.. Dacht dus dat je een kerel was! Sorry voor mijn lompheid
Simon & Garfunkelquote:Op maandag 14 juli 2008 13:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik moet bij die foto van Ben&Jerry op de achterkant van die bakjes altijd denken aan Simon&Garfunkel.
Hoe noemt Simon zich tegenwoordig ook alweer? Abdul of Mohammed ofzoquote:
ben niet op de hoogte van de huidige stand van zaken, ben alleen fan van een aantal nummersquote:Op maandag 14 juli 2008 13:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoe noemt Simon zich tegenwoordig ook alweer? Abdul of Mohammed ofzo
Jah weet ik veel welk soort vage gasten er tegenwoordig rond lopenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een kerel die MinderMutsig heet?![]()
![]()
Ik moet bij die foto van Ben&Jerry op de achterkant van die bakjes altijd denken aan Simon&Garfunkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |