Nou ja, je hoeft niet te sturen. Maar dan nog presteren die klootzakken het om te botsenquote:Op maandag 7 juli 2008 09:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De trein is in het algemeen erg smerig.
Eigenlijk heeft de trein helemaal geen voordelen.
Heb al een paar keer mee gemaakt dat het echt overduidelijk naar urine ruikt in die treinenquote:Op maandag 7 juli 2008 08:26 schreef Erasmo het volgende:
Achterlijk plan.
Kleine noot, de treinen van Syntus hebben inderdaad geen toiletten maar daar zit je maximaal een half uur in, langer is het traject gewoon niet
Dat is precies wat ik bedoel ja. En wat de bedoeling is van concurrentie en marktwerking enzquote:Op maandag 7 juli 2008 09:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is het niet de bedoeling zoals in Engeland, dat uiteindelijk je op hetzelfde traject meerdere maatschappijen kunt kiezen?
Nou, want in Engeland zijn de treinen TOP!quote:Op maandag 7 juli 2008 10:06 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel ja. En wat de bedoeling is van concurrentie en marktwerking enz
Moeten ze maar leren zindelijk te worden.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:39 schreef paddy het volgende:
Waarom gaan de burgers niet eens staken? Wat een idioot besluit zeg. Er gaan ook kinderen met de trein (is al een lastig iets wanneer ze op de snelweg naar de wc moeten). En al die studenten die bezopen zijn en ik weet niet hoe vaak over de benen (want de treinen zijn soms idioot vol op vrijdag) moeten klimmen om naar de wc te komen? Waar laten die hun gele water![]()
idd wanneer je moet dan moet je.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:39 schreef paddy het volgende:
Waarom gaan de burgers niet eens staken? Wat een idioot besluit zeg. Er gaan ook kinderen met de trein (is al een lastig iets wanneer ze op de snelweg naar de wc moeten). En al die studenten die bezopen zijn en ik weet niet hoe vaak over de benen (want de treinen zijn soms idioot vol op vrijdag) moeten klimmen om naar de wc te komen? Waar laten die hun gele water![]()
Misschien de mensen die dergelijke besluiten nemen met de route laten nemen zodat ze zo'n 5 a 6 uur niet naar de wc kunnen.
Ze doen alsof je voor de lol naar die vieze gore toiletten moet. Reken er maar op dat menig eerste klas cabine gevuld zal worden met uitwerpselen. Helemaal feest wanneer er iemand aan de schijt is
De staat is nog steeds 100% eigenaar van de NS, dus het is niet geprivatiseerd. Het wel of niet toekennen van subsidies zegt niets over het wel of niet geprivatiseerd zijn.quote:Op maandag 7 juli 2008 08:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beter opletten. De subsidies zijn eraf en er wordt verwacht dat de NS als een commercieel bedrijf werkt, inclusief winstprognoses en dat soort zaken. Dan krijg je dus dit soort cosmetische bezuinigingen: Het oogt leuk, maar levert op termijn nauwelijks wat op.
De ambitie van de NS is een groei van 2,5% per jaar aan reizigers, die van de overheid is zelfs 5%. Persoonlijk vind ik het een rare zet. Want als je meer zitplaatsen in een trein stopt resulteert dat vaker in een lagere bezetting. De trein zou juist de competitie aan moeten gaan op service en niet service eruit slopen.quote:En trouwens: Was het niet de bedoeling dat meer mensen met de trein zouden gaan? Mogen die niet meer plassen onderweg? Als jij voor je werk van maastricht naar Zwolle moet, verwachten ze dan dat je al die tijd een knoop in je lul legt of zo?
Daar waren we al over uit, gewoon eerste klasquote:Op maandag 7 juli 2008 10:17 schreef Elfletterig het volgende:
En wat als je misselijk wordt en moet overgeven? Gewoon ergens in een hoekje doen?![]()
Mijn dochter is prima zindelijk, maar een treinreis van 2,5 uur kan ze het echt niet ophouden.. Menig volwassene heeft daar ook meer dan grote moeite mee.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:44 schreef Demophon het volgende:
[..]
Moeten ze maar leren zindelijk te worden.
Mooi, dan zijn er minder ouders met kinderen in de trein. Heeft de rest van de trein niet zo'n last van al dat geblèr, stuk rustiger.
idd als het ergens een puinzooi qua spoorwegen is geweest de laatste jaren de dan is het wel in de UKquote:Op maandag 7 juli 2008 10:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nou, want in Engeland zijn de treinen TOP!
Klopt die is 9 van de 10x helemaal leeg dat ze die eens gaan verkleinenquote:Op maandag 7 juli 2008 11:02 schreef katerwater het volgende:
Veel interessanter is het afschaffen van eerste klas
Hell no. Dan moet ik zeker bij al die studenten en zulks volk in de coupe gaan zitenquote:Op maandag 7 juli 2008 11:02 schreef katerwater het volgende:
Veel interessanter is het afschaffen van eerste klas
Goed idee inderdaad.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:02 schreef katerwater het volgende:
Veel interessanter is het afschaffen van eerste klas
Je kunt best met een stoptrein een flink traject moeten afleggen, b.v. Haren-Enschede Drienerlo. Dat is meer dan twee uur. Dan kun je natuurlijk in de 5 minuten die je hebt op Zwolle proberen naar de WC te gaan, maar als je niet de enige bent die dat heeft bedacht is het vast weinig succesvol.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:07 schreef sander89 het volgende:
Volgens mij snappen sommige het niet het is gelukkig wel zo dat in de sneltreinen/intercity's gewoon wc's blijven.
Dus als je een lang reis heb dat kom je altijd wel langs een station met wc's of zit je in een trein met wc's
Alleen in de vernieuwde sprinters en nieuwe stoptreinen(SLT) zitten geen wc's meer en ook die nu rond rijden van de stoptreinen zijn een hoop wc's gesloten.
Maar blijft natuurlijk een slechte zaak dat er geen wc's meer zitten in de toekomst, in de stoptreinen en sprinters.
Maar blijkbaar vind NS dat te veel geld kosten
De NS is gedeeltelijk geprivatiseerd. Syntus is een particulier bedrijf en heeft inderdaad geen wc's in haar achterhoekse treinen, heel irritantquote:Op maandag 7 juli 2008 08:23 schreef rickmans het volgende:
[..]
De NS is nog net zo een staatsbedrijf als dat het 20 jaar terug was hoor![]()
. Wat dat betreft is is er niets geprivatiseerd
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |