No shit.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:09 schreef Catch22- het volgende:
ik heb een nare mededeling voor je...
ik heb geen zusje, alleen een broertje. Ik vrees dus dat je homo bent.
Het enige pleziertje van die dude is op internet de stoere jongen uithangenquote:
Alsof die berberboys mij ook maar iets aan gaan doen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:45 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Het enige pleziertje van die dude is op internet de stoere jongen uithangen
Laat hem maar.
Als hij op straat langs een groepje mocro's loopt poept hij in zijn broek van bangheid.
Dat weet ik zeker.
Kill, ik ben zelf een suri die hangt met de mocro's.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:53 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Alsof die berberboys mij ook maar iets aan gaan doen.!!111!
Projecteer je eigen angsten niet op iemand anders, snotaap.
Waarom blijf je toch keer op keer de faalhaas uithangen in een topic wat niet eens het jouwe is? Ik heb nog nooit iemand zo'n faalsessie zien maken, verbazingwekkend gewoon.
Nee, in winkelcentrums rondhangen, en fysiek geweld gebruiken omdat je iemand verbaal niet de baas kan, DAT is stoerquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:01 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Kill, ik ben zelf een suri die hangt met de mocro's.
Je probeert hier je pijn, onzekerheid en angst te verbergen achter een facade van zogenaamde internetstoerheid.
Ik betwijfel of je nog zo stoer bent als we jou in het winkelcentrum tegenkomen.
Ho, wacht even, *SCHRIK*, ik heb hier van doen met een Suri die met Mocro's hangt! KUT!quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:01 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Kill, ik ben zelf een suri die hangt met de mocro's.
Je probeert hier je pijn, onzekerheid en angst te verbergen achter een facade van zogenaamde internetstoerheid.
Ik betwijfel of je nog zo stoer bent als we jou in het winkelcentrum tegenkomen.
Oh, weer een post van de grote man zelf.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:05 schreef Lakitu het volgende:
Beauregard, hoe meer jij post, hoe zieliger je lijkt. Damn, wat een kneus.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:10 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh, weer een post van de grote man zelf.
Ik word niet zieliger, jij wordt zieliger. Dit kun je voorkomen door niet te blijven reageren op mijn waarheden en betogen, want het heeft geen zin. Je bent al lang uitgeschakeld door de eindbaas: Beauregard.![]()
Start gewoon WoW weer op en speel verder, misschien valt daar nog enige eer te behalen.
Stuk verdriet!
jij toch ook sukkelquote:
Ah, reageren met een plaatje. Teken dat meneer ongeveer wel klaar is.quote:
Jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:14 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Jij maakt er anders ook aardig werk van om hem van het tegendeel te overtuigen
quote:Om mijn masculine superiority nog verder te vergroten ga ik bij deze dit topic volledig uitprinten en uitspreiden over mijn eikenhouten vloer.
Daarna ga ik elke post van Lakitu voorzien van een kwakje zaad en er keihard om lachen. Ik realiseer me dat het veel posts zijn, maar uiteraard kan ik >50x klaarkomen in een uur. En dat terwijl ik gisteren mijn vriendin nog eens lekker heb volgestopt.
Vreemd? Nee, victorie.
goeie woordgrap....quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:10 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar ik vind het een spangend topic
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ben totaal geen man van de straatIk heb zelfs een hekel aan mensen die straattaal gebruiken wanneer het niet kan. Maar gewoon om te ouwehoeren tussen sommige vrienden is gewoon leuk.
Maar toch heb je van die internet heroes die lompe bash opmerkingen maken waarvan ze weten dat ze 30% van de FOK'ers mee krijgen. Van die "" posters omdat die een keer een negatieve ervaring hebben gehad met die straatcliques
![]()
Opmerkingen als deze:
[..]
Wie de fuck ben jij nou weer?quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:52 schreef Fritztiaan het volgende:
Waar is je stoere praat Lakitu![]()
From "hero" to zero
De kneusjes uit het tweede groepje natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:18 schreef J.Herrer het volgende:
Ik vraag me af wie nou de nerds zijn...
diegenen die stoer slang zitten te typen achter hun pc'tje, of diegenen die de internetkoning uithangen en de ts uitlachen, maar wel vlug doorsprinten en niet omkijken wanneer ze echte straatratten tegenkomen
world of warcraft emotes gebruiken waarmee je bewijst dat je een nerd bent zonder sociaal levenquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:26 schreef Fritztiaan het volgende:
Niet voordat ik je nog een keer heb uitgelachen.
/point lakuti
/rofl
/moon
/spit
hoe wil jij dan verklaren dat je die '/?????' herkent?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:32 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
world of warcraft emotes gebruiken waarmee je bewijst dat je een nerd bent zonder sociaal leven
good thinking!
World of Warcraft? WTF lul jij nou weer?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:32 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
world of warcraft emotes gebruiken waarmee je bewijst dat je een nerd bent zonder sociaal leven
good thinking!
epic fail:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:12 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
World of Warcraft? WTF lul jij nou weer?
Zijn gewoon universele emotes. Dat JIJ dat met Warcraft asocieert, tja.. trek je conclusies zou ik zeggen
Edit: Aahhh.
[ afbeelding ]
Meneer heeft zo een "bolide", heet Ruben, speelt gitaar, heeft geen relatie en asocieert universele emotes met Warcraft![]()
![]()
![]()
ik ken wow wel lekker boejendquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:54 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
hoe wil jij dan verklaren dat je die '/?????' herkent?
betekendquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:53 schreef 2609 het volgende:
EY HOE DAN IK OPEN TOPIC OVER DIT ONDERWERP EN DAN WORD HIJ GESLOTEN !! Mensen die niet weten wat spang betekend
allemachtig, in elk topic kom je met die kutspelling van je aanzetten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:53 schreef 2609 het volgende:
EY HOE DAN IK OPEN TOPIC OVER DIT ONDERWERP EN DAN WORD HIJ GESLOTEN !! Mensen die niet weten wat spang betekend
1. Epic fail -> Nerds vind je daarquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:27 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
epic fail:
1: dat is niet mijn auto, dat was een ralle bak zonder apk van een vriend,
2 : ja ik speel gitaar jij zou ook een skill kunnen ontwikkelen maar je baggert liever.
3: ik heb onderhand wel een relatie,
4: waarom zou je anders zulke emotes gebruiken met een / ervoor
1. ?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:33 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
1. Epic fail -> Nerds vind je daar
2. Dat het jouw auto niet is, maakt het nog triester. Wel profiteren maar niet kopen !
3. Gitaar spelen != Skills
4. Familie, dieren en groenvoorziening tellen niet. Dus ook je teddybeer mag je opbergen
5. Waarom niet? Alsof ik dat ga uitleggen aan iemand die "/" meteen asocieert met WoW![]()
Tip... IRC
volgens mij moet je niet eindigen met kusje,,quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:35 schreef KritischeMassa het volgende:
Lieve lakitu,
Ik wil net zo koel worden als jij
daarom zou ik graag willen weten wat spang betekent,
tenslotte heb jij het ook geleerd van iemand
wees mijn meester
kusje
KM
ps:
ik kan wel een gouden tand regelen en een petje heb ik
moet ik mijn broek nu ook zo ongemakkelijk laag dragen?
en is het niet lastig als je je boxershort tot onder je oksels optrekt?
dat is mooi meegenomen, aangezien ik nogal last heb van tarrelvormingquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:52 schreef piekartz87 het volgende:
en als jeje boxers tot onder je oksels optrekt hou jeje bilnaad wel mooi schoon
21 jaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:01 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
allemachtig, in elk topic kom je met die kutspelling van je aanzetten.
hoe oud ben je? 8?
Als je het kusje nou had weggelaten..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:35 schreef KritischeMassa het volgende:
Lieve lakitu,
Ik wil net zo koel worden als jij
daarom zou ik graag willen weten wat spang betekent,
tenslotte heb jij het ook geleerd van iemand
wees mijn meester
kusje
KM
ps:
ik kan wel een gouden tand regelen en een petje heb ik
moet ik mijn broek nu ook zo ongemakkelijk laag dragen?
en is het niet lastig als je je boxershort tot onder je oksels optrekt?
geeft niet jongen, het trekt wel weer bijquote:
1quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:49 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
1. ?
2. ik heb zelf wel een auto, en ik weet niet of je het snapt maar we waren hem aan het slopen,
dat is niet mijn normale rijstijl
3. ja
4. relatie genomen met iemand van het andere geslacht en die geen familie is, toen de relatie met de moeder van Fritztiaan niet beviel.
5. irc
"opbokken schooier"quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:43 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
1![]()
2. Ja en? Dat maakt het minder kansloos?![]()
3.![]()
4. Nee, je kon het niet aan he? Mijn moeder heeft een echte man nodig, niet zo een pikkie als jij die al klaarkomt als je er naar kijkt. Gelukkig gaf ze je wel de kans, maargoed tevergeefse moeite achteraf.
5 jij![]()
Ah je zingt al een aantal tonen lager. Tijd om te verdwijnen voordat ik je die laatste toontjes laat inslikken. Hup hup opbokken schooier
Jongen, wat probeer je? Denk je dat leuk bent als je over moeders praat?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:58 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
"opbokken schooier"![]()
wat is er kansloos aan punt 2?
een beetje lomp plezier maken kun je niet tegen?
u bent zeker zo'n homosexueel
en je moeder kon niet van me afblijven, maar het was gewoon tijd om verder te gaan
ik mocht ook nooit zo diep, dus dan is de fun er al snel af
en ik zing niet een paar tonen lager ik speel gitaar
ik probeer niks, jij bent degene die in mijn fobo duikt en mij te pakken met een foto waarop we met een oud wrak aan het crossen zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:06 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Jongen, wat probeer je? Denk je dat leuk bent als je over moeders praat?
Ik hoef er niet eens meer woorden aan vuil te maken. Je maakt jezelf belachelijk als je je mond open doet![]()
Verder ben ik zo hetero, dat als ik jou anaal zou verkrachten waar vrouwelijks schoon bij zou zijn, zij zullen denken: Ha, die jongen had het vast verdiend, droplul dat het er is.
En daarna neem ik ze mee![]()
"Paar tonen lager zingen" is dan ook niet letterlijk te nemen daar het een gezegde is. Mja van VMBO dropouts verwacht ik niet beter, dus het is je vergeven
Dat gebeurde nadat jij leuk dacht te zijn en mij uitmaakte voor WoWnerd, maar dat vergeet je ff voor het gemak schlemiel.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:21 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
ik probeer niks, jij bent degene die in mijn fobo duikt en mij te pakken met een foto waarop we met een oud wrak aan het crossen zijn
je hebt wel een vreemde anale fixatie voor een hetero iemand.
en verder,, hbo, geen vmbo,
Tuurlijk, manneke.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:41 schreef Fritztiaan het volgende:
Vriend..
Je hebt niet eens een fractie gezien van waar ik toe in staat ben
Dus wat zeg je vanavond tegen je moeder? spang gekookt mamquote:Op zondag 13 juli 2008 17:24 schreef piekartz87 het volgende:
waar ging het ook al weer over? oja,, spang ofzo
het schijnt lekker te betekenen. weer wat geleerd
ja moet dan maar he, anders loop ik achterquote:Op maandag 14 juli 2008 13:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dus wat zeg je vanavond tegen je moeder? spang gekookt mam
Wil je een broodje??quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:27 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
epic fail:
1: dat is niet mijn auto, dat was een ralle bak zonder apk van een vriend,
2 : ja ik speel gitaar jij zou ook een skill kunnen ontwikkelen maar je baggert liever.
3: ik heb onderhand wel een relatie,
4: waarom zou je anders zulke emotes gebruiken met een / ervoor
IS ER IETS MIS MET MIJ!?!?!!?!quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:18 schreef J.Herrer het volgende:
diegenen die stoer slang zitten te typen achter hun pc'tje, of diegenen die de internetkoning uithangen
doe mij maar patatquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:29 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Wil je een broodje??
Kan je daar lekker in happen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |