Haat niet de speler, haat het spel.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:55 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik geen flauw idee hebt wat je hier brabbelt?
Ik geloof inmiddels best dat je een geboren Surinaamse lowlife bent, maar overschakelen op je moedertaaltje omdat je me niet eens van fatsoenlijke repliek kan voorzien is wel ultiem treurig.
Het spel is jou verbaal vernederen. Love it.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:30 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Haat niet de speler, haat het spel.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:48 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Gaan we er nog op reageren, of raak ik een gevoelige snaar bij beide heren? Het moet vast ultiem zijn voor jullie dat het nu vakantie is, omdat je nu eindelijk thuis kan komen zonder blauwe plekken en groene fluimen in je vettige kapsel.
Oh, ik zie dat ik enkel Gluckskafer aanspreek. Ik heb de indruk dat jullie van hetzelfde soort zijn dus mag jij je ook aangesproken voelen. Vandaar dat ik vroeg of er nog gereageerd ging worden...quote:
Dat werkt inderdaad niet als je op het platteland woont. Vandaar dat ik in de grootste stad van Nederland woon. En ja, ik heb inderdaad gechilld met enkele vrienden en m'n vriendin gisternacht. Verder wil ik liever niet hebben dat je me schat noemt, het klinkt gay en ik heb het niet zo op homo's. Zo, nu ben je alweer uitgeluld en kun je lekker broeden op een mooie reactie op deze post; veel plezier.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat ik enkel Gluckskafer aanspreek. Ik heb de indruk dat jullie van hetzelfde soort zijn dus mag jij je ook aangesproken voelen. Vandaar dat ik vroeg of er nog gereageerd ging worden...
Hoe is 't verder, Lakitu? Nog gechilld met je matties, of werkt dat niet zo als je op het platteland woont en je enkel contact hebt met de buitenwereld via internet? Is niet spang he, schat.
Ho, ho, ho, de dag dat jij me uitgeluld krijgt gaan we niet meemaken, kan ik je vertellen!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat werkt inderdaad niet als je op het platteland woont. Vandaar dat ik in de grootste stad van Nederland woon. En ja, ik heb inderdaad gechilld met enkele vrienden en m'n vriendin gisternacht. Verder wil ik liever niet hebben dat je me schat noemt, het klinkt gay en ik heb het niet zo op homo's. Zo, nu ben je alweer uitgeluld en kun je lekker broeden op een mooie reactie op deze post; veel plezier.
Nee, het is een goed topic geworden inderdaadquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:03 schreef J.Herrer het volgende:
Dit topic is niet meer straat
Gast, ik heb je al meerdere malen uitgeluld. Daarnaast gebruik ik het woord spang wanneer het nodig is, en een discussie met een cancernerd als jij zou ik niet bepaald spang noemen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:56 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ho, ho, ho, de dag dat jij me uitgeluld krijgt gaan we niet meemaken, kan ik je vertellen!
Ik spreek je aan zoals ik wil, en ik dacht dat jij je bij 'schat' het prettigst zou voelen. Ja, ja, ik heb mensenkennis. Geef het maar toe, lekkertje.
Maar volgens mij is mijn mission accomplished. Ik zie dat die grote smoel van je redelijk is ingedamd. Ook gebruik je het woord 'spang' niet echt meer, dus mijn complimenten. Hoe snel kan het gaan, he? Maar moeilijk vond ik het niet hoor, want die tere pubermannetjes als jij zijn meestal wel gevoelig voor invloed van een ouder en vele malen intelligenter persoon als ik.
Ga zo door, he. Heb je een terugval moment, PM me dan even. Dan kom ik meteen langs in je topic. Of bij je thuis, als je wil. Ik ken iemand die dat in ieder geval zou prefereren!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, ik heb je al meerdere malen uitgeluld. Daarnaast gebruik ik het woord spang wanneer het nodig is, en een discussie met een cancernerd als jij zou ik niet bepaald spang noemen.
Na deze post stopt deze slowchat en tyf jij op uit mijn topic met je kutkop.
Je vindt jezelf écht heel wat. Zielig.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:14 schreef Beauregard het volgende:
[..].
Wanneer heb jij mij voor het laatst uitgeluld met die gay-ass replies van je? Presenteer het me even netjes in een overzicht en ik geef je gelijk. Maar dat ga je niet doen, want dat kan helemaal niet!!11!!
Cancernerd? "I DETECT FAIL", gecombineerd met een link naar een RickRoll en je leeftijd geven denk ik wel aan wie hier nu de cancernerd is he, vrolijke vriend.!!!1
En blijf jij maar weg uit dit topic, want het is je inmiddels vast wel duidelijk dat het nu mijn topic is en dat jij het behoorlijk loopt te verzieken met je huilerige kinderposts.
Begin het eindelijk door te krijgen volgens mij.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Spang, ik heb je al meerdere malen uitgespangd. Daarnaast spang ik het woord spang wanneer het spang is, en een discussie met een spangnerd als jij zou ik niet bepaald spang noemen.
Na deze post stopt deze spangchat en spang jij op uit mijn spang met je spangkop.
Duh, dat is in dit topic ook niet zo moeilijk. Bekijk dit eens:quote:
Schiet wel een beetje op, anders is het topic zo dicht.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:23 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Duh, dat is in dit topic ook niet zo moeilijk. Bekijk dit eens:
Beauregard vs. Straattaal-kenner die zelf nooit op straat komt
Eenieder die zo'n vergelijking ziet staan zal mij onmiddelijk tippen voor de overwinning. "Vs." kan zelfs beter vervangen worden door ">", maar dat zal je vast niks zeggen.
Ik ben de verpersoonlijking van mannelijke überheid en dat ga jij toegeven, bitch.
Hij zit er kort op, dus ik verwacht binnen enkele minuten zijn witte vlaggetje.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
Schiet wel een beetje op, anders is het topic zo dicht.
Gast, je kent me voor geen meter. Hoe kom je op het hersenspinsel dat ik nooit op straat zou komen? En het enige wat ik ga toegeven is dat jij wat minder op jezelf moet geilen, aangezien je het niet waard bent.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:23 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Duh, dat is in dit topic ook niet zo moeilijk. Bekijk dit eens:
Beauregard vs. Straattaal-kenner die zelf nooit op straat komt
Eenieder die zo'n vergelijking ziet staan zal mij onmiddelijk tippen voor de overwinning. "Vs." kan zelfs beter vervangen worden door ">", maar dat zal je vast niks zeggen.
Ik ben de verpersoonlijking van mannelijke überheid en dat ga jij toegeven, bitch.
Aldus TS vanuit zijn bed.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, je kent me voor geen meter. Hoe kom je op het hersenspinsel dat ik nooit op straat zou komen? En het enige wat ik ga toegeven is dat jij wat minder op jezelf moet geilen, aangezien je het niet waard bent.
Ik zou je kristallen bol maar terug brengen naar de winkel, want hij doet het kennelijk niet. Je moest eens weten hoe ver naast je erzit.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:31 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Aldus TS vanuit zijn bed.
[ afbeelding ]
zomg waarom maak jij foto's op de dude zijn slaapkamertje?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:31 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Aldus TS vanuit zijn bed.
[ afbeelding ]
Eh, jij ligt er wel zo bij. Beweer jij van niet, dan bewijs je het tegendeel maar. Foto's zijn het makkelijkst. En niet gauw je nieuwe liefde in de kast verstoppen, okee?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou je kristallen bol maar terug brengen naar de winkel, want hij doet het kennelijk niet. Je moest eens weten hoe ver naast je erzit.
Heeft z'n moeder gedaan, waarmee ik - zoals reeds beschreven - een goede band heb.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:35 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
zomg waarom maak jij foto's op de dude zijn slaapkamertje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |