En ik geniet van mijn ABBA kapselquote:Op maandag 7 juli 2008 15:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dat is niet dezelfde uit mijn link, of wel?
Nouja, als we eens bij Ikea zijn dan kijken we wel goed rond. Tis nog wel een gedoe denk ik, het juiste matras te vinden.
Een 1 persoonsbed met goed matras hebben we wel. Dus dat scheelt al.
Ik dacht ook nog aan een fout geknipte barbie, maar dat kwam omdat er een enorme laag pluis in was gekomen en het dus helemaal ontploft stond.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:19 schreef bixister het volgende:
oh zo had ik 't laatst ook!alleen dacht ik niet meteen aan Abba, moet ik eerlijk bekennen.
Ik heb gisteravond plechtig moeten beloven het niet kort te laten knippenquote:
grappig daar moest ik van de week ook ineens aan denkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:52 schreef dutchie het volgende:
Bar, heel veel sterkte en je familie ook.
Moussy, ik had je haar ook willen zien.
Weet je trouwens wie ik ineens mis? Jessie. Alles goed met haar en de meiden? Is al een tijd terug dat ik haar voorbij heb zien komen.
Eigenlijk dus gewoon een universele uitdrukking!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:45 schreef dutchie het volgende:
PM, ik moest lachen om je signature.
Dat klinkt hier ietsje anders:
Woa bin ie dur inne vân dâ? Oooooo (als in Almeloooo, Hengeloooo, enzoooo) dinne!
Helaas weet ik nog steeds niks.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:59 schreef Reinhilde het volgende:
Oe Ingrid, spanning en sensatie!![]()
Vertel, vertel!
Hoe herkenbaar, volgens mij woon jij trouwens bij mij in de regio, van wie bende gij dr inne dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:57 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Eigenlijk dus gewoon een universele uitdrukking!![]()
Er zit wel een verhaal achter! Een van mijn ouders is redelijk bekend in de regio. Ik was ooit op een verjaardag (= vol buurvrouwen, oma's, tantes etc uit alle dorpjes uit de buurt).
Het gesprek ging over mensen, waarbij telkens gevraagd werd: "Van wie is dā er inne?" "Ochja, van Henk, Piet, Mia etc" "Ja, d'n dieje!"
Toen vroeg ineens iemand hoe ik heette (normaal krijg ik veel reactie op mijn achternaam, vanwege mijn ouders) dus ik verwachtte ook een reactie.
Het bleef 10 seconden stil, toen gaven ze aan daar nog nooit van gehoord te hebben!
Ik wilde je een PM sturen, maar dat lukte niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:24 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar, volgens mij woon jij trouwens bij mij in de regio, van wie bende gij dr inne dan?
Als het goed is heb ik dat nou aangezet. Ik wist wel dat je dat ergens moest activerenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:29 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik wilde je een PM sturen, maar dat lukte niet?
quote:
volgens mijn mamsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:53 schreef Kersjes het volgende:
Grrr, hoe krijg je babyolievlekken uit het behang?![]()
Tijdens het verschonen net, dat de laatste tijd gepaard gaat met woest krijsen, niet willen liggen op de rug en smijten met alles wat je toevallig vast kan grijpen heeft meneer net de fles babyolie tegen de muur gekwakt... en het dopje stond nog open![]()
Een flinke vlek van zeker 20 cm lang is het resultaatValt lekker op op het donkergele behang.
Maar dan valt toch je behang van de muur?!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mijn mams
moet je dat eerst wegdeppen tot t droog is en dan met krant of keukenpapier eroverheen strijken
dan zou t weggaan
Neuh, kwestie van heel strategisch de commode 50 cm verplaatsen en er later een bed/bureau/kast voorzettenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:30 schreef Kersjes het volgende:
Debuurvrouw, heb je dan al die tijd tegen een vetvlek moeten aankijken?![]()
Straks maar even de strijktruc proberen, erger dan hoe het er nu uitziet kan het toch niet meer worden
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:32 schreef milagro het volgende:
op mijn suede laarzen hielp vlek natmaken, talkpoeder erop, nachtje laten zitten, wegborstelen, weg vlek.
heb je sučde behang?
Volgens mij ben ik erachter. Later bleek (na gluren met een verrekijker via het zolderraamquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:54 schreef Lishe het volgende:
Ik zat net te denken waar ik dat plaatje van kende.
Spuug, hoe is het met je buurvrouw?
oe dat klinkt als een lekker toetjequote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:49 schreef Saffier het volgende:
Hahahahahaha Spuug, wat een verhaal![]()
Ingrid nog wat sensationeels gezien?
Ik heb wat bankjes gemist dus kan niet overal op reageren.
Ik schuif er nog een verse appel-kruimeltaartin dames, de laatste visite is geweest, de boel weer aan kant dus tast toe, slagroom is optioneel
Wij ook Tico..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:02 schreef Ticootje het volgende:
Prachtige buurt woon ik!
Ik zag mijn achterbuurman ooit eens raar hupsen boven in de slaapkamer (dit gaat echt als een eng fantasietje klinken....) nadat we ook oerkreten hoorden zijn we boven vanuit de slaapkamer gaan kijken. Hing de buurvrouw in 1 of andere sex-schommel en de buurman was er wulps omheen aan het huppelen met allerlei atributenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik erachter. Later bleek (na gluren met een verrekijker via het zolderraam) dat die aluminium dingen in de chocola werden gedoopt. En nou weet ik nog niet waar dat goed voor is, maar ik denk dat het een feestje was omdat ze hier nu permanent schijnt te wonen. Eerder verdween haar auto namelijk vaak (en die van de buurman ook), omdat ze zowel in haar als in zijn huis bivakkeerden. Behalve als zijn dochter bij hem is, dan was zij al altijd hier. Dus om een lang speculatief verhaal kort te maken
: een verhuisfeestje volgens mij.
Ik moet toch eens de gordijnen dichtdoen, Moussy. Wist niet dat jullie ons zo goed konden zienquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zag mijn achterbuurman ooit eens raar hupsen boven in de slaapkamer (dit gaat echt als een eng fantasietje klinken....) nadat we ook oerkreten hoorden zijn we boven vanuit de slaapkamer gaan kijken. Hing de buurvrouw in 1 of andere sex-schommel en de buurman was er wulps omheen aan het huppelen met allerlei atributen
Oh, waarom lees ik dit nu en niet een paar maanden terug!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:32 schreef milagro het volgende:
op mijn suede laarzen hielp vlek natmaken, talkpoeder erop, nachtje laten zitten, wegborstelen, weg vlek.
heb je sučde behang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |