ach, al die zaken die in holland gebeuren, ik kan t ook niet allemaal bijhouden...quote:
Buiteland voor jou hequote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ach, al die zaken die in holland gebeuren, ik kan t ook niet allemaal bijhouden...
Relax take it easyquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:12 schreef Bluezz het volgende:
Alle poncho's uitverkocht
* Bluezz gaat nog verder fietsen, ik ZAL ze krijgen![]()
Mika, here I come in my cool poncho, oh en BIG GIRL YOU ARE BEAUTIFUL ga je speciaal voor mij zingen hè?
Of naar de Cote d'Azur te rijden!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:28 schreef KrnKje het volgende:
*gaat hamsteren*
Auto van schoonouders hier om morgen naar bruiloft van schoonsus te gaan... Perfecte timing om wat dozen frisdrank enzo in te slaan
Tsjechie/Slowakije wordt het eind juliquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of naar de Cote d'Azur te rijden!
ben alweer weg
Hema heeft heel fijne en erg goeie poncho's. Niet van die disposable dingen, ze zijn wel duur maar je kan ze opvouwen tot een klein kussentje en je blijft gegarandeerd droog. Ze scheuren ook nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:57 schreef Bluezz het volgende:
Poncho's gevonden
3 bij zeeman en 1 bij blokkier![]()
Ik vind Jason Mraz niet zo leuk, mag dat?
Ja Mika is vanavond, straks
Krnkje, klinkt leuk!
zit me hier beetje nutteloos te voelen op 't werk, terwijl ik ook had kunnen leren...quote:
Uitverkocht Leinquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Hema heeft heel fijne en erg goeie poncho's. Niet van die disposable dingen, ze zijn wel duur maar je kan ze opvouwen tot een klein kussentje en je blijft gegarandeerd droog. Ze scheuren ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |