zodra wij verhuisd zijn, en dus ruimte hebben als 't meezit komt er een CUL-Sushi-meetquote:Op maandag 7 juli 2008 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
Gesjallig, MoBlo. Ik wil altijd zo graag sushi maken, maar manlief weigert het te eten
ladies only uiteraardquote:Op maandag 7 juli 2008 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zodra wij verhuisd zijn, en dus ruimte hebben als 't meezit komt er een CUL-Sushi-meetik zweer!
quote:Op maandag 7 juli 2008 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zodra wij verhuisd zijn, en dus ruimte hebben als 't meezit komt er een CUL-Sushi-meetik zweer!
uiteraard.. maar we gaan natuurlijk lekker vers sushi maken met z'n allen.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik kom ook, en helpe, of je wil of niet
zolang er alcohol inzit..quote:Op maandag 7 juli 2008 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik weet ook een heel leuk recept voor een japansige cocktailEen shibuya heet dat, geloof ik. Lekker
lekker hoor, dat Vlaamse.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:13 schreef Liejannuh het volgende:
En weer thuis!
Nu alleen nog de notulen maken van het werkoverleg van afgelopen maand, want morgen opnieuw werkoverleg.![]()
* Liejannuh zwaait naar Latislos!
Hoe bevalt het in het Vlaamse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |