Je zal toevallig maar es net vreselijk moeten kleien, dan duurt dat anderhalfuur toch wel erg lang hoor.quote:Op maandag 7 juli 2008 08:26 schreef Erasmo het volgende:
Achterlijk plan.
Kleine noot, de treinen van Syntus hebben inderdaad geen toiletten maar daar zit je maximaal een half uur in, langer is het traject gewoon niet
Het scheelt dat maar korte lijntjes zijn, voor de rest steekt Syntus iig met kop en schouders boven de rest van de kleine treinbedrijven uit!quote:Op maandag 7 juli 2008 11:33 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
De NS is gedeeltelijk geprivatiseerd. Syntus is een particulier bedrijf en heeft inderdaad geen wc's in haar achterhoekse treinen, heel irritant
Dat is niet waar, van Winterswijk naar Arnhem Centraal duurt 1 uur en 7 minutenquote:Op maandag 7 juli 2008 08:26 schreef Erasmo het volgende:
Achterlijk plan.
Kleine noot, de treinen van Syntus hebben inderdaad geen toiletten maar daar zit je maximaal een half uur in, langer is het traject gewoon niet
Vind je dat? Syntus heeft in vergelijking met NS (tenminste op het traject Arnhem-Winterswijk) véél meer vertragingen. Eigenlijk kijk ik er van op als er een dag is zonder vertragingen. Maar het komt ook regelmatig voor dat er helemaal geen trein komt. Wat de andere kleine trein diensten betreft: daar kom ik niet zo vaak, dus ik zou het niet wetenquote:Op maandag 7 juli 2008 11:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het scheelt dat maar korte lijntjes zijn, voor de rest steekt Syntus iig met kop en schouders boven de rest van de kleine treinbedrijven uit!
NS heeft toch 50% van de aandelen van Syntus?quote:Op maandag 7 juli 2008 11:39 schreef rood_verzet het volgende:
Vind je dat? Syntus heeft in vergelijking met NS (tenminste op het traject Arnhem-Winterswijk) véél meer vertragingen. Eigenlijk kijk ik er van op als er een dag is zonder vertragingen. Maar het komt ook regelmatig voor dat er helemaal geen trein komt. Wat de andere kleine trein diensten betreft: daar kom ik niet zo vaak, dus ik zou het niet weten
doe ik altijd, maar dat is soms niet voldoendequote:Op maandag 7 juli 2008 11:41 schreef Repeat het volgende:
Of gewoon pissen voordat je weggaat.
Goed punt. Daarmee trek je ook mensen de trein in.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:44 schreef Sapstengel het volgende:
We hebben zelfs niet eens een stopcontact in de trein.
Ja, ik rij alleen maar op de trajecten Winterswijk-Zutphen en Oldenbzaal-Zutphen en de enige keer dat ik vertraging heb gehad is toen Prorail weer een fuckup had gemaakt.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:39 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Vind je dat? Syntus heeft in vergelijking met NS (tenminste op het traject Arnhem-Winterswijk) véél meer vertragingen. Eigenlijk kijk ik er van op als er een dag is zonder vertragingen. Maar het komt ook regelmatig voor dat er helemaal geen trein komt. Wat de andere kleine trein diensten betreft: daar kom ik niet zo vaak, dus ik zou het niet weten
Dan nog wi-fi erbij (wat ooit een plan was, maar af is geschaft omdat het teveel zou kosten) en je kan echt werken in de trein. Oja en die mensen met die voedselkarretjes moeten terug!quote:Op maandag 7 juli 2008 11:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Goed punt. Daarmee trek je ook mensen de trein in.
Gewoon een restauratiecoupe achter de intercitys hangenquote:Op maandag 7 juli 2008 11:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan nog wi-fi erbij (wat ooit een plan was, maar af is geschaft omdat het teveel zou kosten) en je kan echt werken in de trein. Oja en die mensen met die voedselkarretjes moeten terug!
In de nieuwe dubbeldekker wel die rijden eind 2008quote:Op maandag 7 juli 2008 11:44 schreef Sapstengel het volgende:
We hebben zelfs niet eens een stopcontact in de trein.
quote:Op maandag 7 juli 2008 12:11 schreef Sapstengel het volgende:
En een eerste klas kaartje is helemaal belachelijk duur, voor dat geld kan je bijna een auto huren en er zelf naartoe rijdengezellig in de file gaan staan.
Daar zitten gaatjes aan de onderkant in. Dat heb ik wel eens ervaren toen ik moest kotsen in de trein, de brokjes blijven dan wel in de bak zitten.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:51 schreef Geqxon het volgende:
Dan plas je toch gewoon in zo´n prullenbakje? De prullenbakken op het balkon hangen vaak op de ideale hoogte ervoor, wel oppassen dat de klep niet naar beneden valt.
quote:
Nieuwe treinen hebben geen ramen die open kunnen...quote:Op maandag 7 juli 2008 09:18 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik hang 'm altijd gewoon uit 't raampje. Ik zie het probleem dus niet zo.
Lastig als je aan de dunne zit!quote:Op maandag 7 juli 2008 12:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daar zitten gaatjes aan de onderkant in. Dat heb ik wel eens ervaren toen ik moest kotsen in de trein, de brokjes blijven dan wel in de bak zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |