Dit moet hem zijn, de naam:quote:Op maandag 7 juli 2008 11:58 schreef Tally het volgende:
Ofzoiets
Als ik een leuke heb verzonnen (topicnaam dus) dan verander ik hem wel
quote:
Bredah de gekstuh, je weet toch!quote:Op maandag 7 juli 2008 12:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja hoor zovty, alles goed. Bij jou? Nog steeds in Breda?
Niets, JK. Ik wilde alleen even mijn ruimdenkendheid tentoonspreiden.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is er mis met een pure, reine, volbloed Nederlandsche appel?
Multicultinonsens!quote:Op maandag 7 juli 2008 13:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Niets, JK. Ik wilde alleen even mijn ruimdenkendheid tentoonspreiden.
Ghehehhehe.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb al wat mailtjes naar mezelf gestuurd.. Wat pmetjes..
En niet omdat ik eenzaam ben en wat aandacht wilde..
Maar omdat ik nog niet wakker genoeg ben om de juiste ontvangers te selecteren..
Hier ook niet.. Ik moet lang nadenken voor ik weet wat ik moet doen..quote:Op maandag 7 juli 2008 13:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ghehehhehe.
Zo erg heb ik het nog net niet... Maar er vloeit echt niets uit mijn handen.
En terecht... vandaar dat je zo stilletjes in je MSN hoekje zit.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier ook niet.. Ik moet lang nadenken voor ik weet wat ik moet doen..
En als ik het dan weet dan vergeet ik het weer want dan komt er wel iets tussen..
Ik zeik al mijn collega's af.. Dus heb gezegd dat ik vandaag geen collega-contact doet
De gekste dingen, je wil het niet weten.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe je nog wel eens wat met buitenlands fruit?
Die staat voor jan lul aanquote:Op maandag 7 juli 2008 13:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
En terecht... vandaar dat je zo stilletjes in je MSN hoekje zit.
Pics or it didn't hapen.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:41 schreef Tally het volgende:
Ik kreeg van mijn zusje een tip over een nieuwe bodylotion..
Die heb ik dus zaterdag gekocht en vanmorgen mee ingesmeerd..
Ik lijk godverdomme wel een kerstbal met al die glitters
Die troep krijg je toch niet op de foto..quote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Die troep krijg je toch niet op de foto..
Dus dan is het maar niet waar
Hier een stukje Turks fruit.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:37 schreef zovty het volgende:
[..]
De gekste dingen, je wil het niet weten.
Vroeger zag dat er een stuk smakelijker uit!quote:Op maandag 7 juli 2008 13:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hier een stukje Turks fruit.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2008 13:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Vroeger zag dat er een stuk smakelijker uit!
quote:Op maandag 7 juli 2008 14:24 schreef Joene het volgende:
Gvd ik wil Tour zien maar de livestream komt niet door de vuurmuur.
quote:Op maandag 7 juli 2008 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nog wel een aantal live streams van groeiend gras of opdrogende verf, wel ietsjes heftiger dan de tour, maar misschien is het wat voor je...
Kan je je pc thuis niet overnemen?quote:Op maandag 7 juli 2008 14:24 schreef Joene het volgende:
Gvd ik wil Tour zien maar de livestream komt niet door de vuurmuur.
Ah tof dat lijkt me wel wat , does de url ?quote:Op maandag 7 juli 2008 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nog wel een aantal live streams van groeiend gras of opdrogende verf, wel ietsjes heftiger dan de tour, maar misschien is het wat voor je...
ziet er goed uit ! ze gaan hardquote:
neh , ik help vanavond als de productie klaar is de firewall wel een handjequote:
ik vind die van het gras wel boeiendquote:Op maandag 7 juli 2008 14:32 schreef HeatWave het volgende:
http://www.watching-paint-dry.com/. Ja, het is echt
.
Nog beter!quote:Op maandag 7 juli 2008 14:30 schreef Joene het volgende:
[..]
neh , ik help vanavond als de productie klaar is de firewall wel een handje
Doe eens een streamverslagje maken.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Nog beter!
Ik kijk niet.. Dus anders had ik hier makkelijk kunnen kijken
Ze fietsen! Op fietsen. Voor zover het verslag!quote:
Je lult maar wat. Ik lees nergens iets over doping. Heb je uberhaupt wel gekeken?quote:Op maandag 7 juli 2008 14:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze fietsen! Op fietsen. Voor zover het verslag!
Nee ik vind er geen klote meer aan..quote:Op maandag 7 juli 2008 14:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Je lult maar wat. Ik lees nergens iets over doping. Heb je uberhaupt wel gekeken?
Fabriek / staal / radio ontvangst ?quote:Op maandag 7 juli 2008 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Snor dan ergens een oude transistorradio op en zet die op Radio 1 TOURFLITS!!!!11111
Als je dan toch persé de TDF moet volgen.
ROFLOL!!!quote:Op maandag 7 juli 2008 14:32 schreef HeatWave het volgende:
http://www.watching-paint-dry.com/. Ja, het is echt
.
Ik ben daar 20 jaar geleden eens geweest. Afgrijselijk en walgelijk..quote:Op maandag 7 juli 2008 15:13 schreef Armageddon het volgende:
OLE!!!!!
http://www.spitsnieuws.nl(...)gen_spanjaarden.html
Inderdaad. Achterlijke Spanjaarden.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ben daar 20 jaar geleden eens geweest. Afgrijselijk en walgelijk..
Ik hoop dat er nog veel meer dan 9 gewonden vallen, onder de mensen dan dus.
Via morsequote:Op maandag 7 juli 2008 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doet Fok! het wel bij jou?
Zo ja: 7 juli, 3e etappe: Saint-Malo - Nantes (vlakke rit)
Fok!?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doet Fok! het wel bij jou?
Zo ja: 7 juli, 3e etappe: Saint-Malo - Nantes (vlakke rit)
Tuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2008 15:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
uhm Radio 1 online?
Ook dicht door firewall?
Ja man, is keileuk, voor en door jongeren (quote:Op maandag 7 juli 2008 15:32 schreef Joene het volgende:
Fok!?
Ik , en ik wil ook dat het geblocked is opzich.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wie is daar nou de systeembeheerder?
niet mijn blauwe lettertjes!quote:Op maandag 7 juli 2008 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja man, is keileuk, voor en door jongeren ().
Klik maar eens op de blauwe lettertjes..
Nogsteeds joh?quote:
WIE IS HIER NU DE SYSTEEMBEHEERDER!!!quote:Op maandag 7 juli 2008 15:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik , en ik wil ook dat het geblocked is opzich.
Alleen ik moet even een exception aanmaken naar mn eigen laptop toe.
Maar aangezien een sonicwall bij een save , een herstart doet is dat overdag niet zo handig in een productieomgeving zoals je ms begrijpt
Naast een maatje van me heb ik alleen een geile gozert die nu al meer dan een uur bezig is om te vertellen dat hij het zo jammer vind dat ik getrouwd benquote:
Zou iemand dat daar merken als de firewall even herstart? Denk het niet hoor.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar aangezien een sonicwall bij een save , een herstart doet is dat overdag niet zo handig in een productieomgeving zoals je ms begrijpt
Dat zou je niet op FOK! vertellen.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Naast een maatje van me heb ik alleen een geile gozert die nu al meer dan een uur bezig is om te vertellen dat hij het zo jammer vind dat ik getrouwd ben
Dan heb ik er 2! Geile gozers dus!quote:
Nou gezien mn vpn tunnels er over gaan dan wordt dat wel gemerkt gezien de erp dan plat ligt , dus geen stickers op de andere vestigingen etc.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zou iemand dat daar merken als de firewall even herstart? Denk het niet hoor.
Dan maar ff geen stickers.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou gezien mn vpn tunnels er over gaan dan wordt dat wel gemerkt gezien de erp dan plat ligt , dus geen stickers op de andere vestigingen etc.
vanavond fix ik ff die stream.quote:
NIET blijven plakken!quote:
Leugens!quote:Op maandag 7 juli 2008 15:39 schreef Tally het volgende:
niet mijn blauwe lettertjes!
En die JK zou ik niet geloven.. Die heeft met vorige week ook met een linkje in het riet gestuurd
ZOU IK LIEGEN!!! Wrom zou ikquote:
Je kan ook een revers-psychology toepassen op hem he?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Naast een maatje van me heb ik alleen een geile gozert die nu al meer dan een uur bezig is om te vertellen dat hij het zo jammer vind dat ik getrouwd ben
Dat je het dus dubbel jammer vindt?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je kan ook een revers-psychology toepassen op hem he?
Dat je het jammer vindt dat _hij_ geen relatie heeft, en dat je dat jammer vindt.
Als ik in een betere bui was geweest had ik dat wel gedaan..quote:Op maandag 7 juli 2008 15:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je kan ook een revers-psychology toepassen op hem he?
Dat je het jammer vindt dat _hij_ geen relatie heeft, en dat je dat jammer vindt.
Tally @ work zegt:quote:Op maandag 7 juli 2008 15:59 schreef n00cL30n het volgende:
Laat me raden... Hij begrijpt de hint niet?
Gewoon AMSIX te schuld geven, dat doen we ook al een paar weken voor iedere storing. Zelfs als het printerpapier op is, is het de schuld van AMS-IX.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Kan je hier binnen een half uur zijn?quote:
Zijn.. Het komen komt er na..quote:
Dat niet J . Dat Niet ! maar het papier is wel op.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:15 schreef Jarno het volgende:
GVD, kom ik binnen, is het printpapier op. Ligt de AMS-IX weer op zijn gat ofzo?!
Mn telefoon ging 2 x , ik denk dat AMS-IX plat ligtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:35 schreef Armageddon het volgende:
Het koggieapparaat doet het niet hier. Zeker de AMS-IX weer?
ik denk het ook A.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:36 schreef Armageddon het volgende:
Al die leiers zijn op vakantie volgens mij.
Was dat maar zo.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:36 schreef Armageddon het volgende:
Al die leiers zijn op vakantie volgens mij.
Hehehehe. Toners, en it personeel, en natuurlijk vermeldingen op allerlei vage internettelefoonboeken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:39 schreef Armageddon het volgende:
En ik wor gek van al die kutbedrijven die me opbellen de hele dag. Ik wil niks van jullie kopen!!! ROT OP!
Oja, daar zit m'n collega nu toevallig mee te praten (IRL!!) want we willen niet overstappen maar gewoon een goedkopere offerte om daar onze huidige aanbieder mee om te oren te slaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:00 schreef Joene het volgende:
Ze bellen mij elke dag of ik nog van plan ben nieuwe telefoniemiddelen aan te schaffen , of wil switchen van mobile provider etc.
ik wil gewoon KPN , en intern gewoon alcatel hoe moeilijk is hetquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Oja, daar zit m'n collega nu toevallig mee te praten (IRL!!) want we willen niet overstappen maar gewoon een goedkopere offerte om daar onze huidige aanbieder mee om te oren te slaan.
Ook zo'n mooie ja. IT personeel.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Hehehehe. Toners, en it personeel, en natuurlijk vermeldingen op allerlei vage internettelefoonboeken.
Niggah huubhuub check me barba truuk *klik*
Schuld van de AMS-IX zeker?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:39 schreef Armageddon het volgende:
En ik wor gek van al die kutbedrijven die me opbellen de hele dag. Ik wil niks van jullie kopen!!! ROT OP!
laatste schoolweken hè, hartstikke drukquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:33 schreef Joene het volgende:
lekker druk ook hier.
Jij nog gefeliciteerd hè?!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:17 schreef just me het volgende:
[..]
laatste schoolweken hè, hartstikke druk
die dingen waren toch net 500 dollar afgeprijsdquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Zo, stapeltje MacBooks Air op mijn bureau, je wil niet weten wat het kost.
en bedankt hèquote:
Ja, de SSD versies, dit zijn de cheap-ass versies van 1700 euroquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
die dingen waren toch net 500 dollar afgeprijsd
Verhaardagquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:34 schreef Joene het volgende:
Waarmee moeten we je feliciteren JM?
Blegh, zo'n stom ding voor anorexia patienten, echt thinspiration......quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:13 schreef HeatWave het volgende:
ah dat ja !quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Lekker. Istwat?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Nee, het is bijna niets, maar dat is positiefquote:
Helaas niet nee!quote:
Bijna 2 maar bijdehand voor een jaar of 10.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:48 schreef Armageddon het volgende:
Zeg J. Hoe groot is die spruit van jou nu eigenlijk?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bijna 2 maar bijdehand voor een jaar of 10.
Ik bedoel als ut 10 is! Daar moet je toch niet aan denken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:56 schreef Jarno het volgende:
Krijg? Heb!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:58 schreef Jarno het volgende:
Maar dit is wel een enorme toffe leeftijd hoor. Niet meer zo hulpeloos als een baby, je hebt je handen wat vaker vrij zeg maar, helemaal tof. En wat ik zeg, bijdehand, niet te zuinig. Op dinsdag staat ze gewoon te wachten totdat papa thuiskomt zodat we samen de kliko van de straat kunnen gaan halen.. Nog voordat ik m'n fiets in de schuur heb kunnen zetten staat ze al aan de poort te rammelen: "bak! hale!!".
Nope, we hebben het niet erg bekend gemaakt op Fok!. Het staat wel ergens in een oldbie topic, geloof ik. Maar jup vrouw weer zwanger, vandaag 20 weken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:12 schreef Jarno het volgende:
Maar loop ik nou helemaal hopeloos achter als ik niet weet dat je je vrouw weer eens zwanger hebt gemaakt H?
GVD het lijkt te heersen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:15 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nope, we hebben het niet erg bekend gemaakt op Fok!. Het staat wel ergens in een oldbie topic, geloof ik. Maar jup vrouw weer zwanger, vandaag 20 weken.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:07 schreef Havoc het volgende:
Kom je voor een echo. Netjes de foto's uitgeprint op thermisch papier.
Weet ik uit ervaring dat de verloskundige elke keer weer er op hamert dat je het vooral niet moet lamineren ivm thermisch papier.
Vergeet ze het deze keer te zeggen, dus bij het naar buiten lopen met de foto's in de hand zeg ik tegen Tink: 'Hé toffe foto's he, gooi ik zo meteen even door de lamineer heen'
Mens helemaal flippen.
Wij hebben dit weekend de box, kinderwagen, etc op Marktplaats gezet. Voorlopig ook wel even goed zo.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:23 schreef Havoc het volgende:
Ik dacht even een Swets te doen Jarno.
Alleen stoppen we hierna wel, 3 wordt te gortig.
Wij hebben van het weekend een duo kinderwagen gekochtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij hebben dit weekend de box, kinderwagen, etc op Marktplaats gezet. Voorlopig ook wel even goed zo.
een dochter , die borsten krijgt , en vriendjes aan de deurquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:32 schreef Jarno het volgende:
En dan een meisje. Die zijn het ergst.
Schijnt.
Tweeling meisje.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:32 schreef Jarno het volgende:
En dan een meisje. Die zijn het ergst.
Schijnt.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:33 schreef Joene het volgende:
[..]
een dochter , die borsten krijgt , en vriendjes aan de deur
*vingers in oren stopt*quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:33 schreef Joene het volgende:
[..]
een dochter , die borsten krijgt , en vriendjes aan de deur
Nou ja. Bij 8 weken kun je nog niet zien of het een armaatje of een armeesje gaat worden he?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:32 schreef Havoc het volgende:
[..]
o.0 kleine Armaatjes. Dat gaat een belevenis worden.
dat zou ik ook niet willen horen J.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
*vingers in oren stopt*
LALALALALA IK HOOR JE LEKKER NIET!!!!1111111
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou ja. Bij 8 weken kun je nog niet zien of het een armaatje of een armeesje gaat worden he?
Zal het doorgeven!! en bedankt!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:35 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk Havoc! Gefeliciteerd.Ook voor Tink.
Het bloed aan de knuppel zal ongeacht ras, kleur of geslacht, donker en helder rood van kleur zijn met wat hersencelrestjes her en der.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
EN DAN BLIJKT DIE JONGEN AAN DE DEUR DIE VOOR JE DOCHTER KOMT EEN MAROKKAAN TE ZIJN, WHEHEHEEHEHEHEHEHEEH!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Iek kom vor je dogtur, ikzwir.
Tegen die tijd zal ik ik het zeer zeker aan je vragen als expert zijndequote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Een paar jaar geleden was het nog Breezer en Beltegoed, waar zouden over 14 jaar meisjes beentjes voor uitelkaar gaan?
2 credits voor de mindphone?
Anderhalf kauwgummetje?
Trekje aan de Zuurstof-sigaret?
Lijkt me heel verstandig iddquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:48 schreef Havoc het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal ik ik het zeer zeker aan je vragen als expert zijnde.
Laat ik haar een foto van Tararaboemdijee in trouwjurk zien. Is ze meteen weer genezenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of dat je dochter zo een sjiek hendige gothic wordt.
"Vaderrr, vaderrr, mag ik moederrrs trouwjurrrk zwarrrtverrrven? Morrrgen ga ik naarrr Wissin Tempteesjun."
Nooit verkeerd als je een Easton thuis hebt liggen.quote:
ROTFLOLquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:49 schreef Havoc het volgende:
[..]
Laat ik haar een foto van Tararaboemdijee in trouwjurk zien. Is ze meteen weer genezen.
Da's kindermishandeling, mên!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:49 schreef Havoc het volgende:
Laat ik haar een foto van Tararaboemdijee in trouwjurk zien. Is ze meteen weer genezen.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:49 schreef Havoc het volgende:
[..]
Laat ik haar een foto van Tararaboemdijee in trouwjurk zien.
Dat herriner je je wel hequote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:49 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jij nog niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:56 schreef zovty het volgende:als jullie klaar zijn met die kinderpraat hoor ik het wel he?
.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:56 schreef zovty het volgende:als jullie klaar zijn met die kinderpraat hoor ik het wel he?
.
Dan wordt het hier ook gelijk weer zo een Apple-fanboy gebeuren.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nog even en het is hier een verlengstuk van de OUD SC, we missen alleen Swets nog.
De hint is duidelijk, ik ga weer. Een uberkjoetenschattigmeisje ophalen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nog even en het is hier een verlengstuk van de OUD SC, we missen alleen Swets nog.
Ik heb een paar weken terug de 900 gehaald, met 2GB mem er in ipv de standaard 1GB. Door omstandigheden helaas nog niet heel veel mee kunnen spelen, maar tot nu toe bevalt-ie best aardig.quote:
IK VERSTA JE NIET!!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:08 schreef n00cL30n het volgende:
Happy Hardcore Top 100.nzb
Wie? Watte?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:13 schreef n00cL30n het volgende:
Oude elstak hitjes zonder ondertiteling.
Zo'n happy hardcore verzamelaart. Jugend sentiment.quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:17 schreef Joene het volgende:
Ik heb wel allecdsvanandrehazes.nzb , dat ken je tenminste verstaan :')
1 2 3 4 | Dune - Hardcore Vibes Paul Elstak - Life's like a dance Technohead - I wanna be a hippy |
Anderééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé !quote:Op woensdag 9 juli 2008 07:21 schreef Armageddon het volgende:
O+ H6 O+
He J, nog geneukt ?quote:
Zuiver technisch gesproken niet J, technisch gesproken niet.quote:
Verdomme J , kom je nog wel aan je trekken ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zuiver technisch gesproken niet J, technisch gesproken niet.
Dus geen eelt nogquote:
Precies, ik heb hier nog wel een Davi Acount CDtje liggen. Hebben?? Dan stuur ik het op.quote:
Doet ie het op vista?quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Precies, ik heb hier nog wel een Davi Acount CDtje liggen. Hebben?? Dan stuur ik het op.
Die gebruik ik ook ! Prima pakketjequote:Op woensdag 9 juli 2008 09:25 schreef Adelante het volgende:
C@shflow schijnt ook wel aardig te werken.
die A2 racer was anders echt wel tofquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Davilex. Slechtere software kan je echt niet vinden
.
Damn... Ben ik nou een van de weinigen die dat soort dingen niet gebruikt?quote:
Geen idee , maar ik heb graag inzichtelijke wat ik kan besteden , of wat ik tekort kom.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:47 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Damn... Ben ik nou een van de weinigen die dat soort dingen niet gebruikt?
YPPY gebruikt een Excel sheet van de NIBUD geloof ik. Verder wat eigen lijstjes enzo. Dat C@shflow ziet er wel kinky uit, maar helaas alleen Windows zo te zien...quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:47 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Te weinig en te veel, in die volgorde.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Geen idee , maar ik heb graag inzichtelijke wat ik kan besteden , of wat ik tekort kom.
Ik kom zoveel te kort, dat wil ik niet weten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Geen idee , maar ik heb graag inzichtelijke wat ik kan besteden , of wat ik tekort kom.
Mmm...quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Wie ben jij, wat doe je hier en wanneer ga je weer weg?quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit ik denk ik ga nooit in dat oldbies topic posten aangezien ze daar allemaal bejaard zijn... maar jullie zijn toch lief!
klacht: oldbies klinkt zo suf
Waarom denk je dat ik ervan af wilquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Davilex. Slechtere software kan je echt niet vinden
.
Dat deed ik ook nooit maar het is wel tijd nu. De cashflow is een grote puinhoop.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:47 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wie ben jij, wat doe je hier en wanneer ga je weer weg?
Bara.. .volgens mij moest ik maar weer eens die pinguin-foto's van je opduiken?quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit ik denk ik ga nooit in dat oldbies topic posten aangezien ze daar allemaal bejaard zijn... maar jullie zijn toch lief!
klacht: oldbies klinkt zo suf
Owkee, dan wordt het er wel tijd voor inderdaad.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat deed ik ook nooit maar het is wel tijd nu. De cashflow is een grote puinhoop.
* just me is jong van geestquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Don't be so surequote:
Geen idee, maar als ie niet heel snel optieft heeft ie een ban an z'n klabanus.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:10 schreef Jarno het volgende:
A? Wie is die homo met die tiet in z'n icon?
Ik tief 'm zo aan z'n klit een bushokkie door als -ie zo doorgaat.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ie niet heel snel optieft heeft ie een ban an z'n klabanus.
Zo is dat. Gisteren de vuilnisbak nog gevonden J?quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik tief 'm zo aan z'n klit een bushokkie door als -ie zo doorgaat.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Bara.. .volgens mij moest ik maar weer eens die pinguin-foto's van je opduiken?
Da's niks mên, ik had er gister één van 10u tot 13u30.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:24 schreef Joene het volgende:
Zo ben ik weer , 2 uur bouwvergadering gehad
Whehe, ja.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zo is dat. Gisteren de vuilnisbak nog gevonden J?
Oh, en als je er dan toch bent, neuk dan gelijk even zijn hondquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik tief 'm zo aan z'n klit een bushokkie door als -ie zo doorgaat.
Ah lekker .quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Da's niks mên, ik had er gister één van 10u tot 13u30.
En er waren geen broodjes.
Nietwaar, de uitgang is links!!quote:
Hoe kan je zo'n typekanker krijgen? Echt.......quote:vraag ik ga over 2weeken + - ga ik The Elder Scrolls IV: Oblivion - Game of the Year Edition koopen voor PS3 bij dezen zit ieder geval 2 grood addons bij maar zit nu klijn addons ook bij zo als armor voor je paard en rest van die addons ? of moet je dezen nog DL ?
Zukke "mensen" moeten ze meteen begraven. Met PS3 er bij.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe kan je zo'n typekanker krijgen? Echt.......
picserv.org.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owja... waar zijn die eigenlijk gebleven
Nah... die hadden van mij weggelaten mogen worden.quote:
DAT IS VOOR DE VIJLIGHIJT!!!!1111!!!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:43 schreef zovty het volgende:
Nigella toch? Ik snap niet wat ze nou met die gordel aan het doen is?
Maar smakelijke dame.
Wist ik toch.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:24 schreef YPPY het volgende:
Heb je ook nieuws joene?
Maar wel alsnog gefeliciteerd.*kwijllebberzoenlebber*
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:43 schreef zovty het volgende:
Nigella toch? Ik snap niet wat ze nou met die gordel aan het doen is?
Maar smakelijke dame.
Ik wist het nog niet neequote:Op woensdag 9 juli 2008 23:34 schreef Armageddon het volgende:
Ik wist het ook al J! Is er hier iemand die het nog niet wist?
Beebies for the win!!!
J. en A. beebies worden waarschijnlijk ongeveer tegelijk geboren!!
Nu praat ik ook alleen nog maar over neuken A .quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:01 schreef Armageddon het volgende:
Men, ons leven gaat veranderen. Ik weet nog goed dat Joene en ik in way back 1999 bier aan het zuipen waren en dat we over neuken en dat soort dingen aan het ouwehoeren waren. En nu is Joene getrouwd en wij zijn met z'n allen zwanger. De tering.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik wist het nog niet nee
Maar ik ben vreselijk blij voor Joene en mevrouw Joene![]()
![]()
![]()
Heel erg gefeliciteerd!!!!
Over een paar weken is het niet alleen meer praten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Nu praat ik ook alleen nog maar over neuken A .
Dat weet je nooit N.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Over een paar weken is het niet alleen meer praten.
Why not Jk ? prop hem er eens in zou ik zeggenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Feli J.
Ik doe niet mee met de kinderhype..
Mwah... Flink wat vrouwen die een verhoogd libido krijgen tijdens de zwangerschap J.quote:
We zullen het meemaken .quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:20 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mwah... Flink wat vrouwen die een verhoogd libido krijgen tijdens de zwangerschap J.
Dat lukt ook wel redelijk, J. Daar ligt het probleem niet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:20 schreef Joene het volgende:
Why not Jk ? prop hem er eens in zou ik zeggen
In het begin zijn ze niet zo groot JK de eerste 9 maanden .quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat lukt ook wel redelijk, J. Daar ligt het probleem niet.
Zo alleen niet weten waar ik op dit moment een kind zou moeten laten..
Nou nou wat een moeite .quote:
Heeft Ierland een uitleveringsverdrag met Nederland?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:42 schreef ElizabethR het volgende:
ARRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[knip]
Ja, hoezo?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heeft Ierland een uitleveringsverdrag met Nederland?.
Hm, dan is niet betalen dus geen optie.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:03 schreef ElizabethR het volgende:
Ja, hoezo?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |