abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71858499
BELGIUM
Ray Fränkel - Antwerp
Ties Konings - Lutlommel
Melvin Bouwmeester - Opwijk
Soeris Baidjoe - Veldwezelt
Abdellah Echarki - KFC Lille

hoi, is KFC Lille een Belgische ploeg? mvg
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:22:09 #127
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_71863099
ja, KFC Lille speelt in het Belgische Lille aan het Sportcentrum Balsakker
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_71872309
:-) klopt, heb ook maar ff gegoogled
pi_71953915
Daar heeft Antoine Wellens, nu ASWH, vorig seizoen gespeeld. Je mag het zowel op zijn Frans als op zijn Nederlands uitspreken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72063579
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:47 schreef Blupp het volgende:
BELGIUM
Ray Fränkel - Antwerp
Ties Konings - Lutlommel
Melvin Bouwmeester - Opwijk
Soeris Baidjoe - Veldwezelt
Abdellah Echarki - KFC Lille

hoi, is KFC Lille een Belgische ploeg? mvg

Ja, ploeg uit de Kempen. Lutlommel zou ik geen profvoetbal willen noemen.
pi_72237461
Hans Denissen speelt niet meer op Cyprus, maar bij Emmen
pi_72787815
quote:
Rajcomar mist vlucht en oefenduel

Prince Rajcomar kende een zeer slechte start van zijn proefperiode bij Southend United. De aanvaller stond op het verkeerde vliegveld te wachten en miste zo zijn vlucht naar Engeland, meldt Voetbal International.

De 24-jarige aanvaller zou zich volgens afspraak dinsdag melden bij de Engelse club en vervolgens een wedstrijd spelen tegen het reserveteam van Northampton Town. Doordat Rajcomar op een ander vliegveld stond in Duitsland dan bedoeld was miste hij zijn vlucht naar Engeland.

Recent was de spits op proef bij MVV maar in Maastricht wist hij geen contract af te dwingen. De voorgaande drie jaar kwam hij uit voor het IJslandse Breidablik.
pi_72787905
Das net zoiets als BlingBling die geen paspoort had
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72808360
Op www.voetbalrotterdam.nl een stukje met één van de ex-SC Feyenoorders in China, Emir Jasarevic:
quote:
Jasarevic geniet in China: 'Niet zeuren en hard werken'

woensdag, 16 september 2009 12:06 Richard Feenstra

Via ploeggenot Raphael Maitimo belandde Emir Jasarevic in China bij BIT FC. De spits kreeg een stage van twee weken in de Chinese stad Beijing aangeboden en greep die kans met beide handen aan. Het Chinese leven bevalt de Rotterdammer goed; „Het leven is fantastisch hier in Beijing. Op sommige plaatsen lopen ze een aantal jaren voor op Nederland. Er is veel te doen en ze zijn in veel opzichten al verwesterd.”

Jasarevic oogt in China vooral lof. Met vijf goals uit de laatste zes wedstrijden heeft de aanvaller in de Chinese hoofdstad zijn draai weten te vinden. Ook Raphael Maitimo vind steeds beter zijn draai in China. „Het is ons goed bevallen en ook Raphael is content in China. Tot nu toe is het heel goed vertoeven hier.”

De staat van het Chinese voetbal is rijzende. In het snel groeiende Beijing leerde Jasarevic dat voetbal zoals dat in Nederland gespeeld werd, niet overal even makkelijk gespeeld wordt. „ Het Chinese voetbal is fysiek, conditioneel en technisch erg sterk. Tactisch is het wat minder. De trainingsintensiteit ligt vele malen hoger dan in Nederland. Daarnaast wordt er veel gedaan aan krachttraining,” oordeelde de technische Jasarevic (op foto rechts). „Verder is het respect voor de coach erg groot. Discipline is hier een sleutelwoord tot succes. Het is hard werken en niet zeuren. Je wordt er in ieder geval mentaal en fysiek erg sterk van.”

FeyenoordAV en met name de spelersgroep is Jasarevic nog niet uit het oog verloren. „ Ja, wanneer ik tijd heb neem ik af en toe een kijkje op VoetbalRotterdam natuurlijk. Ik hou het Nederlandse voetbal in de gaten, maar dan hoofdzakelijk het hoogste niveau,” stelde Jasarevic, die via Maitimo bij BIT FC terecht kwam. „Via voormalig teamgenoot Raphael Maitimo die een stage had geregeld voor twee weken. Ze waren opzoek naar een balvaste spits en Raphael Maitimo, die vanaf begin Januari al uitkomt voor BIT FC, heeft mij bij de BIT FC aanbevolen.”

Toch houdt Jasarevic contact met zijn familie en vrienden in het Rotterdamse. „Natuurlijk heb ik dagelijks contact met mijn ouders via Skype. Verder via de MSN met een aantal oud-teamgenoten. Met mensen binnen Sportclub Feyenoord heb ik echter geen contact meer.”
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72953064
quote:
Bruggink zakt in elkaar tijdens wedstrijd

Arnold Bruggink werd zaterdagmiddag na ruim vijftig minuten naar de kant gehaald tijdens de wedstrijd Hannover ‘96-Borussia Dortmund (1-1). Niet vanwege een wijziging van het systeem, teleurstellend spel of een blessure, maar omdat hij vlak na rust plotseling in elkaar was gezakt. De voormalig sc Heerenveen-aanvaller klaagde over duizeligheid en was niet in staat om verder te spelen.

Problemen met de bloedsomloop blijkt de oorzaak te zijn. “Ik voelde me opeens slecht. Ik kreeg het koud, werd duizelig en slap. Ik kon onmogelijk verder spelen”, reageert Bruggink tegenover TwenteSport.com. Thuis aangekomen voelde hij zich nog altijd niet goed. “Ik ben nog steeds slap, maar hoop dat het snel overtrekt. Ik maak me er niet zo druk om.”
pi_73783273
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_73783704
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_73783842
Een speler die in de reserves speelt bij een grote club in Engeland komt toch sws wel een beeld zijn bij Oranje onder 19?

Verrassende carriere, lijkt wel een beetje op die va Quincy of Bousouffa
pi_73783878
Waar is hij overigens geboren?
pi_73783979
Jos Hooiveld is bijna kampioen met AIK uit Zweden.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:23:26 #141
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_73783983
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 18:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar is hij overigens geboren?
Geboren in Amsterdam. Van oorsprong Ghanees

http://soccernet.espn.go.com/players/profile?id=122267&cc=3888
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_73993724
Wat zijn voorbeelden van spelers die nu in het buitenland spelen en nooit in de eredivisie speelden?
pi_81083850
Westerveld blijft extra jaar bij club van Seedorf
06/05/2010 10:49

Sander Westerveld heeft zijn aflopende contract bij AC Monza met een jaar verlengd. De 35-jarige doelman zal met de club, waar Clarence Seedorf mede-eigenaar van is, in de middenmoot van de Serie C eindigen.

De vijfvoudig Oranje-international stond dit seizoen dertig keer onder de lat bij AC Monza. Eerder verdedigde Westerveld het doel van FC Twente, Vitesse, Liverpool, Real Sociedad, Real Mallorca, Portsmouth, Everton, Alméria en Sparta Rotterdam.

Heeft ie toch mooi voor elkaar

Ben benieuwd of er nog veel Nederlanders de grens overgaan, ik verwacht het niet eigenlijk. Er zijn nauwelijks Nederlanders die nog in Nederland spelen met een meerwaarde
pi_83034974
Komt er nog een nieuwe lijst voor 2010-2011?

Smits en Boogaard in de OP zijn gewoon Australiers
pi_83035097
Collins John overigens bij Chicago
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')