Kan wel weer zien dat je een neppe straat wigger bent die niet kan lezen, dus ga je chromen velgjes van je rolstoel maar weer oppoetsen jonge.quote:
patatquote:Op maandag 7 juli 2008 22:04 schreef HeatWave het volgende:
De belangrijkste zin die straattaal sprekers moeten leren is:
[..]
Spang wat een ander woord schijnt te zijn voor zwarte smurf als ik het goed begrepen heb.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
Waar gaat dit over ?
ey kill check jezelfquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kan wel weer zien dat je een neppe straat wigger bent die niet kan lezen, dus ga je chromen velgjes van je rolstoel maar weer oppoetsen jonge.
Gluckskafer, waarom ben jij zo'n mongool?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:27 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
ey kill check jezelf
ik ben geen kaolo boeler dus ik ben niet een van je matties van daar, ict'er
Stoer jonge lekker op straat hangen bij je "matties" terwijl je vader de plantenborders van de gemeente schoffelt. Mij uitschelden en ik meer verdienen dan je vader.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:27 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
ey kill check jezelf
ik ben geen kaolo boeler dus ik ben niet een van je matties van daar, ict'er
Hier stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:36 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Gluckskafer, waarom ben jij zo'n mongool?
Met z'n straatpraatjes.Wel fijn dat je het internet kunt gebruiken als uitlaatklep voor zulke taal, want doe je dat buiten dan krijg je natuurlijk weer tetsen op het schoolplein, van gasten die wel meetellen.
Da's prettig, dan heb je bijna mijn hele post gelezen.quote:
Correct.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
eigenlijk is spang dus alles wat de ts of dit topic niet is
ey brada luister ik ben gewoon Suriquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:36 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Gluckskafer, waarom ben jij zo'n mongool?
Met z'n straatpraatjes.Wel fijn dat je het internet kunt gebruiken als uitlaatklep voor zulke taal, want doe je dat buiten dan krijg je natuurlijk weer tetsen op het schoolplein, van gasten die wel meetellen.
Tuurlijk ventje. En ik ken je moeder, van mondje tot kontje, dus kom niet met me lullen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:16 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
ey brada luister ik ben gewoon Suri
dus kom geen grappen met me maken
ik ken de hoodz, van Bimri tot Roffa en ik ben groot geworden op Moksi-a-Lesi en Klaroeng en Antroewa
dus kom me niet lullen...
quote:
NOU VETTE SHIT OUWE.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:16 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
ey brada luister ik ben gewoon Suri
dus kom geen grappen met me maken
ik ken de hoodz, van Bimri tot Roffa en ik ben groot geworden op Moksi-a-Lesi en Klaroeng en Antroewa
dus kom me niet lullen...
Foeroe kill.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:22 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Tuurlijk ventje. En ik ken je moeder, van mondje tot kontje, dus kom niet met me lullen.
Achterlijke dakhaas.
Vind je het heel erg als ik geen flauw idee hebt wat je hier brabbelt?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:47 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Foeroe kill.
Wan bigi ati-prisiri de kon esi-esi ma pikinsomoro a eri sani
quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:22 schreef Beauregard het volgende:
[..]
En ik ken je moeder, van mondje tot kontje
Dus het is zoiets als mênnus?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:25 schreef Lakitu het volgende:
Jullie mate van onspangheid stemt mij droevig.![]()
Overigens is de vertaling gegeven door het Grote Nederlandse Straatwoordenboek incorrect. Spang is een veel wijder begrip, altijd en overal op toe te passen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |