Lekker niveautje weerquote:Op maandag 7 juli 2008 16:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zal ik die Miranda effe helemaal hard verkrachten?
Wie zit hier nou te janken dan? De Anti-rokers.
Ik vind het binnen wel te doen, bij ons is het wel goed geregeld, ik vind het niet erg om buiten te staan maar als er ook maar één zo'n kankerknaap zo'n stinkend gebaar doet zo van: "bohhh, sigaretten, dat stinkt zeg!"
Dan trap ik hem HE-LE-MAAL kapot.
Nee hoor, want nu vinden ze dat het buiten ook al verboden moet gaan worden en op het strand... en vergeet niet de lading topics over klagende rokers (dus klagen over klagers) die er geweest is. Dit topic is ook weer zo'n niet-roker jank topic #228726931. Ik heb als niet roker toch echt meer niet-rokers horen janken sinds (aankondiging van) het rookverbod dan de rokers hoor.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:44 schreef DroogDok het volgende:
De enige die ik trouwens hoor janken zijn rokers, de niet rokers hoor ik slechts juigen![]()
![]()
![]()
amenquote:Op maandag 7 juli 2008 16:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, want nu vinden ze dat het buiten ook al verboden moet gaan worden en op het strand... en vergeet niet de lading topics over klagende rokers (dus klagen over klagers) die er geweest is. Dit topic is ook weer zo'n niet-roker jank topic #228726931. Ik heb als niet roker toch echt meer niet-rokers horen janken sinds (aankondiging van) het rookverbod dan de rokers hoor.
Als je dit al goed vindquote:Op maandag 7 juli 2008 16:44 schreef DroogDok het volgende:
Is dit dan het enige goede dat het kabinet in zijn regeer periode voor elkaar gaat / heeft gekregen?
Neeee joh, dan ga ik zoe asbest heel diep inademen en dan terugademen, dat zal hem leren, de vlerk!quote:
Ik zie je punt nog altijd niet hoor, een paar eeuwen geleden staken we mensen in de fik op dorpspleinenquote:Op maandag 7 juli 2008 16:44 schreef BereNDD het volgende:
[..]
persoonlijk lig ik er niet wakker van dat ik niet mag roken in de kroeg (op de stank die je nu krijgt na) ik ga graag naar buiten om te roken.
Maar het gaat me om dat als ze dit kunnen verbieden.. what's next?
edit: Je voorbeeld is een beetje appels met peren vergelijken.. heroine in de kroeg spuiten mocht al nooit, dus waarom zou dat dan in 1 keer wel kunnen (of willen)? Roken in kroeg wordt al gedaan sinds de het onstaan van de eerste kroeg gedaan, en dat gaan ze nu opeens verbieden.
Nou nee, er waren al heel lang kroegen voordat men begon te roken.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:44 schreef BereNDD het volgende:
?
edit: Je voorbeeld is een beetje appels met peren vergelijken.. heroine in de kroeg spuiten mocht al nooit, dus waarom zou dat dan in 1 keer wel kunnen (of willen)? Roken in kroeg wordt al gedaan sinds de het onstaan van de eerste kroeg gedaan, en dat gaan ze nu opeens verbieden.
Nu spreek je je eigen topic tegenquote:Op maandag 7 juli 2008 16:44 schreef DroogDok het volgende:
[..]
De enige die ik trouwens hoor janken zijn rokers
Dus dan kun je alles wel gaan verbieden wat verslavend werkt. Internetten, gokken, alcohol etc. Laten we vooral alles gaan verbieden zodat mensen alleen nog maar gezond leven en slechts 1 pad kunnen bewandelen tijdens het leven, en dat is dan het pad die de overheid voor ons uitstippelt. Nee, dat is gezondquote:Op maandag 7 juli 2008 16:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik zie je punt nog altijd niet hoor, een paar eeuwen geleden staken we mensen in de fik op dorpspleinen
Het is gewoon een feit dat een nutteloze verslaving/hobby/bezigheid hoe de neuk je het ook wil noemen als roken het beste zo snel mogelijk uitgebannen kan worden, je gaat er NIETS op vooruit als persoon, het is pas 'lekker' als je er eenmaal aan verslaafd bent en je begint er alleen maar aan omdat je het stoer uit vindt zien, of vond op je 14e en als ik eerlijk moet zijn vind ik dat je op zo'n leeftijd niet bij zinnen bent om beslissingen te maken die je je leven lang zullen achtervolgen.
Je schiet ook niks op van zuipen, neuken, enzovoorts. Ook maar verbieden dan?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik zie je punt nog altijd niet hoor, een paar eeuwen geleden staken we mensen in de fik op dorpspleinen
Het is gewoon een feit dat een nutteloze verslaving/hobby/bezigheid hoe de neuk je het ook wil noemen als roken het beste zo snel mogelijk uitgebannen kan worden, je gaat er NIETS op vooruit als persoon, het is pas 'lekker' als je er eenmaal aan verslaafd bent en je begint er alleen maar aan omdat je het stoer uit vindt zien, of vond op je 14e en als ik eerlijk moet zijn vind ik dat je op zo'n leeftijd niet bij zinnen bent om beslissingen te maken die je je leven lang zullen achtervolgen.
Heb jij ooit iemand letterlijk de kanker geneukt vriend?quote:Op maandag 7 juli 2008 17:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je schiet ook niks op van zuipen, neuken, enzovoorts. Ook maar verbieden dan?
Nee, maar schiet je er iets mee op?quote:Op maandag 7 juli 2008 17:03 schreef Nobu het volgende:
[..]
Heb jij ooit iemand letterlijk de kanker geneukt vriend?
hij blaat dus gewoon maar raak voor een knaakquote:Op maandag 7 juli 2008 16:55 schreef Pek het volgende:
[..]
Nu spreek je je eigen topic tegenGeen klagende rokers
Nikmans heeft het erover dat je met roken niks opschiet als mens. Je hebt er niks aan volgens hem.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:03 schreef Nobu het volgende:
[..]
hahahahahahahaquote:Op maandag 7 juli 2008 16:55 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nou nee, er waren al heel lang kroegen voordat men begon te roken.
Ja, die was iets te jong. En die coma-zuip feestjes zijn ook lekker gezond voor de omgevingquote:Op maandag 7 juli 2008 17:03 schreef Nobu het volgende:
[..]
Die zijn allemaal weg geconcurreerd door rook kroegen.quote:
Kroegen bestonden pas vanaf de 16 eeuw. Het echte roken begon eind 14e eeuw. Maar door bepaalde volkeren werd al veel eerder gerookt.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:06 schreef BereNDD het volgende:
[..]
hahahahahahaha
ja ja
wat denk je nou dat er eerder was, een natuurlijk product of iets wat door mensen is gemaakt..
waarbij een café (zoals we hem nu kennen) in de 16e eeuw nog niet bestond..
Bij mijn weten moest tabak eerst uit Amerika gehaald worden voordat men het in de kroeg kon roken en heeft het daarna nog behoorlijk lang geduurd voordat roken iets algemeens was.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:06 schreef BereNDD het volgende:
[..]
hahahahahahaha
ja ja
wat denk je nou dat er eerder was, een natuurlijk product of iets wat door mensen is gemaakt..
waarbij een café (zoals we hem nu kennen) in de 16e eeuw nog niet bestond..
Die zijn ook debielquote:Op maandag 7 juli 2008 17:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, die was iets te jong. En die coma-zuip feestjes zijn ook lekker gezond voor de omgeving
Ja, waarom begint men met gokken (kost een hoop geld en tijd). Waarom begint men met alcohol (ik vind het niet lekkerder dan een normale frisdrank). Waarom begint met een postzegel/rekenmachine/puntenslijper verzameling. Met zo'n redenering kunnen we beter terug gaan naar het stenen tijdperk waarbij alleen overleven belangrijk was.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Die zijn ook debiel
Neuken houdt je relatie gezond. Zuipen lest je dorst en het is lekker. Zogenaamde comazuipers mogen van mij ook allemaal afgevoerd worden hoor
Ik vind roken gewoon uit de tijdWaarom begint een mens met roken? Niet omdat het lekker is hoor.
Auto rijden en werken is uit de tijd. Waarom begint men er aan. Schadelijk voor mens en milieu. Onmiddellijk verbieden!quote:Op maandag 7 juli 2008 17:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Die zijn ook debiel
Neuken houdt je relatie gezond. Zuipen lest je dorst en het is lekker. Zogenaamde comazuipers mogen van mij ook allemaal afgevoerd worden hoor
Ik vind roken gewoon uit de tijdWaarom begint een mens met roken? Niet omdat het lekker is hoor.
Gokken en alcohol worden ook al aan banden gehouden door verschillende maatregelen/accijnzen en het zou me werkelijk mijn reet roesten als de overheid op een bepaalde dag zou zeggen 'gokken wordt illegaal' of 'je mag nog maar een x-aantal pilsjes drinken op een avondje uit'.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, waarom begint men met gokken (kost een hoop geld en tijd). Waarom begint men met alcohol (ik vind het niet lekkerder dan een normale frisdrank). Waarom begint met een postzegel/rekenmachine/puntenslijper verzameling. Met zo'n redenering kunnen we beter terug gaan naar het stenen tijdperk waarbij alleen overleven belangrijk was.
Oliekartels die al jaren nieuwe ontwikkelingen op het gebied van LPG/zonneënergie frustreren zijn het niet met je eensquote:Op maandag 7 juli 2008 17:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Auto rijden en werken is uit de tijd. Waarom begint men er aan. Schadelijk voor mens en milieu. Onmiddellijk verbieden!
Niks mee te maken. Het recht van mensen op een stress en uitlaatgasvrije omgeving zijn belangrijker.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:29 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Oliekartels die al jaren nieuwe ontwikkelingen op het gebied van LPG/zonneënergie frustreren zijn het niet met je eens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |