En ik geniet van mijn ABBA kapselquote:Op maandag 7 juli 2008 15:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dat is niet dezelfde uit mijn link, of wel?
Nouja, als we eens bij Ikea zijn dan kijken we wel goed rond. Tis nog wel een gedoe denk ik, het juiste matras te vinden.
Een 1 persoonsbed met goed matras hebben we wel. Dus dat scheelt al.
Ik dacht ook nog aan een fout geknipte barbie, maar dat kwam omdat er een enorme laag pluis in was gekomen en het dus helemaal ontploft stond.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:19 schreef bixister het volgende:
oh zo had ik 't laatst ook!alleen dacht ik niet meteen aan Abba, moet ik eerlijk bekennen.
Ik heb gisteravond plechtig moeten beloven het niet kort te laten knippenquote:
grappig daar moest ik van de week ook ineens aan denkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:52 schreef dutchie het volgende:
Bar, heel veel sterkte en je familie ook.
Moussy, ik had je haar ook willen zien.
Weet je trouwens wie ik ineens mis? Jessie. Alles goed met haar en de meiden? Is al een tijd terug dat ik haar voorbij heb zien komen.
Eigenlijk dus gewoon een universele uitdrukking!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:45 schreef dutchie het volgende:
PM, ik moest lachen om je signature.
Dat klinkt hier ietsje anders:
Woa bin ie dur inne vân dâ? Oooooo (als in Almeloooo, Hengeloooo, enzoooo) dinne!
Helaas weet ik nog steeds niks.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:59 schreef Reinhilde het volgende:
Oe Ingrid, spanning en sensatie!![]()
Vertel, vertel!
Hoe herkenbaar, volgens mij woon jij trouwens bij mij in de regio, van wie bende gij dr inne dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:57 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Eigenlijk dus gewoon een universele uitdrukking!![]()
Er zit wel een verhaal achter! Een van mijn ouders is redelijk bekend in de regio. Ik was ooit op een verjaardag (= vol buurvrouwen, oma's, tantes etc uit alle dorpjes uit de buurt).
Het gesprek ging over mensen, waarbij telkens gevraagd werd: "Van wie is dā er inne?" "Ochja, van Henk, Piet, Mia etc" "Ja, d'n dieje!"
Toen vroeg ineens iemand hoe ik heette (normaal krijg ik veel reactie op mijn achternaam, vanwege mijn ouders) dus ik verwachtte ook een reactie.
Het bleef 10 seconden stil, toen gaven ze aan daar nog nooit van gehoord te hebben!
Ik wilde je een PM sturen, maar dat lukte niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:24 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar, volgens mij woon jij trouwens bij mij in de regio, van wie bende gij dr inne dan?
Als het goed is heb ik dat nou aangezet. Ik wist wel dat je dat ergens moest activerenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:29 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik wilde je een PM sturen, maar dat lukte niet?
quote:
volgens mijn mamsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:53 schreef Kersjes het volgende:
Grrr, hoe krijg je babyolievlekken uit het behang?![]()
Tijdens het verschonen net, dat de laatste tijd gepaard gaat met woest krijsen, niet willen liggen op de rug en smijten met alles wat je toevallig vast kan grijpen heeft meneer net de fles babyolie tegen de muur gekwakt... en het dopje stond nog open![]()
Een flinke vlek van zeker 20 cm lang is het resultaatValt lekker op op het donkergele behang.
Maar dan valt toch je behang van de muur?!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mijn mams
moet je dat eerst wegdeppen tot t droog is en dan met krant of keukenpapier eroverheen strijken
dan zou t weggaan
Neuh, kwestie van heel strategisch de commode 50 cm verplaatsen en er later een bed/bureau/kast voorzettenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:30 schreef Kersjes het volgende:
Debuurvrouw, heb je dan al die tijd tegen een vetvlek moeten aankijken?![]()
Straks maar even de strijktruc proberen, erger dan hoe het er nu uitziet kan het toch niet meer worden
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:32 schreef milagro het volgende:
op mijn suede laarzen hielp vlek natmaken, talkpoeder erop, nachtje laten zitten, wegborstelen, weg vlek.
heb je sučde behang?
Volgens mij ben ik erachter. Later bleek (na gluren met een verrekijker via het zolderraamquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:54 schreef Lishe het volgende:
Ik zat net te denken waar ik dat plaatje van kende.
Spuug, hoe is het met je buurvrouw?
oe dat klinkt als een lekker toetjequote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:49 schreef Saffier het volgende:
Hahahahahaha Spuug, wat een verhaal![]()
Ingrid nog wat sensationeels gezien?
Ik heb wat bankjes gemist dus kan niet overal op reageren.
Ik schuif er nog een verse appel-kruimeltaartin dames, de laatste visite is geweest, de boel weer aan kant dus tast toe, slagroom is optioneel
Wij ook Tico..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:02 schreef Ticootje het volgende:
Prachtige buurt woon ik!
Ik zag mijn achterbuurman ooit eens raar hupsen boven in de slaapkamer (dit gaat echt als een eng fantasietje klinken....) nadat we ook oerkreten hoorden zijn we boven vanuit de slaapkamer gaan kijken. Hing de buurvrouw in 1 of andere sex-schommel en de buurman was er wulps omheen aan het huppelen met allerlei atributenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik erachter. Later bleek (na gluren met een verrekijker via het zolderraam) dat die aluminium dingen in de chocola werden gedoopt. En nou weet ik nog niet waar dat goed voor is, maar ik denk dat het een feestje was omdat ze hier nu permanent schijnt te wonen. Eerder verdween haar auto namelijk vaak (en die van de buurman ook), omdat ze zowel in haar als in zijn huis bivakkeerden. Behalve als zijn dochter bij hem is, dan was zij al altijd hier. Dus om een lang speculatief verhaal kort te maken
: een verhuisfeestje volgens mij.
Ik moet toch eens de gordijnen dichtdoen, Moussy. Wist niet dat jullie ons zo goed konden zienquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zag mijn achterbuurman ooit eens raar hupsen boven in de slaapkamer (dit gaat echt als een eng fantasietje klinken....) nadat we ook oerkreten hoorden zijn we boven vanuit de slaapkamer gaan kijken. Hing de buurvrouw in 1 of andere sex-schommel en de buurman was er wulps omheen aan het huppelen met allerlei atributen
Oh, waarom lees ik dit nu en niet een paar maanden terug!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:32 schreef milagro het volgende:
op mijn suede laarzen hielp vlek natmaken, talkpoeder erop, nachtje laten zitten, wegborstelen, weg vlek.
heb je sučde behang?
Dat kan tot 7 jaar na het ontstaan van de vlek toch?quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:36 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dat kan tot 7 jaar na het ontstaan van de vlek toch?
Als de vlek er langer zit is het nutteloos
ik ook.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:38 schreef snoopy het volgende:
Dus als ik het goed begrijp gaat Kersjes morgen haar behang strijken?
en als het niet werkt kan je altijd nog de talkpoeder proberenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook.Easy kan nog meer zeggen, ik probeer het lekker toch
Dan ruk ik het er gewoon uit en zeg ik dat het `per ongeluk`gingquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:05 schreef easy-going het volgende:
[..]
en als het niet werkt kan je altijd nog de talkpoeder proberen
En als je er dan overheen gaat behangen is het niet te hopen dat die vlek zo sterk is dat die door je nieuwe behang heen komt zettenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hmm, toch maar eens een nieuw behangetje uitzoeken. had het al wel geprobeerd met keukenrol en een vochtige doek, 7 jaar geleden, maar echt beter is het daar niet van geworden.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Misschien heeft er dan ook iemand een tip om gekleurde potlood strepen van behang af te krijgen?
Zou ook kunnen!quote:
Ook al gehad ja... 1 straat verderop.. Gezin uitgemoord, maar dat is wel al een jaar terug.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:23 schreef Brighteyes het volgende:
Bar, heel veel sterkte.
Over buurtverhalen... ik win voor dit moment. Er is zondagavond 2 straten bij ons vandaan iemand vermoord.
*mompelt iets over de zongedroogde tomaatjes die ik langs zag komen...quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:26 schreef snoopy het volgende:
Weet je zeker dat het aan die Mediterane dinges ligt BE?
quote:Daar werd zondagavond een man om het leven gebracht, naar verluidt met een hakbijl. In de woning zou zich een bloederig tafereel hebben afgespeeld.
....
Over de moord zelf doen de gruwelijkste geruchten de ronde. De nicht van de verdachte zou geld tegoed hebben van het slachtoffer. H. de J. zou tijdens een ruzie met een bijl een bloedbad hebben aangericht. Daarna riep hij zijn buurman, die tevergeefs probeerde het slachtoffer te reanimeren. Het bebloede slachtoffer lag op een matras en ook de bijl zou rood van het bloed hebben gezien en spetters zouden verspreid door het vertrek zijn aangetroffen.
was dat die met die bijlquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:23 schreef Brighteyes het volgende:
Bar, heel veel sterkte.
Over buurtverhalen... ik win voor dit moment. Er is zondagavond 2 straten bij ons vandaan iemand vermoord.
ja dusquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*mompelt iets over de zongedroogde tomaatjes die ik langs zag komen...Maar het was mijn gedachte ook hoor. Alleen ben ik echt net ongesteld geweest dus dat lijkt me sterk.
Ik krijg net het krantenberichtje door van F.:
[..]
We hebben idd de sirenes gehoord en de zwaailichten gezien zondagavond...
Daar ben ik eigenljik ook een beetje bang voor.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:19 schreef easy-going het volgende:
[..]
En als je er dan overheen gaat behangen is het niet te hopen dat die vlek zo sterk is dat die door je nieuwe behang heen komt zettenIk bedoel, een vlek die het al 7 jaar volhoudt deinst nergens voor terug
Samen niks doen dan?quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:31 schreef Lishe het volgende:
Hahaha buurvrouw, jouw sig!
Ik had me voorgenomen vandaag de huisvrouw uit te hangen. Kinderen zijn naar het kdv en ik moet Poetsen.
Ondertussen heb ik 2 koppen koffie op en heb ik nog niks gedaan. En gisteren was ik er zo enthousiast over. Soms.....
Ja,quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:38 schreef Lishe het volgende:
Dan drinken we samen even koffie en dan hop aan de slag.
Ik droom ervan dat ik er zo 1 wordt die hups, even een doekje hier, bezempje daar, taart in de oven en een enorm veldboeket op tafel heeft. Ik blijf altijd hangen bij dat doekje.
Instappen en wegrijden?quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:44 schreef Ynske het volgende:
dr staat hier beneden aan de flat een auto al dik een uur stationair te draaien
dat geluid he, kword er gek van
t blijkt een vrachtwagen te zijn en hij rijd nu wegquote:
Oh, daar gebruik ik gewoon de rest van mijn huis voorquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:51 schreef Lishe het volgende:
Supertip: neem nooit een zolder, die ligt zomaar vol met spullen-die-eigenlijk-wel-weg-zouden-kunnen.
FOK! FlyLadies #7 We poetsen lekker door :)quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:51 schreef Lishe het volgende:
Wie is Flylady? Ik wil die vast ook 1. Helpt ze mee?
Goeie tip van de lavendelgeur. Ik zal zo m'n badkamer is in-sprayen met spul, dan heb ik alvast wat gedaan.(En al die te kleine kleren van de dames die overal liggen naar zolder brengen. Dat staat ook ordentelijk.
)
Supertip: neem nooit een zolder, die ligt zomaar vol met spullen-die-eigenlijk-wel-weg-zouden-kunnen.
datzelfde geldt voor een kelderquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:51 schreef Lishe het volgende:
Wie is Flylady? Ik wil die vast ook 1. Helpt ze mee?
Goeie tip van de lavendelgeur. Ik zal zo m'n badkamer is in-sprayen met spul, dan heb ik alvast wat gedaan.(En al die te kleine kleren van de dames die overal liggen naar zolder brengen. Dat staat ook ordentelijk.
)
Wasbenzine, PM. Ik heb er mijn Kickers mee gered. Probeer wel even op een klein plekje uit of het niet erg verkleurt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:11 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Oh, waarom lees ik dit nu en niet een paar maanden terug!
Op mijn zomerloints van suede zitten vetvlekjes, ik krijg ze niet weg. Ik heb al gepoetst met babyshampoo en warm water maar dat hielp niet.
Die talkpoedertruc werkt zeker niet maanden na het knoeien...
Dat had ik dus ook. Alles ging naar de kelder... Mnaar Jen slaapt bij mij op de kamer... nu wordt er toch weer zooi in haar kamer neergezet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
wij hadden een extra kamer, die zou eigenlijk hobbykamer worden maar voorlopig stond daar alles waar we geen bestemming voor konden vinden. Toen werd ik dus zwanger van Saartje en mķesten we hem wel leegmaken. Nu hebben we alles keurig verdeeld over alle andere kamers
Vooral die kisten met oude kleren van de jongens neemt zoveel ruimte in
Kan je niet een extra schuur op je landgoed bouwen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
wij hadden een extra kamer, die zou eigenlijk hobbykamer worden maar voorlopig stond daar alles waar we geen bestemming voor konden vinden. Toen werd ik dus zwanger van Saartje en mķesten we hem wel leegmaken. Nu hebben we alles keurig verdeeld over alle andere kamers
Vooral die kisten met oude kleren van de jongens neemt zoveel ruimte in
Nah ben verkeerd voorgelicht door mijn schoonmoederquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:51 schreef Lishe het volgende:
Ik moet het ook gewoon zelf doen hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:02 schreef E.T. het volgende:
Hier ook al gebrek aan ruggengraat![]()
En ook al geen Flylady.. en geen FlyMan..
Stond dus gewoon zelf vanmorgen weer het bed te verschonen.. En daarna mocht ik even zitten en wat eten van mezelf.. en nu moet ik Saskia al weer bijna uit school halen![]()
Wilde plannen elke dag.. net als Lishe idd.. dat veldboeket en die taart in de oven in een opgeruimd en schoon huis..
ach.. hebben is het einde van het verlangen.. dus dromen we lekker verder
Het gaat inderdaad op de automatische piloot. Ik kan 's avonds niet niets doen. Als we film kijken dan zit ik vaak nog even de was te vouwen...quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moet het ook gewoon zelf doen hoor.Alleen verteld Flylady me wat ik wanneer moet doen.
![]()
En Tocootje heeft een ingebouwde Flylady. Dat lijkt me heerlijk![]()
On the other hand. Het past ook wel bij me, een beetje zooi
dat vind ik dan weer niet zo raar. Doet mijn moeder ook. Nou ja misschien niet iedere dag. Maar anders moet je ook echt veel kleren meeslepenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
edit: Zelfs in de vakantie (op de camping) ga ik elke dag even een wasje doen... Dan heb ik als ik thuis kom niet zoveel was![]()
Nou, idd, dat is wel veel.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer niet zo raar. Doet mijn moeder ook. Nou ja misschien niet iedere dag. Maar anders moet je ook echt veel kleren meeslepen
Maar iedere dag 2 of 3 wassen vind ik wel erg veel!
zoveel heb ik eens in de 2 wekenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:14 schreef Ticootje het volgende:
Weet je wat raar is, ik vind het juist ontspannend om lekker te rommelen in huis. Heerlijk elke kamer af, over was vandaan plukken. Zeker als die kleine ligt te slapen ga ik in de slaapkamers rommelen.
En als mn huis fris ruikt ben ik ook helemaal blij.
2 of 3 wassen veel?? Ik red het echt makkelijk. We douchen allemaal elke dag, mijn man soms wel 2x en dan gebruik je lekker een grote schone handdoek. Verder heb ik elke dag een stuk of 10 hydrofielluiers en spuugdoekjes.
en wat die verkleedshows van Pricill geld, dat was bij ons snel afgeleerd, als wij dat thuis deden mocht je zelf de was doen en strijken, houd je daar zo mee opquote:En dan de kleding van Priscil, die verkleed zich soms wel 3x per dag. Ik hou ook van lege wasmanden, want dan hoef ik in het weekend niet non-stop te wassen. Nu doe ik een was in de machine als ik opsta, en een was in de machine als ik thuiskom en 1 als ik naar bed ga.
Ik heb het op 1 zaterdag gedaan. Wel samen met mijn vaste zaterdagoppas en mijn sterhulp Fleurquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:23 schreef Moonah het volgende:
Jij hebt dat toch best snel gedaan he Chaca?
Ik heb me voorgenomen om deze vakantie (6 weken) de boel écht goed aan kant te krijgen.
Dat doe ik ook. En van de reclame enz. Dan ziet het er toch netter uit...quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:30 schreef YPPY het volgende:
Wij hebben ook gemiddeld 1 was per dag. Het bijhouden gaat wel redelijk, maar dan moeten we ook regelmatig 's avonds iets doen. Weggooien gaat steeds makkelijker, ik vind het echt fijn om lege dozen en bakken en planken en hoekjes te hebben. Heerlijk, die ruimte.![]()
J. is wel veel strikter dan ik. Hij maakt zelfs rechte stapeltjes van de post, dat gaat mij dan weer te ver.
Wij willen best wel een dagje komen ruimen, alleen weet ik van J zijn verzamelwoede. Dus of dat een super goed idee is...... that's the question.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:33 schreef Moonah het volgende:
Op één zaterdag Chaca???![]()
![]()
Doe mij ook zo'n Fleurtje om te helpen!
En ik wil ook een man die stapeltjes maakt van de post.
Trouwens, mijn kraamhulp heeft me bij haar vertrek gezegd: "Eén tip, houd de was goed bij!"
HIer gaat wel zo veel mogelijk op nachttariefquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:39 schreef chacama het volgende:
[..]
Wij willen best wel een dagje komen ruimen, alleen weet ik van J zijn verzamelwoede. Dus of dat een super goed idee is...... that's the question.
Ja, dat van de was. Dat was ik even een tijdje vergeten, maar heb ik nu weer helemaal onder de knie. Heb het opgegeven om in nachttarief te wassen en nu hou ik het gewoon bij op mijn vrije dagen. Stuk relaxter en veel minder stress.
nou, mijn werkpc lijkt bijna klaar te zijn. Maar, goed of ik dan nog puf heb om aan de admin te werken is weer een ander verhaal.
Dat is opzich wel handig! Misschien is een tijdklok wel handig... als ik naar bed ga zet ik de wasmachine altijd aan, maar na 1,5 uur wordt ik altijd wakker door het laatste programma..quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:41 schreef E.T. het volgende:
[..]
HIer gaat wel zo veel mogelijk op nachttariefGelukkig kent mijn wasmachine een uitgestelde starttijd
half 5 gaat ie aan.
Wat nou niet mogen, moet ie het maar opruimen. Zo doe ik dat. Ook met de kast, die ruim ik het liefst uit als hij er niet is. Dan kunnen alle "werkshirtjes" gewoon in de vuilniszak aangezien hij 2 planken vol "werkshirtjes" heeft, maar deze toch niet draagt omdat ze niet mooi meer zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:12 schreef Moonah het volgende:
En hoppa! Wéér twee vuilniszakken met ... wat eigenlijk... ROMMEL! Wég ermee!![]()
En lief hoor Chaca, maar ík mag niet eens aan J zijn spullen komen, laat staan jij!
zwangerquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:15 schreef Moonah het volgende:
Overigens gebeurt dit opruimen wel weer typisch op zijn Moonah's!Chaotisch dus.
Ik ben begonnen op de slaapkamer (die wordt van de week gestucd), nu eea van de zolder gedaan, en ik heb alweer een kratje klaarstaan om aan de kast hier in de kamer te beginnen. Maar ach, alle beetjes helpen!
En ik hoef niet eens ongesteld te worden, waar haal ik toch ineens die opruimspirit vandaan???
bij mij eindigt het dan niet zelden dat alles aan het einde vd dag weer staat zoals het eerst stond , omdat dat bij nader inzien toch praktischer/leuker wasquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:27 schreef Ticootje het volgende:
als ik echt een bui heb dan maak ik er ook eerst een rommel van hoor. dan moet opeens de bank op een andere plaats en de tv weer ergens anders, met het gevolg dat ik alle kabels om moet leggen...
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:27 schreef Ticootje het volgende:
als ik echt een bui heb dan maak ik er ook eerst een rommel van hoor. dan moet opeens de bank op een andere plaats en de tv weer ergens anders, met het gevolg dat ik alle kabels om moet leggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
fly-hulp?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:21 schreef chacama het volgende:
Wat heerlijk om al die schoonmaak verhalen te lezen. Ik heb een fly-hulp 1x per week. En voor mij is de schone taak weggelegd om het huis opgeruimd te houden en de was bij te houden. F. is kien op de keuken en die staat dus elke avond de afwas te doen en zorgt dat het aanrecht en de magnetron er weer schoon bij staan. Verder zuig ik om de dag vanwege de katten. En 1,5 week geleden heb ik beneden en op de slaapkamers opruimwoede gehad. Elk laatje open en alles eruit. En wat wegkon meteen weg. Wat naar de zaak moest naar de zaak enz. enz. Nu staat er nog 1 grote opbergdoos met spullen van wel bewaren, maar waar oh waar. En de zolder.............tja die moet ook nog steeds. Maar, ik geniet nu nog elke dag als ik thuis kom in een opgeruimd en vaak ook erg schoon huis. Ja, je ziet dat er in geleefd wordt, maar het is geen georganiseerde puinhoop meer. Het is opgeruimd.
ik heb elke dag wel ergens hagelslag of koekkruimels liggen en de vogels maken er een zooitje van...quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Vicky!
Ik vond mezelf al heel wat dat ik vandaag voor de 2e keer deze week een bezem door de toko heb gehaald.![]()
Maar ik 'moet' wel me 2 katten en Sasha... als ik zie wat zich er dan verzamelt na een paar dagen...
Mijn zus vind het ook altijd zo geweldig van zichzelf dat ze iedere dag (soms 2 keer per dag) de stofzuiger door de woonkamer haaltquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Vicky!
Ik vond mezelf al heel wat dat ik vandaag voor de 2e keer deze week een bezem door de toko heb gehaald.![]()
Maar ik 'moet' wel me 2 katten en Sasha... als ik zie wat zich er dan verzamelt na een paar dagen...
Als je t kwijt wil mag je me pm'en hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:59 schreef Reinhilde het volgende:
Hmmmm. Mijn moeder en zusje komen zo langs, en ik wil zo graag vertellen wat het geslacht van de baby is! Maar het mag niet van Nixxx.Ik mag het wel aan 1 van de 2 vertellen. Zucht.
En dat terwijl ik het juist aan niemand wilde vertellen, zit ik nu te popelen om het van de daken te schreeuwen...![]()
Ik slaap er nog een nachtje over, en misschien heb je morgen dan wel PM.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Als je t kwijt wil mag je me pm'en hoor![]()
![]()
Oh ja zo'n belachelijk dure stomme vieze zeem. En dan nog strepen hebbenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:46 schreef Syrena het volgende:
Ramen wassen vind ik pas sinds kort te doen, nu ik ontdekt heb dat ik ze streeploos krijg met microvezeldoekjes. 1 natte om het raam in te soppen, ff wringen, navegen, en dan met een droge nog eens na.
Geen trekkers en niks meer met die stomme zeem
haha is goed hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:56 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Ik slaap er nog een nachtje over, en misschien heb je morgen dan wel PM.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:59 schreef lady-wrb het volgende:
o dat zou mij nou absoluut niet uitmaken.
pal voor mijn huis is een vrouw uit het blijf van mijn lijfhuis doodgeschoten. ik woonde er toen nog niet en ik vind het ook niet eng ofzo.
ik vraag me eerder af of het wel zo goed voor de gezondheid van mijn buren is om in mijn buurt te wonen.
in mijn hele wooncarriere sinds dat ik uit huis ben zijn er minimaal 2 figuren in de shoarmatent om de hoek vermoord, is achter mijn huis een molen volledig afgebrand, aan de voorkant een vrouw door dr partner overreden, ik heb twee keer meegemaakt dat een direkte buur dood in huis lag, een buurvrouw bloedend op de grond in dr huis gevonden werd.
Waar woon je? Toch niet in Den Haag he?quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:19 schreef lady-wrb het volgende:
gewoon zorgen dat je niet in mijn direkte omgeving woont
bovenin noord-hollandquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:45 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Waar woon je? Toch niet in Den Haag he?
ach, ze kan ze ook opeten. of in de kattenbak graaien.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:29 schreef YPPY het volgende:
Gatver! Ik ben bezig met opruimenzit Anna ondertussen de kattenbrokjes in het drinkbakje te gooien. Wat is dat ranzig!
In de kattenbak kan Jen straks niet komen, die staan in een halletje, daar komen de katten dmv een kattenluik. De kattenbrokjes en hondenbrokken zullen vast een keer geproefd worden.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:46 schreef bixister het volgende:
[..]
ach, ze kan ze ook opeten. of in de kattenbak graaien.
hier maar een braaf buurtje geloof ik. al weet je natuurlijk nooit wat er zich ondertussen allemaal afspeelt.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:29 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ken Babypark helemaal niet. In Gouda? Hebben ze ook meubeltjes en lampjes etc.?
Het is niet echt koud of winderig buiten. Gewoon een oude broek ofzo aan, regenjas, kaplaarzen en lekker naar het park of kinderboerderij of eendjes voeren ofzo. Zelfs een speeltuintje kan nog, thuis oude (inmiddels natte) broek weer uit en lekker binnen verder spelen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:37 schreef appelsap het volgende:
Wij gaan komend weekend de berging opruimen! Daar staan nog dozen van de verhuizing van 9 maanden terug.
We hebben afgelopen week 20 opbergbakken gekocht, daar moeten we het toch wel mee redden.
Wat een rotweer trouwens. In ben het binnen zitten een beetje zat. Wat doen jullie met de kinderen met dit weer?
Hier is alleen het speelcircus in de buurt (soort van ballorig) maar dat lijkt me veel te druk voor nu.
Ik kan me goed voorstellen dat je niet weet waar je 'm neer moet zetten, ik heb 'm laatst irl gezien en hij is erg grootquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:49 schreef Reinhilde het volgende:
Ik zou niet weten waar ik het neer moet zetten, dus dan maar hier.
Ik vind deze zooooooo mooi.
Maar wel te duur. Maar wel heel mooi.
Ja. Of een heeeel groot huis hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:48 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat je niet weet waar je 'm neer moet zetten, ik heb 'm laatst irl gezien en hij is erg groot
Echt iets voor in een net en leeg interieur. Dus voor mensen die nog niet ingesteld zijn op kinderen
Het is meer de vraag of jij het wel echt ziet zitten. Dit subforum is vol ouders, van die mensen die het altijd beter weten en dan ook nog gelijk hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:39 schreef floris.exe het volgende:
Hallo, hier een postje van mij. De discussie over de kdv heeft mij aan het denken gezet om mij meer te gaan toeleggen op het deelnemen aan discussies in dit subforum. Ik denk dat ik met mijn eigen pedagogische kijk een goede bijdrage kan leveren. Maar ik wil eerst een beetje aftasten of men dat ziet zitten.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:39 schreef floris.exe het volgende:
Hallo, hier een postje van mij. De discussie over de kdv heeft mij aan het denken gezet om mij meer te gaan toeleggen op het deelnemen aan discussies in dit subforum. Ik denk dat ik met mijn eigen pedagogische kijk een goede bijdrage kan leveren. Maar ik wil eerst een beetje aftasten of men dat ziet zitten.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:55 schreef Lois het volgende:
Ik ookIk kan het ook helemaal voor me zien trouwens
Nou ik ben, wel wat gewend hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:54 schreef chacama het volgende:
Oxy, lijkt me wel raar om mee te maken. Sowieso ook de verschillende reacties van iedereen.
Ik ook, 1 voor mn haar en 1 om gewoon af te drogen en die van mn haar wil ik best nog eens ergens voor gebruiken, maar die ander gaat toch echt de was in, schoon of niet schoon, de wasmachine draait toch welquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:59 schreef PM-girl het volgende:
Enne, ik gebruik per douchebeurt twee schone handdoeken
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:04 schreef lady-wrb het volgende:
nou, nog 4 minuten en dan is alle muziek overgeheveld naar het kreng.
kan ik eindelijk naar bed.
om half 5 gaat de wekker
alles wat nu valt valt woensdag nietquote:
ik hoop t. Vooral vrijdag ivm de 4daagse. Ga dan mijn ouders inhalen hehe. Maar vorig jaar was t echt niet leuk, stomme regenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:04 schreef Webkim het volgende:
Volgende week schijnt het beter weer te worden, hoi hoi hoi!
Mijn ouders lopen de 40. Zal t tegen ze zeggen hahaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:18 schreef Reinhilde het volgende:
Ha de 4daagse! Morgen vertrek ik weer naar Nijmegen, dit jaar moeten we (we=medewerkers) er al op zaterdag zijn. Dan zondag en maandag geen idee wat we moeten doen, maar di T/m vr weer vrolijk kaartjes knippen op de routeDit jaar alweer voor de 10e keer!!
![]()
Sonnetje, welke afstand lopen jouw ouders? Ik ben die zwangere Contoleur, als ze naar mij komen bij een controlepost zal ik hun kaartje extra mooi knippen![]()
Ik heb er zo'n zin in!![]()
welke plaats staat op de afgifte van het identiteitsbewijs?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:37 schreef texelonia het volgende:
*komt even binnenvallen*
Ik heb een mapje met pasjes e.d. gevonden van iemand. Ik dacht ik zoek op internet dr adres op en dan gooi ik het even in de brievenbus ofzow. Maar dat blijkt dus nog niet zo makkelijk te zijn... Ik heb al gegoogled en op telefoongids.nl gekeken, leverde allebei geen resultaat op.
D'r bankpasje, creditcard, rijbewijs, identiteitsbewijs enzow zit er allemaal in. Lijkt me echt kut als je dat dus kwijt bent. Op dr rijbewijs staat wel een adres in Brabant ofzow maar daar ga ik dus niet helemaal heen
Iemand een briljant idee?
de gemeente gaat dat adres niet geven (wet op de privacy blabla) mijn moeder had dat laatst ook en die had ook de gemeente gebeld, de ambtenaar heeft toen zelf contact met die betreffende mevrouw opgenomen en het nummer van mijn moeder gegeven en anders naar het politiebureau brengenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
welke plaats staat op de afgifte van het identiteitsbewijs?
misschien kun je adh daarvan even bellen met het gemeentehuis voor het adres
of een nepovermaking doen met online bankieren richting de rekening die op het bankpasje staat
dan krijg je ook de woonplaats... hmm maar niet het adres
Ff gekeken en nee... Krijg op die naam in die plaats maar 1 resultaat en dat komt niet overeen met wat er in het rijbewijs staat....quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:43 schreef E.T. het volgende:
als je in de telefoongids kijkt, klopt dan de naam met het adres op het rijbewijs?
Als dat zo is, zou ik het in een enveloppe stoppen en opsturen
Dat is ook een goeie jaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:45 schreef snoopy het volgende:
Gewoon afgeven bij de politie? Kunnen zij het mooi uitzoeken.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mijn ouders lopen de 40. Zal t tegen ze zeggen haha
Dat nummer bellen en vragen of het misschien familie is?En anders gewoon naar de politie brengen...Of de klantenservice van de bank bellen of zij een belletje voor je willen plegen...Zo doen wij dat ook op werk als mensen hun bankpasjes laten liggen..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:55 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ff gekeken en nee... Krijg op die naam in die plaats maar 1 resultaat en dat komt niet overeen met wat er in het rijbewijs staat....
Nou, dan ging het bij mij dus mooi door de brievenbus daar!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:52 schreef Troel het volgende:
Vaak moet je het tegenwoordig tijdens openingstijden van het gemeentehuis daar afgeven in plaats van bij de politie
haha zat ik ook te denkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, dan ging het bij mij dus mooi door de brievenbus daar!
Met FlyLady kom je niet meer aan huishouden toe.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:36 schreef LadyS het volgende:
OMG, ik heb me gisterenavond ingeschreven voor dat Flygebeuren en nu heb ik 28 [FITNreminders] in mijn inboxHet is nogal een werk om dat allemaal te lezen
En de jacht is gelukt.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:11 schreef moussy het volgende:
Waarin Ingrid jaagt op een matras
Graag gedaanquote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:14 schreef Webkim het volgende:
Ik weet niet meer wie er meldde dat de Hema uitverkoop had, maar dank-dank-dank. Ik heb een stapel leuke kinderkleertjes voor 1 voor 3 en voor 5 euro per stuk.
Ik met een halve tas. Jongetjes komen er altijd bekaaid van af vergeleken met meisjes. Ik had iets van 6 dingen. En bij de Hennes ook. Dus al met al kan --ie weer even vooruit. Hij draagt al 68 nu.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Graag gedaanIk ging ook met 2 tassen vol weer naar buiten
![]()
Fijn dat ze het zo goed opvatten Lois!
Als je een beetje azijn erover heen gooit, blijven ze ervan af.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:20 schreef Reinhilde het volgende:
Oh, en ik loop net naar het balkon bij de keuken, hebben die K*T meeuwen de volle vuilniszak die daar sinds gisteravond stond helemaal open gescheurd en ligt de inhoud ervan verspreid over het balkon
gelukkig welquote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:44 schreef Poppejans het volgende:
Staat de auto inmiddels bij de garage Ynske? Wat een pech zeg, ik zie het al helemaal voor me hoe je een auto moest gaan staan duwen![]()
Ik kreeg net met de post een tekening helemaal uit Peru van mijn sponsorkind, ze had een tekening gemaakt van mij (denk ik?) met een heel groot hart eromheen,met de eerste zelfgeschreven woordjes "Feliz dia mama'', was met moederdag verstuurd!
jullie nemen pepijn gewoon meequote:Op woensdag 9 juli 2008 23:05 schreef p_iglet het volgende:
hmm als lampo 1 nachtje langer bij ons mag logeren dan kan ik wel Lampo op Lowlands regelen...
en dan dus ook vast wel op lowlands tv
even onder een linkje, want geen Lampo
Christiane op lowlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |