Dit moet hem zijn, de naam:quote:Op maandag 7 juli 2008 11:58 schreef Tally het volgende:
Ofzoiets
Als ik een leuke heb verzonnen (topicnaam dus) dan verander ik hem wel
quote:
Bredah de gekstuh, je weet toch!quote:Op maandag 7 juli 2008 12:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja hoor zovty, alles goed. Bij jou? Nog steeds in Breda?
Niets, JK. Ik wilde alleen even mijn ruimdenkendheid tentoonspreiden.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is er mis met een pure, reine, volbloed Nederlandsche appel?
Multicultinonsens!quote:Op maandag 7 juli 2008 13:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Niets, JK. Ik wilde alleen even mijn ruimdenkendheid tentoonspreiden.
Ghehehhehe.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb al wat mailtjes naar mezelf gestuurd.. Wat pmetjes..
En niet omdat ik eenzaam ben en wat aandacht wilde..
Maar omdat ik nog niet wakker genoeg ben om de juiste ontvangers te selecteren..
Hier ook niet.. Ik moet lang nadenken voor ik weet wat ik moet doen..quote:Op maandag 7 juli 2008 13:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ghehehhehe.
Zo erg heb ik het nog net niet... Maar er vloeit echt niets uit mijn handen.
En terecht... vandaar dat je zo stilletjes in je MSN hoekje zit.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier ook niet.. Ik moet lang nadenken voor ik weet wat ik moet doen..
En als ik het dan weet dan vergeet ik het weer want dan komt er wel iets tussen..
Ik zeik al mijn collega's af.. Dus heb gezegd dat ik vandaag geen collega-contact doet
De gekste dingen, je wil het niet weten.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe je nog wel eens wat met buitenlands fruit?
Die staat voor jan lul aanquote:Op maandag 7 juli 2008 13:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
En terecht... vandaar dat je zo stilletjes in je MSN hoekje zit.
Pics or it didn't hapen.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:41 schreef Tally het volgende:
Ik kreeg van mijn zusje een tip over een nieuwe bodylotion..
Die heb ik dus zaterdag gekocht en vanmorgen mee ingesmeerd..
Ik lijk godverdomme wel een kerstbal met al die glitters
Die troep krijg je toch niet op de foto..quote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Die troep krijg je toch niet op de foto..
Dus dan is het maar niet waar
Hier een stukje Turks fruit.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:37 schreef zovty het volgende:
[..]
De gekste dingen, je wil het niet weten.
Vroeger zag dat er een stuk smakelijker uit!quote:Op maandag 7 juli 2008 13:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hier een stukje Turks fruit.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2008 13:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Vroeger zag dat er een stuk smakelijker uit!
quote:Op maandag 7 juli 2008 14:24 schreef Joene het volgende:
Gvd ik wil Tour zien maar de livestream komt niet door de vuurmuur.
quote:Op maandag 7 juli 2008 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nog wel een aantal live streams van groeiend gras of opdrogende verf, wel ietsjes heftiger dan de tour, maar misschien is het wat voor je...
Kan je je pc thuis niet overnemen?quote:Op maandag 7 juli 2008 14:24 schreef Joene het volgende:
Gvd ik wil Tour zien maar de livestream komt niet door de vuurmuur.
Ah tof dat lijkt me wel wat , does de url ?quote:Op maandag 7 juli 2008 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nog wel een aantal live streams van groeiend gras of opdrogende verf, wel ietsjes heftiger dan de tour, maar misschien is het wat voor je...
ziet er goed uit ! ze gaan hardquote:
neh , ik help vanavond als de productie klaar is de firewall wel een handjequote:
ik vind die van het gras wel boeiendquote:Op maandag 7 juli 2008 14:32 schreef HeatWave het volgende:
http://www.watching-paint-dry.com/. Ja, het is echt
.
Nog beter!quote:Op maandag 7 juli 2008 14:30 schreef Joene het volgende:
[..]
neh , ik help vanavond als de productie klaar is de firewall wel een handje
Doe eens een streamverslagje maken.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Nog beter!
Ik kijk niet.. Dus anders had ik hier makkelijk kunnen kijken
Ze fietsen! Op fietsen. Voor zover het verslag!quote:
Je lult maar wat. Ik lees nergens iets over doping. Heb je uberhaupt wel gekeken?quote:Op maandag 7 juli 2008 14:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze fietsen! Op fietsen. Voor zover het verslag!
Nee ik vind er geen klote meer aan..quote:Op maandag 7 juli 2008 14:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Je lult maar wat. Ik lees nergens iets over doping. Heb je uberhaupt wel gekeken?
Fabriek / staal / radio ontvangst ?quote:Op maandag 7 juli 2008 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Snor dan ergens een oude transistorradio op en zet die op Radio 1 TOURFLITS!!!!11111
Als je dan toch persé de TDF moet volgen.
ROFLOL!!!quote:Op maandag 7 juli 2008 14:32 schreef HeatWave het volgende:
http://www.watching-paint-dry.com/. Ja, het is echt
.
Ik ben daar 20 jaar geleden eens geweest. Afgrijselijk en walgelijk..quote:Op maandag 7 juli 2008 15:13 schreef Armageddon het volgende:
OLE!!!!!
http://www.spitsnieuws.nl(...)gen_spanjaarden.html
Inderdaad. Achterlijke Spanjaarden.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ben daar 20 jaar geleden eens geweest. Afgrijselijk en walgelijk..
Ik hoop dat er nog veel meer dan 9 gewonden vallen, onder de mensen dan dus.
Via morsequote:Op maandag 7 juli 2008 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doet Fok! het wel bij jou?
Zo ja: 7 juli, 3e etappe: Saint-Malo - Nantes (vlakke rit)
Fok!?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doet Fok! het wel bij jou?
Zo ja: 7 juli, 3e etappe: Saint-Malo - Nantes (vlakke rit)
Tuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2008 15:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
uhm Radio 1 online?
Ook dicht door firewall?
Ja man, is keileuk, voor en door jongeren (quote:Op maandag 7 juli 2008 15:32 schreef Joene het volgende:
Fok!?
Ik , en ik wil ook dat het geblocked is opzich.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wie is daar nou de systeembeheerder?
niet mijn blauwe lettertjes!quote:Op maandag 7 juli 2008 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja man, is keileuk, voor en door jongeren ().
Klik maar eens op de blauwe lettertjes..
Nogsteeds joh?quote:
WIE IS HIER NU DE SYSTEEMBEHEERDER!!!quote:Op maandag 7 juli 2008 15:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik , en ik wil ook dat het geblocked is opzich.
Alleen ik moet even een exception aanmaken naar mn eigen laptop toe.
Maar aangezien een sonicwall bij een save , een herstart doet is dat overdag niet zo handig in een productieomgeving zoals je ms begrijpt
Naast een maatje van me heb ik alleen een geile gozert die nu al meer dan een uur bezig is om te vertellen dat hij het zo jammer vind dat ik getrouwd benquote:
Zou iemand dat daar merken als de firewall even herstart? Denk het niet hoor.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar aangezien een sonicwall bij een save , een herstart doet is dat overdag niet zo handig in een productieomgeving zoals je ms begrijpt
Dat zou je niet op FOK! vertellen.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Naast een maatje van me heb ik alleen een geile gozert die nu al meer dan een uur bezig is om te vertellen dat hij het zo jammer vind dat ik getrouwd ben
Dan heb ik er 2! Geile gozers dus!quote:
Nou gezien mn vpn tunnels er over gaan dan wordt dat wel gemerkt gezien de erp dan plat ligt , dus geen stickers op de andere vestigingen etc.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zou iemand dat daar merken als de firewall even herstart? Denk het niet hoor.
Dan maar ff geen stickers.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou gezien mn vpn tunnels er over gaan dan wordt dat wel gemerkt gezien de erp dan plat ligt , dus geen stickers op de andere vestigingen etc.
vanavond fix ik ff die stream.quote:
NIET blijven plakken!quote:
Leugens!quote:Op maandag 7 juli 2008 15:39 schreef Tally het volgende:
niet mijn blauwe lettertjes!
En die JK zou ik niet geloven.. Die heeft met vorige week ook met een linkje in het riet gestuurd
ZOU IK LIEGEN!!! Wrom zou ikquote:
Je kan ook een revers-psychology toepassen op hem he?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Naast een maatje van me heb ik alleen een geile gozert die nu al meer dan een uur bezig is om te vertellen dat hij het zo jammer vind dat ik getrouwd ben
Dat je het dus dubbel jammer vindt?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je kan ook een revers-psychology toepassen op hem he?
Dat je het jammer vindt dat _hij_ geen relatie heeft, en dat je dat jammer vindt.
Als ik in een betere bui was geweest had ik dat wel gedaan..quote:Op maandag 7 juli 2008 15:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je kan ook een revers-psychology toepassen op hem he?
Dat je het jammer vindt dat _hij_ geen relatie heeft, en dat je dat jammer vindt.
Tally @ work zegt:quote:Op maandag 7 juli 2008 15:59 schreef n00cL30n het volgende:
Laat me raden... Hij begrijpt de hint niet?
Gewoon AMSIX te schuld geven, dat doen we ook al een paar weken voor iedere storing. Zelfs als het printerpapier op is, is het de schuld van AMS-IX.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Kan je hier binnen een half uur zijn?quote:
Zijn.. Het komen komt er na..quote:
Dat niet J . Dat Niet ! maar het papier is wel op.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:15 schreef Jarno het volgende:
GVD, kom ik binnen, is het printpapier op. Ligt de AMS-IX weer op zijn gat ofzo?!
Mn telefoon ging 2 x , ik denk dat AMS-IX plat ligtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:35 schreef Armageddon het volgende:
Het koggieapparaat doet het niet hier. Zeker de AMS-IX weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |