Goed hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:17 schreef mash_ het volgende:
maarjazal er hier maar alteveel over gaan zeuren
hoe is het met iedereen?
Vind een abnormale vrouwquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ze zijn leuk hoorals ze nou gewoon is een keertje duidelijk zijn
inplaats van met die stomme hints werken enzo
Sowiesoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:45 schreef jackson het volgende:
Ja, hoi!
Hoe was de meet eigenlijk... Puikend?
Nou, mooi!quote:
Jij je ook vermaakt?quote:
Ik vermaak me altijd wel hoor... Ik dacht alleen, laat ik deze meet eens overslaanquote:
Ja, doe je normaal nooitquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vermaak me altijd wel hoor... Ik dacht alleen, laat ik deze meet eens overslaan
Mogguh Middagquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:00 schreef Milou__ het volgende:
hey goedemorgen allemaal.
Relaxtquote:
Neequote:
Treinen zijn niet relaxt.... dat weet jij ookquote:
quote:
Leg uit ?quote:
Dan zal het vast gezellig geweest zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm ja goedIk weet niet meer wat ik allemaal gedaan heb, dus dat is een goed teken
Ik vond die in Zweden/Denemarken anders best okquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Treinen zijn niet relaxt.... dat weet jij ook
Oh dat sowiesoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan zal het vast gezellig geweest zijn
Ik heb ook weinig klagen.... Aankomend weekend ook lekker naar duitslandquote:
Ga je doen in Duitsland?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig klagen.... Aankomend weekend ook lekker naar duitsland. Dat komt helemaal goed dus
Kan je niet tegen achteruit rijden?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Not! Maar ik ben er bijna gelukkig , er zit ook een dronken man hier:')
quote:
Ik liever achteruit, heel gekquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah het gaat wel.. Ik rij liever vooruit.
"Ring-weekend" weekendje nurburgring dus, van vrijdag tot en met maandag. 12 vrienden, 2 huisjes, pils, poker en auto'squote:
Kleine kans gezien ik voorzien ben in NLquote:
Goeie movequote:
Komt hard aan die colaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuhm ja goedIk weet niet meer wat ik allemaal gedaan heb, dus dat is een goed teken
coolquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:12 schreef jackson het volgende:
[..]
"Ring-weekend" weekendje nurburgring dus, van vrijdag tot en met maandag. 12 vrienden, 2 huisjes, pils, poker en auto's
Ja, is altijd wel lachen met wat autofreaks bijelkaar. Helaas rijden de meeste niet echt leuke auto's meer maarja.... dat leasen is wel ideaalquote:
Je krijgt er inderdaad altijd wat saaie auto's van!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, is altijd wel lachen met wat autofreaks bijelkaar. Helaas rijden de meeste niet echt leuke auto's meer maarja.... dat leasen is wel ideaal
Mooi werkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je krijgt er inderdaad altijd wat saaie auto's van!
Zondag ben ik weer aan de beurt, in een omgebouwde bus met een race auto achter in naar de autoracerij toe. 9 man, bier en me lekker vermaken.
als het rijden dan niet leuk is, kan je altijd nog ff een flinke paardneukorgie houden..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Mooi werk
De dikste auto die mee gaat is een bmw 330 station, een e46. Voor de rest is het dieselen maar met rond de 100 paarden
Mooi zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |