niks mis met rookverbod in restaurant..quote:Op maandag 7 juli 2008 13:37 schreef Gripper het volgende:
Gisteravond uit eten geweest, en ik kon me gewoon voor het eerst in jaren concentreren op de smaak van het eten, zonder dat er vanaf de tafel naast me een rookwalm mijn kant op kwam. Prima idee dus, dat rookverbod.
Helaas was het eten niet echt geweldig.
Je gaat zeker al jaren naar de McDonald's dan.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:37 schreef Gripper het volgende:
Gisteravond uit eten geweest, en ik kon me gewoon voor het eerst in jaren concentreren op de smaak van het eten, zonder dat er vanaf de tafel naast me een rookwalm mijn kant op kwam. Prima idee dus, dat rookverbod.
Helaas was het eten niet echt geweldig.
Omdat mensen met astma dan ook eens kunnen gaan stappen. Ik vind het dus een hele verademingquote:Op maandag 7 juli 2008 13:41 schreef BereNDD het volgende:
[..]
niks mis met rookverbod in restaurant..
maar waarom in de kroeg.. ?
Vieze anti-genotsnazi. Als ik buiten op het terras een peukie rook, dan hoef je er niet bij te komen zitten he? Je kan ook lekker binnen aan de bar een kopje kamillethee gaan drinken. Daar heb je geen last van de rook.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:34 schreef AdBlocker het volgende:
Je kent het reclame: "Per 1 juli is horeca rookvrij" Yes, eindelijk rookvrij!
Afgelopen weekend waren we op het terras ergens in het land. Op de tafel ligt de asbak. Wat moest ie daar nou, dacht ik? Terras is onderdeel van horeca. Waarom daar nog steeds roken, ondanks dat reclame 'slogan'?
Ik ga dus niet meer naar horeca. Ik eis totale rookverbod. Dag omzet voor horeca!
Klacht:1: Horeca is toch niet rookvrij genoeg.
Klacht 2: Reclame is misleidend
Als ik buiten zit dan hoef jij er niet bij te komen zitten met die kankerstokjes van je.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:49 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Vieze anti-genotsnazi. Als ik buiten op het terras een peukie rook, dan hoef je er niet bij te komen zitten he? Je kan ook lekker binnen aan de bar een kopje kamillethee gaan drinken. Daar heb je geen last van de rook.
Wat wil je? Een rookverbod in een straal van 20 meter om de erfgrens van een horecagelegenheid heen, zodat het risico op het ruiken van een rookluchtje tot een minimum wordt gereduceerd?
Onterechte klacht, TS is een rasechte zeikhoer. Optiefen dus.
Rot op joh jank-allochtoon.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:34 schreef AdBlocker het volgende:
Afgelopen weekend waren we op het terras ergens in het land. Op de tafel ligt de asbak. Wat moest ie daar nou, dacht ik? Terras is onderdeel van horeca. Waarom daar nog steeds roken, ondanks dat reclame 'slogan'?
Ik ga dus niet meer naar horeca. Ik eis totale rookverbod. Dag omzet voor horeca!
Mensen met astma moeten lekker thuis blijven.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat mensen met astma dan ook eens kunnen gaan stappen. Ik vind het dus een hele verademing.
Neequote:Op maandag 7 juli 2008 13:51 schreef RickoKun het volgende:
Je bent zeker zo'n pauper astma patiëntje. Volgens de evolutie hoor jij gewoon niet in de horeca thuis maar gewoon lekker thuis bij papa en mama met je pompje.
Niet meer gelukkig, want de horeca is rookvrij!quote:Op maandag 7 juli 2008 13:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mensen met astma moeten lekker thuis blijven.
1 tip: Val kapotquote:Op maandag 7 juli 2008 13:34 schreef AdBlocker het volgende:
Dat is toch juist mooi? Kunnen de rokers gewoon roken in de horeca, zonder dat mensen die dat niet prettig vinden er last van hebben. Iedereen blijquote:Op maandag 7 juli 2008 14:05 schreef Wijschneusch het volgende:
(BTW: Er zijn zelfs rookhokken tegenwoordig in de horeca)
<Insert evil laughter here>
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |