Had ik kunnen doenquote:
Oh nee hèquote:Op maandag 7 juli 2008 22:33 schreef G.Fawkes het volgende:
kijk jongens: http://www.flickr.com/photos/eciftci/
Tuurlijk welquote:
Een helebooel chocoladequote:
05.30 - 14quote:Op maandag 7 juli 2008 22:49 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ga maar eens slapen
Morgen weer van 8 - 6
Truste allemaal, en tot morgenavond
Ik kom er net achter dat ik ook wat foto's van London op Flickr heb staanquote:Op maandag 7 juli 2008 22:47 schreef nicomart het volgende:
Ik dacht dat jullie in Engeland waren geweest
Oh en trouwens weer terug van de sportschool. Vandaag 2,6 km gelopen met Evy
ik dacht al van huh Engeland?? Toen drong het tot me door dat het oudere foto's warenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik ook wat foto's van London op Flickr heb staan
We willen de foto's van vandaag!!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Die arsenal foto's die binnen zijn gemaakt.. is dat in het emirates stadium of nog op highbury?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu naar bed. Het is toch weer elf uurquote:Op maandag 7 juli 2008 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga eens slapen, het is al veel te laat voor je![]()
Ik zie de poort van Highburry op die foto's.. Lijkt me op Highburry dus en de foto's zijn in 2005 toen was het Emirates stadion er nog niet toch?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:59 schreef jna het volgende:
[..]
Die arsenal foto's die binnen zijn gemaakt.. is dat in het emirates stadium of nog op highbury?
Dat is Highbury.. Emirates is helemaal rond/dichtquote:Op maandag 7 juli 2008 22:59 schreef jna het volgende:
[..]
Die arsenal foto's die binnen zijn gemaakt.. is dat in het emirates stadium of nog op highbury?
Zag inderdaad niet dat ze al in 2005 waren genomen. Maar wellicht was ie naar het emirates gedaan en ook even langs highbury gelopen (heb ik vorig jaar ook gedaan).quote:Op maandag 7 juli 2008 23:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik zie de poort van Highburry op die foto's.. Lijkt me op Highburry dus en de foto's zijn in 2005 toen was het Emirates stadion er nog niet toch?
quote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:12 schreef Californium het volgende:
[..]
heb wel eens charmanter op foto's gestaan....en ik lag in bed en ineens wist ik....waarom ik de afgelopen nachten zo slecht heb geslapen
![]()
Nog maar eens proberen
Goedemorgenquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Goedemorgen
gefeli jipje![]()
Foto's maken
Jahquote:
En toch moe?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Jahredelijk tot ok geslapen vannacht
en vanavond stappen
Puberpop
![]()
Jij? weer aan het werk?
quote:
Jah want heb vanaf vrijdag al slecht geslapenquote:
Das balen. Je schreef dat je wist waarom je slecht geslapen had, maar dat heeft dus niet echt geholpen vannacht?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah want heb vanaf vrijdag al slecht geslapenen ik kon vannacht niet in slaap komen...Toen ik eenmaal sliep was het ok.... Dus kort geslapen
wel een beetje....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:21 schreef Jipje het volgende:
[..]
Das balen. Je schreef dat je wist waarom je slecht geslapen had, maar dat heeft dus niet echt geholpen vannacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |