quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:29 schreef Queen_Bee het volgende:Ik snap nog niet goed hoe ik een specifieke vraag kan stellen. Keltisch kruis snap ik, gewoon even googlen wat wat is en off you go

maar als ik een vraag heb weet ik niet hoeveel kaarten en waar en waar de kaart voor staat enzo

Keltisch kruis is 10 kaarten met allemaal een andere betekenis, tot zover ben je wel gekomen denk ik.

Nu is het kwestie van doen! Kaarten leggen, bekend worden met je deck en de posities en na verloop van tijd gaat het vanzelf.
Qua betekenis, koop er eens een mooi boek voor wat bij jou goed aanvoelt. Blader ze eerst even door, want er zijn ook boeken waarin moeilijk zoeken is, of niet uitgebreid genoeg, vervelende schrijfstijl etc. Het boek moet je ook lekker liggen zal ik maar zeggen.
Verder kwam ik vorige week nog een mooie pagina tegen op het net met uitleg.... maar die ben ik kwijt
Heb wel de volgende voor je, staat erg beknopt waar de kaarten voor staan
http://www.catharinaweb.nl/tarot/tarotbetekenis.htmTerwijl in een goed boek ook staat aangeven.. "als deze kaart valt in het verleden dan.... of bij een vraag die over gezondheid is gerelateerd dan.... "