Het begint mij ook al te kriebelenquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Over drie weekenden
en bij die 1000 meter versloeg hij Wennemars.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:28 schreef Montov het volgende:
Sven Kramer met een PR op de 1000 meter: 1.10,83 in Inzell.
En een wereldrecord buitenijs op de 3000 meter: 3.43,34
Ik heb er weer zin an.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:44 schreef Wombcat het volgende:
Oneens, mooiste moment was de versnelling van Davis op de 1000 meter om nog voorlangs te krijgen (of was dat nog een jaar terug)
Dus idd nog een jaartje eerder.quote:
Ik heb hem inderdaad wel gemist vorig jaar. Maar ik - en met mij denk ik héél veel andere Fok-ers - heb er gewoon geen tijd voor om het op te zetten en bij te houden. Of jij moet je geroepen voelen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:31 schreef Sporttv het volgende:
Misschien een goed idee voor een schaatsprono dit jaar?
Iddquote:Schaatsster Klassen dit jaar niet in actie
INZELL - De Canadese schaatsster Cindy Klassen komt in 2008 zeker niet actie op de ijsbaan. De 29-jarige oud-wereldkampioene moet de komende maanden herstellen van operaties aan beide knieën.
"Mogelijk kan ze in de tweede helft van het seizoen weer wedstrijden doen, maar dat is helemaal afhankelijk van het herstel", aldus bondscoach Ingrid Paul van het Canadese schaatsteam. Klassen liet zich in juli opereren aan haar knieën na aanhoudende klachten.
De allroundschaatsster, die op de Olympische Spelen van Turijn van 2006 vijf medailles veroverde, is zeker van plan terug te komen. Ze richt zich volledig op de Winterspelen van 2010 in Vancouver.
quote:Schaatsers rijden eerste Essent ISU World Cup-wedstrijden in huidig Nike pak
Hoogland, 29 oktober 2008
De KNSB en de merkenteams hebben in onderling overleg besloten om de eerste Essent ISU World Cup-wedstrijden in het huidige Nike pak te rijden. Dit aangezien de pasvorm van de nieuw uitgeleverde pakken niet naar tevredenheid is. Internationaal moet een land in een eenduidig pak rijden.
Tijdens het AEGON NK afstanden (komende vrijdag, zaterdag en zondag in het Thialf-stadion in Heerenveen) hebben de merkenteams met dezelfde maatproblemen te maken, maar is het reglementair toegestaan met verschillende pakken per team te rijden. Vandaar dat sommige schaatsers kunnen kiezen voor het nieuwe pak.
quote:VPZ-ploeg 'adopteert' Bob de Jong
Bob de Jong komt komend seizoen uit voor het VPZ-schaatsteam. De Jong blijft in Berlijn trainen bij Bart Schouten, de bondscoach van de Duitse heren, maar zal tijdens wedstrijden door VPZ-trainers begeleid worden en rijdt dan ook in een VPZ-pak. De ploeg spreekt om die reden van een 'adoptie' van de stayer.
De Jong behaalde olympisch zilver op de 10.000 meter in 1998 en acht jaar later goud. Hij werd wereldkampioen op die afstand in 1999, 2003 en 2005 en greep in 2001 de wereldtitel op de 5.000 m.
Ondanks die prestaties was geen enkele Nederlandse ploeg bereid om De Jong een contract aan te bieden. Daarop besloot hij zijn heil in Duitsland te zoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |