Het was voor mij ook even zoeken maar als je doorklikt krijg je wel een overzicht van welke nummers je van die artiesten hoe vaak hebt gedraaidquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:44 schreef Frollo het volgende:
Die library is toch gewoon nóg een keer een overzicht van je meest gedraaide artiesten, maar dan met plaatjes? Of mis ik iets?
Je kunt nu ook eindelijk weer individuele nummers of artiesten uit je profiel verwijderen. Plus dat wat Maartel aangeeft.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:44 schreef Frollo het volgende:
Die library is toch gewoon nóg een keer een overzicht van je meest gedraaide artiesten, maar dan met plaatjes? Of mis ik iets?
Dat, het dashboard, mis ik idd het meest ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:38 schreef -skippybal- het volgende:
Er is wel een hoop shit enzo te bekijken, maar ik vind het niet zo fijn als bij de vorige. Daar ging ik echt váák naar m'n Dashboard toe om even 5 seconden te scannen.
Nu is het nogal een geklik geworden.
Inderdaad even zoeken, maar dan heeft de rechtgeaarde lijstjesnerd ook wat!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:13 schreef Maartel het volgende:
Het was voor mij ook even zoeken maar als je doorklikt krijg je wel een overzicht van welke nummers je van die artiesten hoe vaak hebt gedraaid
Alleen uit de library, ook echt uit de lijst van muziek die je daadwerkelijk gedraaid hebt? Als ik het allemaal goed begrijp is dat namelijk niet meer per definitie hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:13 schreef Grobbel het volgende:
Je kunt nu ook eindelijk weer individuele nummers of artiesten uit je profiel verwijderen.
Button onder hun ava, Add as friend.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:44 schreef Florian_ het volgende:
Over die nieuwe layout, hoe kun je nieuwe vrienden toevoegen? Ik kan het niet vinden
Oh logischquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Button onder hun ava, Add as friend.
Jaquote:
Nouja, als je een vaste dag in de week kiest om de balans op te maken kan het opzich nog wel..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:45 schreef andre347 het volgende:
Ziet er wel goed uit maar die lijstjes posten wordt nu niks meer :/
Ja, maar door de continue updates is de functie van die weekcharts een beetje weg.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:12 schreef trebremmit het volgende:
Je lijstje staat gewoon bij de charts en dan op weekly snapshots klikken.
Maar is het dashboard niet gewoon het 'home' van nu?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:08 schreef Scandalous het volgende:
[..]
JaMaar ik mis dat Dashboard nog zo
Hier is de 3.000 al ruimschoots gepasseerd (al zitten daar natuurlijk ook samenwerkingen e.d. tussen)quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:11 schreef MASD het volgende:
Ik heb zojuist de magische grens van 2.000 artiesten doorbroken.
Ook echt uit de lijst van muziek die je daadwerkelijk hebt gedraaid, ja. Er stonden een paar nummers van een lokaal bandje in mijn top tracks list die ik redelijk vaak heb moeten draaien voor een recensie van hun demo, en toen ik die verwijderde uit de library, verdwenen ze ook mooi uit de top tracks list.quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:41 schreef Frollo het volgende:
Alleen uit de library, ook echt uit de lijst van muziek die je daadwerkelijk gedraaid hebt? Als ik het allemaal goed begrijp is dat namelijk niet meer per definitie hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |