abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2008 @ 16:44:45 #76
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59951026
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:13 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Zal ik die Miranda effe helemaal hard verkrachten?

Wie zit hier nou te janken dan? De Anti-rokers.

Ik vind het binnen wel te doen, bij ons is het wel goed geregeld, ik vind het niet erg om buiten te staan maar als er ook maar één zo'n kankerknaap zo'n stinkend gebaar doet zo van: "bohhh, sigaretten, dat stinkt zeg! "

Dan trap ik hem HE-LE-MAAL kapot.
Lekker niveautje weer

De enige die ik trouwens hoor janken zijn rokers, de niet rokers hoor ik slechts juigen

Ik ben helemaal voor ieders vrijheid hoor, roken, blowen,snuiven, slikken, zuipen allemaal prima, maar als je het mij op de man af vraagt ben ik blij met het rookverbod ja. En dat terwijl het er alleen maar is voor de werknemers in de horeca en niet eens voor mij.
Is dit dan het enige goede dat het kabinet in zijn regeer periode voor elkaar gaat / heeft gekregen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_59951140
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:44 schreef DroogDok het volgende:
De enige die ik trouwens hoor janken zijn rokers, de niet rokers hoor ik slechts juigen
Nee hoor, want nu vinden ze dat het buiten ook al verboden moet gaan worden en op het strand... en vergeet niet de lading topics over klagende rokers (dus klagen over klagers) die er geweest is. Dit topic is ook weer zo'n niet-roker jank topic #228726931. Ik heb als niet roker toch echt meer niet-rokers horen janken sinds (aankondiging van) het rookverbod dan de rokers hoor.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 7 juli 2008 @ 16:50:44 #78
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_59951158
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:49 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nee hoor, want nu vinden ze dat het buiten ook al verboden moet gaan worden en op het strand... en vergeet niet de lading topics over klagende rokers (dus klagen over klagers) die er geweest is. Dit topic is ook weer zo'n niet-roker jank topic #228726931. Ik heb als niet roker toch echt meer niet-rokers horen janken sinds (aankondiging van) het rookverbod dan de rokers hoor.
amen
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  maandag 7 juli 2008 @ 16:51:13 #79
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_59951175
quote:

Is dit dan het enige goede dat het kabinet in zijn regeer periode voor elkaar gaat / heeft gekregen?
Als je dit al goed vind

Maar idd, een beetje symboolpolitiek. Echte problemen worden niet opgelost.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 7 juli 2008 @ 16:53:34 #80
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_59951223
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Sigaret aanbieden.
Neeee joh, dan ga ik zoe asbest heel diep inademen en dan terugademen, dat zal hem leren, de vlerk!
pi_59951255
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:44 schreef BereNDD het volgende:

[..]

persoonlijk lig ik er niet wakker van dat ik niet mag roken in de kroeg (op de stank die je nu krijgt na) ik ga graag naar buiten om te roken.

Maar het gaat me om dat als ze dit kunnen verbieden.. what's next?

edit: Je voorbeeld is een beetje appels met peren vergelijken.. heroine in de kroeg spuiten mocht al nooit, dus waarom zou dat dan in 1 keer wel kunnen (of willen)? Roken in kroeg wordt al gedaan sinds de het onstaan van de eerste kroeg gedaan, en dat gaan ze nu opeens verbieden.
Ik zie je punt nog altijd niet hoor, een paar eeuwen geleden staken we mensen in de fik op dorpspleinen
Het is gewoon een feit dat een nutteloze verslaving/hobby/bezigheid hoe de neuk je het ook wil noemen als roken het beste zo snel mogelijk uitgebannen kan worden, je gaat er NIETS op vooruit als persoon, het is pas 'lekker' als je er eenmaal aan verslaafd bent en je begint er alleen maar aan omdat je het stoer uit vindt zien, of vond op je 14e en als ik eerlijk moet zijn vind ik dat je op zo'n leeftijd niet bij zinnen bent om beslissingen te maken die je je leven lang zullen achtervolgen.
Ga weg
  maandag 7 juli 2008 @ 16:55:21 #82
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59951264
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:44 schreef BereNDD het volgende:

?

edit: Je voorbeeld is een beetje appels met peren vergelijken.. heroine in de kroeg spuiten mocht al nooit, dus waarom zou dat dan in 1 keer wel kunnen (of willen)? Roken in kroeg wordt al gedaan sinds de het onstaan van de eerste kroeg gedaan, en dat gaan ze nu opeens verbieden.
Nou nee, er waren al heel lang kroegen voordat men begon te roken.
  maandag 7 juli 2008 @ 16:55:57 #83
28033 Pek
je moet wat
pi_59951278
quote:

[..]

De enige die ik trouwens hoor janken zijn rokers
Nu spreek je je eigen topic tegen Geen klagende rokers
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_59951343
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:54 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik zie je punt nog altijd niet hoor, een paar eeuwen geleden staken we mensen in de fik op dorpspleinen
Het is gewoon een feit dat een nutteloze verslaving/hobby/bezigheid hoe de neuk je het ook wil noemen als roken het beste zo snel mogelijk uitgebannen kan worden, je gaat er NIETS op vooruit als persoon, het is pas 'lekker' als je er eenmaal aan verslaafd bent en je begint er alleen maar aan omdat je het stoer uit vindt zien, of vond op je 14e en als ik eerlijk moet zijn vind ik dat je op zo'n leeftijd niet bij zinnen bent om beslissingen te maken die je je leven lang zullen achtervolgen.
Dus dan kun je alles wel gaan verbieden wat verslavend werkt. Internetten, gokken, alcohol etc. Laten we vooral alles gaan verbieden zodat mensen alleen nog maar gezond leven en slechts 1 pad kunnen bewandelen tijdens het leven, en dat is dan het pad die de overheid voor ons uitstippelt. Nee, dat is gezond Maar het is wel de kant die we nu precies op gaan.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_59951400
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:54 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Je schiet ook niks op van zuipen, neuken, enzovoorts. Ook maar verbieden dan?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  maandag 7 juli 2008 @ 17:03:47 #86
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59951430
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:02 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Je schiet ook niks op van zuipen, neuken, enzovoorts. Ook maar verbieden dan?
Heb jij ooit iemand letterlijk de kanker geneukt vriend?
pi_59951451
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:03 schreef Nobu het volgende:

[..]

Nee, maar schiet je er iets mee op?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  maandag 7 juli 2008 @ 17:05:31 #88
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_59951473
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:55 schreef Pek het volgende:

[..]

Nu spreek je je eigen topic tegen Geen klagende rokers
hij blaat dus gewoon maar raak voor een knaak
That boy needs therapy..
pi_59951486
quote:

[..]

Nikmans heeft het erover dat je met roken niks opschiet als mens. Je hebt er niks aan volgens hem.

Oja, en ik ken zat mensen die elkaar de kanker hebben geneukt, een aantal van die gezwellen zitten in dit topic.
  maandag 7 juli 2008 @ 17:06:40 #90
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_59951502
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:55 schreef Nobu het volgende:

[..]

Nou nee, er waren al heel lang kroegen voordat men begon te roken.
hahahahahahaha
ja ja

wat denk je nou dat er eerder was, een natuurlijk product of iets wat door mensen is gemaakt..
waarbij een café (zoals we hem nu kennen) in de 16e eeuw nog niet bestond..
That boy needs therapy..
  maandag 7 juli 2008 @ 17:07:08 #91
pi_59951512
quote:

[..]

Ja, die was iets te jong. En die coma-zuip feestjes zijn ook lekker gezond voor de omgeving
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  maandag 7 juli 2008 @ 17:08:03 #92
pi_59951544
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:06 schreef BereNDD het volgende:

[..]

hahahahahahaha
ja ja
Die zijn allemaal weg geconcurreerd door rook kroegen.
pi_59951701
quote:

[..]

hahahahahahaha
ja ja

wat denk je nou dat er eerder was, een natuurlijk product of iets wat door mensen is gemaakt..
Kroegen bestonden pas vanaf de 16 eeuw. Het echte roken begon eind 14e eeuw. Maar door bepaalde volkeren werd al veel eerder gerookt.
  maandag 7 juli 2008 @ 17:15:18 #94
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59951732
quote:

[..]

hahahahahahaha
ja ja

Bij mijn weten moest tabak eerst uit Amerika gehaald worden voordat men het in de kroeg kon roken en heeft het daarna nog behoorlijk lang geduurd voordat roken iets algemeens was.
pi_59951778
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ja, die was iets te jong. En die coma-zuip feestjes zijn ook lekker gezond voor de omgeving
Die zijn ook debiel
Neuken houdt je relatie gezond. Zuipen lest je dorst en het is lekker. Zogenaamde comazuipers mogen van mij ook allemaal afgevoerd worden hoor

Ik vind roken gewoon uit de tijd Waarom begint een mens met roken? Niet omdat het lekker is hoor.
Ga weg
pi_59951825
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:17 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Die zijn ook debiel
Neuken houdt je relatie gezond. Zuipen lest je dorst en het is lekker. Zogenaamde comazuipers mogen van mij ook allemaal afgevoerd worden hoor

Ik vind roken gewoon uit de tijd Waarom begint een mens met roken? Niet omdat het lekker is hoor.
Ja, waarom begint men met gokken (kost een hoop geld en tijd). Waarom begint men met alcohol (ik vind het niet lekkerder dan een normale frisdrank). Waarom begint met een postzegel/rekenmachine/puntenslijper verzameling. Met zo'n redenering kunnen we beter terug gaan naar het stenen tijdperk waarbij alleen overleven belangrijk was.
  maandag 7 juli 2008 @ 17:26:08 #97
pi_59951997
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:17 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Die zijn ook debiel

Auto rijden en werken is uit de tijd. Waarom begint men er aan. Schadelijk voor mens en milieu. Onmiddellijk verbieden!
pi_59952051
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:19 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, waarom begint men met gokken (kost een hoop geld en tijd). Waarom begint men met alcohol (ik vind het niet lekkerder dan een normale frisdrank). Waarom begint met een postzegel/rekenmachine/puntenslijper verzameling. Met zo'n redenering kunnen we beter terug gaan naar het stenen tijdperk waarbij alleen overleven belangrijk was.
Gokken en alcohol worden ook al aan banden gehouden door verschillende maatregelen/accijnzen en het zou me werkelijk mijn reet roesten als de overheid op een bepaalde dag zou zeggen 'gokken wordt illegaal' of 'je mag nog maar een x-aantal pilsjes drinken op een avondje uit'.
Eigenlijk word ik al kwaad als ik op 1 vandaag een reportage zie over bierketen waarin ze 14-jarige meisjes interviewen die vertellen dat hun vriendin vorige week knock-out is gegaan omdat ze zoveel gezopen heeft, dat slaat toch nergens op
Teveel beslissingen die de rest van je leven bepalen kunnen worden gemaakt door kinderen van 14 en wat mij betreft mag de overheid daar best meer hand in hebben. Of je nu het modewoord betutteling erbji haalt of niet, ik vind dat sommige mensen niet geschikt zijn om sommige beslissingen te nemen.

Wat betreft die verzamelingen, het gaat hier natuurlijk om zaken waar andere mensen last van zouden kunnen hebben dus tenzij je met je puntenslijpers mensen hun keel af gaat snijden of iets dergelijks zeg ik: laat maar gaan.
Ga weg
pi_59952075
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Auto rijden en werken is uit de tijd. Waarom begint men er aan. Schadelijk voor mens en milieu. Onmiddellijk verbieden!
Oliekartels die al jaren nieuwe ontwikkelingen op het gebied van LPG/zonneënergie frustreren zijn het niet met je eens
Ga weg
  maandag 7 juli 2008 @ 17:35:07 #100
pi_59952221
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:29 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Oliekartels die al jaren nieuwe ontwikkelingen op het gebied van LPG/zonneënergie frustreren zijn het niet met je eens
Niks mee te maken. Het recht van mensen op een stress en uitlaatgasvrije omgeving zijn belangrijker.

Nu onmiddellijk alles verbieden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')