sorry....quote:Op maandag 7 juli 2008 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog ff lekker in dat ik m'n hele dag verpest heb door wél dat tentamen te gaan doen
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:31 schreef Piles het volgende:
En voor de geinteresseerden: de route van vandaag
Maar dan met het OV
Moet een record zijn![]()
Alleen als de radio aanstaat... Niet op de manier die jij bedoelt... muziekje opzetten en daar echt naar luisteren.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Luister je uberhaupt wel muziek af en toe?
Je had dus gewoon moeten komen he!!quote:
stageverslagquote:
Vleeskeuringquote:
Ik ga zo slapenquote:
Het is helemaal geen goeie film.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:40 schreef Deansensitized het volgende:
Goeie film man, dikke cult klassieker
Maar je moet er wel van houden inderdaad
da zien we dan wel weerquote:Op maandag 7 juli 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen
Ben helemaal verrot. Ik vermoed van het reizen
Dus volgende keer komen jullie maar gewoon hier naartoe![]()
Idd... nijmegen ligt dan nog eerder op de agendaquote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd... nijmegen ligt dan nog eerder op de agenda
Ik ben er wel hoorquote:Op maandag 7 juli 2008 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd... nijmegen ligt dan nog eerder op de agenda
Was het niet makkelijker geweest om gelijk van Zierikzee naar Rotterdam te gaan ipv via Vlissingenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er wel hoor
Zelfs als ik een hertentamen heb
Maar ik vraag me af of er in Nijmegen ooit gemeet gaat worden
Ik sta open voor nijmegenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er wel hoor
Zelfs als ik een hertentamen heb
Maar ik vraag me af of er in Nijmegen ooit gemeet gaat worden
Zwaar kutquote:Op maandag 7 juli 2008 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe ging je tentamen Piles?
Waar denk je dat m'n tentamen wasquote:Op maandag 7 juli 2008 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was het niet makkelijker geweest om gelijk van Zierikzee naar Rotterdam te gaan ipv via Vlissingen![]()
Hij moest naar school eerstquote:Op maandag 7 juli 2008 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was het niet makkelijker geweest om gelijk van Zierikzee naar Rotterdam te gaan ipv via Vlissingen![]()
Ik vind het primaquote:Op maandag 7 juli 2008 21:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik sta open voor nijmegen
Komen jullie maar eens naar Enschede!!!
Voor we een nieuwe datum hebben zit Cali allang in Schotlandquote:
Welja, nog verder wegquote:Komen jullie maar eens naar Enschede!!!
wat lief dat je aan ons denktquote:Op maandag 7 juli 2008 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zwaar kut
En zeiknat geregend lopend naar het station, net de trein gemist waardoor ik Cue en Cali misliep, en mn zonnebril verloren in de bus.
Ja, het was echt dramaandag vandaag
Ben bang van wel...hoop van nietquote:Op maandag 7 juli 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor we een nieuwe datum hebben zit Cali allang in Schotland
[..]
Welja, nog verder weg
Hmm daar heb je een puntquote:Op maandag 7 juli 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
Voor we een nieuwe datum hebben zit Cali allang in Schotland![]()
Je mag wel wat voor mij over hebben hoor!!quote:Welja, nog verder weg
Ik kwam niet voor niets naar Utrechtquote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Je mag wel wat voor mij over hebben hoor!!
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
Ach, ik ben toch als enige gek genoeg om zo'n eind te reizen
en heb je ons nog gemist...Op 1 minuutquote:
Ik liep in Vlissingen het station in, en hoorde het fluitje. En voor dat ie echt begon te rijden stond ik ruim 10 seconden naast de deur. Kostte me een half uurquote:Op maandag 7 juli 2008 22:00 schreef Californium het volgende:
en heb je ons nog gemist...Op 1 minuut
Tot morgenquote:
Had het gevraagd aan zo'n verkoper danquote:Op maandag 7 juli 2008 22:20 schreef PieterBas het volgende:
Toen ik Zweden was, hoorde ik ooit een onwijs lekker nummer tijdens het stappen... (beetje lounge achtig). Was ik afgelopen vrijdag in de Mediamarkt in Rotterdam, kwam dat nummer voorbij op de achtergrond.
Ik word nu gek, omdat ik niet weet van wie het is en wat de titel is... zo fucking frustrerend
Had ik kunnen doenquote:
Oh nee hèquote:Op maandag 7 juli 2008 22:33 schreef G.Fawkes het volgende:
kijk jongens: http://www.flickr.com/photos/eciftci/
Tuurlijk welquote:
Een helebooel chocoladequote:
05.30 - 14quote:Op maandag 7 juli 2008 22:49 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ga maar eens slapen
Morgen weer van 8 - 6
Truste allemaal, en tot morgenavond
Ik kom er net achter dat ik ook wat foto's van London op Flickr heb staanquote:Op maandag 7 juli 2008 22:47 schreef nicomart het volgende:
Ik dacht dat jullie in Engeland waren geweest
Oh en trouwens weer terug van de sportschool. Vandaag 2,6 km gelopen met Evy
ik dacht al van huh Engeland?? Toen drong het tot me door dat het oudere foto's warenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik ook wat foto's van London op Flickr heb staan
We willen de foto's van vandaag!!quote:Op maandag 7 juli 2008 22:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Die arsenal foto's die binnen zijn gemaakt.. is dat in het emirates stadium of nog op highbury?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu naar bed. Het is toch weer elf uurquote:Op maandag 7 juli 2008 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga eens slapen, het is al veel te laat voor je![]()
Ik zie de poort van Highburry op die foto's.. Lijkt me op Highburry dus en de foto's zijn in 2005 toen was het Emirates stadion er nog niet toch?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:59 schreef jna het volgende:
[..]
Die arsenal foto's die binnen zijn gemaakt.. is dat in het emirates stadium of nog op highbury?
Dat is Highbury.. Emirates is helemaal rond/dichtquote:Op maandag 7 juli 2008 22:59 schreef jna het volgende:
[..]
Die arsenal foto's die binnen zijn gemaakt.. is dat in het emirates stadium of nog op highbury?
Zag inderdaad niet dat ze al in 2005 waren genomen. Maar wellicht was ie naar het emirates gedaan en ook even langs highbury gelopen (heb ik vorig jaar ook gedaan).quote:Op maandag 7 juli 2008 23:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik zie de poort van Highburry op die foto's.. Lijkt me op Highburry dus en de foto's zijn in 2005 toen was het Emirates stadion er nog niet toch?
quote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:12 schreef Californium het volgende:
[..]
heb wel eens charmanter op foto's gestaan....en ik lag in bed en ineens wist ik....waarom ik de afgelopen nachten zo slecht heb geslapen
![]()
Nog maar eens proberen
Goedemorgenquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Goedemorgen
gefeli jipje![]()
Foto's maken
Jahquote:
En toch moe?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Jahredelijk tot ok geslapen vannacht
en vanavond stappen
Puberpop
![]()
Jij? weer aan het werk?
quote:
Jah want heb vanaf vrijdag al slecht geslapenquote:
Das balen. Je schreef dat je wist waarom je slecht geslapen had, maar dat heeft dus niet echt geholpen vannacht?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah want heb vanaf vrijdag al slecht geslapenen ik kon vannacht niet in slaap komen...Toen ik eenmaal sliep was het ok.... Dus kort geslapen
wel een beetje....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:21 schreef Jipje het volgende:
[..]
Das balen. Je schreef dat je wist waarom je slecht geslapen had, maar dat heeft dus niet echt geholpen vannacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |