Ik vind het helemaal niet bagger. Wennen is het wel, maar mij bevalt het prima!quote:Op maandag 21 juli 2008 19:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Wanneer komt de oude last.fm dan terug? Vrijwel IEDEREEN vindt de nieuwe last.fm bagger.
Ja ik vind het ook wel een beetje narrow-minded allemaal.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:41 schreef Ascaroth het volgende:
Wat een zeikerds hier. Eng hè, verandering.
Wat zit je dan te miepen als newbee. Alsof je versmolten was met de oude layout.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Dan maar overstappen op een andere last.fm-achtige website. Ik gebruik het namelijk sinds een paar weken ofzo.
Klopt helemaal. Er zijn ondertussen ook teveel extra features bijgekomen om nog langer de oude lay-out te blijven handhaven.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:45 schreef nietzman het volgende:
De nieuwe layout is gewoon een gigantische vooruitgang. En dat terwijl de oude al m'n beste voorbeeld van een goede gebruikersvriendelijke site was.
Hmm, daar ben ik het dan weer niet mee eens...quote:Op maandag 21 juli 2008 21:46 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Er zijn ondertussen ook teveel extra features bijgekomen om nog langer de oude lay-out te blijven handhaven.
Voor mij een manier om mijn muziek te promoten en meer bands te vinden die ik vet vind.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:48 schreef Lakai het volgende:
[..]
Hmm, daar ben ik het dan weer niet mee eens...
De oude lay-out was heel rustig en er was nog zat ruimte voor extra features.
Maar kom op, de site is voor mij een hulpmiddel om muziek te luisteren...
Ja dat tweede geld voor mij ookquote:Op maandag 21 juli 2008 21:56 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Voor mij een manier om mijn muziek te promoten en meer bands te vinden die ik vet vind.
De gene die dat zegt, moet echt serieus een leven zoeken.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:59 schreef Lakai het volgende:
[..]
Op het forum op die site stond iets dergelijks: 'last.fm is like home to me, and they've re-arranged my living room...and I don't like it'
Aha dat zal het wel zijn.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:42 schreef trebremmit het volgende:
xml? Als je op charts klikt en dan op weekly snaphots daar staat je weekly maar die is nog van vorige week.
Ze hebben vertraging stond op het forum.
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:41 schreef Ascaroth het volgende:
Wat een zeikerds hier. Eng hè, verandering.
second thatquote:Op maandag 21 juli 2008 21:45 schreef nietzman het volgende:
De nieuwe layout is gewoon een gigantische vooruitgang. En dat terwijl de oude al m'n beste voorbeeld van een goede gebruikersvriendelijke site was.
Het was voor mij ook even zoeken maar als je doorklikt krijg je wel een overzicht van welke nummers je van die artiesten hoe vaak hebt gedraaidquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:44 schreef Frollo het volgende:
Die library is toch gewoon nóg een keer een overzicht van je meest gedraaide artiesten, maar dan met plaatjes? Of mis ik iets?
Je kunt nu ook eindelijk weer individuele nummers of artiesten uit je profiel verwijderen. Plus dat wat Maartel aangeeft.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:44 schreef Frollo het volgende:
Die library is toch gewoon nóg een keer een overzicht van je meest gedraaide artiesten, maar dan met plaatjes? Of mis ik iets?
Dat, het dashboard, mis ik idd het meest ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:38 schreef -skippybal- het volgende:
Er is wel een hoop shit enzo te bekijken, maar ik vind het niet zo fijn als bij de vorige. Daar ging ik echt váák naar m'n Dashboard toe om even 5 seconden te scannen.
Nu is het nogal een geklik geworden.
Inderdaad even zoeken, maar dan heeft de rechtgeaarde lijstjesnerd ook wat!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:13 schreef Maartel het volgende:
Het was voor mij ook even zoeken maar als je doorklikt krijg je wel een overzicht van welke nummers je van die artiesten hoe vaak hebt gedraaid
Alleen uit de library, ook echt uit de lijst van muziek die je daadwerkelijk gedraaid hebt? Als ik het allemaal goed begrijp is dat namelijk niet meer per definitie hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:13 schreef Grobbel het volgende:
Je kunt nu ook eindelijk weer individuele nummers of artiesten uit je profiel verwijderen.
Button onder hun ava, Add as friend.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:44 schreef Florian_ het volgende:
Over die nieuwe layout, hoe kun je nieuwe vrienden toevoegen? Ik kan het niet vinden
Oh logischquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Button onder hun ava, Add as friend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |