Of je laat iemand anders leggenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:18 schreef Beach het volgende:
What the hell; ik trek wel gewoon een paar kaarten op een rustig moment en denk er goed over na.
Leuk ideequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:13 schreef Michielos het volgende:
als de kinderen je vragen stellen over bijvoorbeeld de geliefden kun je ze praktische voorbeelden en verhaaltjes laten vertellen over iemand waar ze veel om geven(meestal papa en mama). Kinderen zouden tarot heel itneressant kunnen vinden. Ik heb eens stage gelopen op de vrije school waar ik dus de vrijheid kreeg om met tarot en eigenwijsjes te werken(geen readings ofzo hoor maar meer de kinderen laten vertellen en plaatjes laten inkleuren e.d.)
Nee, er zijn er veel meer die kaarten leggen... maar ik ben even alleen op dit moment in dat topic wat tarot betreft. I-ching kan ook worden ge-orakeld!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:17 schreef Michielos het volgende:
bv. ene bastard. die doet gratis leggingen op dit forum
Ik begin wel met de kleurplaten dan, de eigenwijsjes zijn vanaf 6.. de oudste is bij mij net 3, ik wil te snelquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef Michielos het volgende:
tarot zelf is elke kaart zwart witten in bv. photoshop en uitprinten als kleurplaat
hahahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik begin wel met de kleurplaten dan, de eigenwijsjes zijn vanaf 6.. de oudste is bij mij net 3, ik wil te snel
Dat is echt lief!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:13 schreef Michielos het volgende:
als de kinderen je vragen stellen over bijvoorbeeld de geliefden kun je ze praktische voorbeelden en verhaaltjes laten vertellen over iemand waar ze veel om geven(meestal papa en mama). Kinderen zouden tarot heel itneressant kunnen vinden. Ik heb eens stage gelopen op de vrije school waar ik dus de vrijheid kreeg om met tarot en eigenwijsjes te werken(geen readings ofzo hoor maar meer de kinderen laten vertellen en plaatjes laten inkleuren e.d.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |