Sylvano Comvalius heeft gekozen voor Birkirkara, waarmee hij vorige week al speelde in de Europa League. Hij tekende er voor twee jaar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
VI meldt deze week dat Comvalius het zo goed gedaan heeft bij Hamrun Spartans dat hij een tweejarig contract in Israël kan tekenen. Hij wil de club nog niet noemen. Hamrun degradeerde wel, maar Comvalius maakte er tien in dertien wedstrijden, aardig gemiddelde. Als Israël niet doorgaat, kan hij ook naar een topclub op Malta. Volgens VI ligt er een tweejarig contract bij zowel kampioen Hibernians FC als bekerwinnaar Sliema Wanderers en heeft ook nummer drie Birkirkara zich al gemeld.
http://www.voetbalrotterdam.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=11086:feyenoorder-emir-jasarevic-naar-china&catid=1:laatste-nieuws&Itemid=101024quote:Feyenoorder Emir Jasarevic naar China
donderdag, 30 juli 2009 10:49
SC Feyenoord zal komend seizoen bij de rentree in de hoofdklasse geen beroep kunnen doen op aanvaller Emir Jasarevic. De 21-jarige speler verlaat de zondagamateurs namelijk voor een profavontuur in China.
Jasarevic liep de afgelopen tijd stage bij FC BIT uit Beijing, spelend op het tweede niveau van China. Die stage was geregeld door Raphael Maitimo, een voormalig ploeggenoot van Jasarevic bij SC Feyenoord. Maitimo speelt al sinds begin dit jaar bij de Chinezen. Jasarevic tekende een contract voor een half seizoen.
Dus ga jij het complementeren en verbeterenquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:54 schreef dndiek het volgende:
Is niet echt compleet en er staan wel wat fouten in......
Ik heb wel wat beters te doen, dus nee.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dus ga jij het complementeren en verbeteren
Toch?
He handige Johan... daar zijn ze juist al mee bezig. Jij komt met een totaal overbodige copy past lijst aanzetten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dus ga jij het complementeren en verbeteren
Toch?
Waar staat die totaal overbodige lijst en wie bepaald of het een totaal overbodige lijst is?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
He handige Johan... daar zijn ze juist al mee bezig. Jij komt met een totaal overbodige copy past lijst aanzetten.
kom maar op dan...quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:54 schreef dndiek het volgende:
Is niet echt compleet en er staan wel wat fouten in......
Jij bent de researcher....quote:
Die spelen voor de Nederlandse Antillen. Dus die zou Reddiablo er dan bij moeten doen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij bent de researcher....
Maar zoek eens op waar Nelisse en Bito spelen om een voorbeeld te geven.....
Nee, heeft ie laten zitten voor een Duits avontuur.quote:
http://www.hoofdklasse.org/index.php?mod=inc_item&id=999quote:Siereveld verruilt Hoek voor Eendracht Aalst
13 augustus 2009 - 13:56
ZAT B - Hoek ontving gisteren slecht nieuws. Verdediger Giovanni Siereveld verruilt de Zeeuwse hoofdklasser namelijk per direct voor de Belgische profclub Eendracht Aalst, zo valt te lezen op de site van Hoek. De sterke centrale verdediger tekent in België een tweejarig contract. Eendracht Aalst komt uit in de derde klasse.
Siereveld, die volgende week 25 wordt, zou beginnen aan zijn derde seizoen bij Hoek. De club haalde hem in de zomer van 2007 weg bij provinciegenoot Kloetinge. In Hoek ontwikkelde Siereveld zich dusdanig goed, dat er al snel interesse van diverse BVO's uit Nederland en België kwam. Siereveld heeft dus nu gekozen voor Eendracht Aalst, waardoor Hoek drie weken voor de start van de competitie een sterkhouder verliest.
In de Zeeuwse krant PZC legt Siereveld zijn keuze als volgt uit: "Het is een prachtige kans om een stap hoger te zetten, hoewel ik het jammer vind voor Hoek. Ik ga naar een club waar het nog net iets professioneler is dan bij Hoek. Bovendien heeft Aalst een zekere status." De Vlissinger hoopt over acht dagen zijn overschrijving binnen te hebben.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:47 schreef Blupp het volgende:
BELGIUM
Ray Fränkel - Antwerp
Ties Konings - Lutlommel
Melvin Bouwmeester - Opwijk
Soeris Baidjoe - Veldwezelt
Abdellah Echarki - KFC Lille
hoi, is KFC Lille een Belgische ploeg? mvg
quote:Rajcomar mist vlucht en oefenduel
Prince Rajcomar kende een zeer slechte start van zijn proefperiode bij Southend United. De aanvaller stond op het verkeerde vliegveld te wachten en miste zo zijn vlucht naar Engeland, meldt Voetbal International.
De 24-jarige aanvaller zou zich volgens afspraak dinsdag melden bij de Engelse club en vervolgens een wedstrijd spelen tegen het reserveteam van Northampton Town. Doordat Rajcomar op een ander vliegveld stond in Duitsland dan bedoeld was miste hij zijn vlucht naar Engeland.
Recent was de spits op proef bij MVV maar in Maastricht wist hij geen contract af te dwingen. De voorgaande drie jaar kwam hij uit voor het IJslandse Breidablik.
quote:Jasarevic geniet in China: 'Niet zeuren en hard werken'
woensdag, 16 september 2009 12:06 Richard Feenstra
Via ploeggenot Raphael Maitimo belandde Emir Jasarevic in China bij BIT FC. De spits kreeg een stage van twee weken in de Chinese stad Beijing aangeboden en greep die kans met beide handen aan. Het Chinese leven bevalt de Rotterdammer goed; „Het leven is fantastisch hier in Beijing. Op sommige plaatsen lopen ze een aantal jaren voor op Nederland. Er is veel te doen en ze zijn in veel opzichten al verwesterd.”
Jasarevic oogt in China vooral lof. Met vijf goals uit de laatste zes wedstrijden heeft de aanvaller in de Chinese hoofdstad zijn draai weten te vinden. Ook Raphael Maitimo vind steeds beter zijn draai in China. „Het is ons goed bevallen en ook Raphael is content in China. Tot nu toe is het heel goed vertoeven hier.”
De staat van het Chinese voetbal is rijzende. In het snel groeiende Beijing leerde Jasarevic dat voetbal zoals dat in Nederland gespeeld werd, niet overal even makkelijk gespeeld wordt. „ Het Chinese voetbal is fysiek, conditioneel en technisch erg sterk. Tactisch is het wat minder. De trainingsintensiteit ligt vele malen hoger dan in Nederland. Daarnaast wordt er veel gedaan aan krachttraining,” oordeelde de technische Jasarevic (op foto rechts). „Verder is het respect voor de coach erg groot. Discipline is hier een sleutelwoord tot succes. Het is hard werken en niet zeuren. Je wordt er in ieder geval mentaal en fysiek erg sterk van.”
FeyenoordAV en met name de spelersgroep is Jasarevic nog niet uit het oog verloren. „ Ja, wanneer ik tijd heb neem ik af en toe een kijkje op VoetbalRotterdam natuurlijk. Ik hou het Nederlandse voetbal in de gaten, maar dan hoofdzakelijk het hoogste niveau,” stelde Jasarevic, die via Maitimo bij BIT FC terecht kwam. „Via voormalig teamgenoot Raphael Maitimo die een stage had geregeld voor twee weken. Ze waren opzoek naar een balvaste spits en Raphael Maitimo, die vanaf begin Januari al uitkomt voor BIT FC, heeft mij bij de BIT FC aanbevolen.”
Toch houdt Jasarevic contact met zijn familie en vrienden in het Rotterdamse. „Natuurlijk heb ik dagelijks contact met mijn ouders via Skype. Verder via de MSN met een aantal oud-teamgenoten. Met mensen binnen Sportclub Feyenoord heb ik echter geen contact meer.”
quote:Bruggink zakt in elkaar tijdens wedstrijd
Arnold Bruggink werd zaterdagmiddag na ruim vijftig minuten naar de kant gehaald tijdens de wedstrijd Hannover ‘96-Borussia Dortmund (1-1). Niet vanwege een wijziging van het systeem, teleurstellend spel of een blessure, maar omdat hij vlak na rust plotseling in elkaar was gezakt. De voormalig sc Heerenveen-aanvaller klaagde over duizeligheid en was niet in staat om verder te spelen.
Problemen met de bloedsomloop blijkt de oorzaak te zijn. “Ik voelde me opeens slecht. Ik kreeg het koud, werd duizelig en slap. Ik kon onmogelijk verder spelen”, reageert Bruggink tegenover TwenteSport.com. Thuis aangekomen voelde hij zich nog altijd niet goed. “Ik ben nog steeds slap, maar hoop dat het snel overtrekt. Ik maak me er niet zo druk om.”
http://www.uithaal.nl/nederlander-frank-danquah-bij-newcastle/quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)h/transferdaten.html
Iemand die deze kent?
Geboren in Amsterdam. Van oorsprong Ghaneesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar is hij overigens geboren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |