quote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 01:50 schreef Ringo het volgende:
Ik draag nu trouwens een ballenknijper en een shirt van Iron Maiden een mantel van hermelijnenbont en een onderbroek van Calvin Klein.
pm je me de picca'squote:
Mij lekkerr ooowwwkk!quote:
iemand hier draagde t al vanaf 14 jaar, wel gedurft vindje nie?quote:Op maandag 7 juli 2008 02:59 schreef roze-meisje het volgende:
skinny jeans![]()
omg zo lelijk he![]()
gelukkig is 't binnenkort weer uit
14jarigenquote:Op maandag 7 juli 2008 03:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
iemand hier draagde t al vanaf 14 jaar, wel gedurft vindje nie?
idemquote:Op maandag 7 juli 2008 03:04 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
14jarigendie mensen kun je alles wijsmaken, als je zegt dat duikpakken in worden lopen ze met duikpakken rond
dumbasses...
Is dat om de hoek?quote:Op maandag 7 juli 2008 03:07 schreef JAM het volgende:
Integendeel. Lang haar en broeken strak tot op de huid,- dat wordt het. Ga maar kijken in Milaan schat,.
Duikpakken ohja? Waar kan ik die krijgen?quote:Op maandag 7 juli 2008 03:04 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
14jarigendie mensen kun je alles wijsmaken, als je zegt dat duikpakken in worden lopen ze met duikpakken rond
dumbasses...
quote:Op maandag 7 juli 2008 01:49 schreef Ringo het volgende:
alsof je met een bruine vlag in je mast nog eens extra wil benadrukken dat je in een strontschuit vaart.
Vreselijk is dat, als mensen ze een (of meerquote:Op maandag 7 juli 2008 10:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Skinnyjeans zijn. Wel in je eigen maat kopen en jezelf dus niet voor houden dat je maat 32 hebt wanneer je 38 hebt. En sowieso maar niet doen vanaf maat 42.
ghehe strontschuitquote:Op maandag 7 juli 2008 01:49 schreef Ringo het volgende:
Goed, er is een bepaalde categorie mensen die ALLES staat en die dus ook met goed fatsoen in skinny jeans kunnen rondlopen.
Skinny jeans? Wâ bin dâ?
-- Jeweettog: wortelbroeken, oftewel panty's voor kouwelijke nichten.
Wie de hel wil zonder rijkelijke vergoeding in die wanproducten voor joker lopen??
Vooral voor lange mensen zijn die broeken echt een crime: alsof je met een bruine vlag in je mast nog eens extra wil benadrukken dat je in een strontschuit vaart.
Sta je daar in je skinny jeans strak te wezen, met je benen als de neus van pinocchio.
Gewoon. Niet. Doen. Skinny jeans zijn alleen fashion-proof voor die paar lekkere wijven ter wereld, die net zo goed géén broek hadden kunnen dragen maar als dat dan wél het geval is -- dan maar eentje die niets aan de verbeelding overlaat.
Voor de rest van de wereld: NO GO AREA.
Een beetje skater loopt echt niet in skinny jeans rond, tenzij-ie zijn skateboard thuislaat en bij zijn nieuwe vriendje op bezoek gaat.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:25 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Vroeger droegen alleen emo's en skaters skinny jeans. Nu dragen zelfs kampertjes skinny jeans
JAM. Ik wist niet dat jij zo into fashion bent. Jij was toch litterair bohémien en zelfverkozen alcoholist -- niet iemand die het iets kan schelen met welke volgescheten broek hij om drie uur in de namiddag zijn bed uitstapt? En al helemaal niet iemand die de Milanese modetrends op de voet volgt?quote:Op maandag 7 juli 2008 03:07 schreef JAM het volgende:
Integendeel. Lang haar en broeken strak tot op de huid,- dat wordt het. Ga maar kijken in Milaan schat,.
Vrouwen kan het inderdaad mooi staan. Mannen niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Skinny jeans bij vrouwen staan vaak anders wel goed hoor. Maar dan moeten ze er wel het figuur voor hebben.
Ik heb een bijbaantje bij Sassoon, Ringo. Daar pik ik zo nu en dan wat op.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
JAM. Ik wist niet dat jij zo into fashion bent. Jij was toch litterair bohémien en zelfverkozen alcoholist -- niet iemand die het iets kan schelen met welke volgescheten broek hij om drie uur in de namiddag zijn bed uitstapt? En al helemaal niet iemand die de Milanese modetrends op de voet volgt?
Ik weet niet of je skateboarders en inliners nog als 2 aparte dingen ziet.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een beetje skater loopt echt niet in skinny jeans rond, tenzij-ie zijn skateboard thuislaat en bij zijn nieuwe vriendje op bezoek gaat.
Leggings zijn gaaf.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:52 schreef Leedie het volgende:
skinny jeans moeten ze afschaffen, net zo afschuwelijk als de leggins uit de jaren '80. Mocht je nou echt zo'n broek aanwillen zorg dan dat ie goed past en mannen... begin er maar niet aan. het is niet hip en trendy en je trekt er ook geen vrouwen mee aan
Daar zit je dus fóút.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:52 schreef Leedie het volgende:
......en mannen... begin er maar niet aan. het is niet hip en trendy en je trekt er ook geen vrouwen mee aan
quote:Op maandag 7 juli 2008 14:01 schreef L0t.. het volgende:
Mannen in skinny jeans
Mannen in skinny jeans, die ook nog eens 'baggy' zijn, waggelen ze daar als een mongool in een megastrakke broek maar wél het kruis rond de knieën![]()
!!!!!
Slanke vrouwen in skinny jeans
Toch zie je het echt veel hoor.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een beetje skater loopt echt niet in skinny jeans rond, tenzij-ie zijn skateboard thuislaat en bij zijn nieuwe vriendje op bezoek gaat.
Ik wilde net zeggen, wanneer je ook maar een grammetje vet hebt is het enorm notdone.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:57 schreef Sjibble het volgende:
[..]
rickroll
hehehehtoffe beat
TT: Inderdaad, en dan nog de anorexiagevalletjes. Omdat ze toch enig VLEES (dus GEEN vet) op hun heupen hebben, gaat het toch over de rand. En voelen ze zich dik.
Srsly,
Dudequote:Op maandag 7 juli 2008 21:53 schreef letterdief het volgende:
Mooie benen! ALleen nog leren op hakken te lopen
Dat zijn geen benen, dat zijn satéprikkers.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:00 schreef letterdief het volgende:
Dunne pootjes zijn mooi, mits ze op hakken kunnen lopen
Dan mogen alle vrouwen dus satéprikkers als benen nemenquote:Op maandag 7 juli 2008 22:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat zijn geen benen, dat zijn satéprikkers.
http://www.pro-ana.be/quote:Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef letterdief het volgende:
[..]
Dan mogen alle vrouwen dus satéprikkers als benen nemen
Blijkbaar wel dusquote:Op maandag 7 juli 2008 22:39 schreef Q_Orianka het volgende:
Dat er werkelijk mongolen zijn die van ana chicks houden
TERING!! VAN DE SITE ONDER BOYSquote:Op maandag 7 juli 2008 22:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]
http://www.pro-ana.be/
Nou je kunt je lol op daar!
Bwhehehe, en z'n moeder heeft het dan pas doorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:20 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
TERING!! VAN DE SITE ONDER BOYS
Ik laat hier ook eens iets achter
1) Ik ben dood want mn mama begint me door te krijgen en ze ziet dat ik ben afgevallen en ik moet stoppen
(maar ik zie dat nog niet genoeg)
2) Ik ben superblij want ik ben eindelijk goed bezig: eindelijk onder de 38 kg
Waarom echt?
Ongelovelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Bwhehehe, en z'n moeder heeft het dan pas door
Die mensen zijn ziek en dienen geholpen te worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:27 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Ongelovelijk inderdaad.
Ik zit nog steeds vol verbazing die comments te lezen.
Al die ventjes zijn het er over eens dat 50kg dik is.![]()
Ja dat is waar, maar die willen niet geholpen worden,quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die mensen zijn ziek en dienen geholpen te worden.
De behandeling van veel anorexia patienten gaat onder dwang.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:33 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar die willen niet geholpen worden,
Eigenlijk snap ik de connectie ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:41 schreef elfzesendertig het volgende:
Dit topic gaat in een keer over anorexia![]()
Skinny jeans staan alleen goed bij anorexiagevallen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk snap ik de connectie ook niet helemaal.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:39 schreef Chindo het volgende:
Skinny jeans met plimsolls.
Ben iig niet de enige jongen met skinny hier,
Nozuka ook!
Lang leve skinny.
(aber naturlich onder aan je reet)
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]
http://www.pro-ana.be/
Nou je kunt je lol op daar!
Mensen met gore fetishesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:15 schreef letterdief het volgende:
[..]Ik weet het en ik heb ook regelmatig relaties gehad met anorexiameisjes. 'k Val d'r gewoon op, hoe ziek dat ook mag zijn
boh, sla jij even de plank misquote:Op maandag 7 juli 2008 13:52 schreef Leedie het volgende:
skinny jeans moeten ze afschaffen, net zo afschuwelijk als de leggins uit de jaren '80. Mocht je nou echt zo'n broek aanwillen zorg dan dat ie goed past en mannen... begin er maar niet aan. het is niet hip en trendy en je trekt er ook geen vrouwen mee aan
ik zie niet echt wat er fout aan is als het leuk staatquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
3/4 leggings vind ik echt fout. Lange leggings daarentegen
wist je dat we voorbij het jaar 1600 zijn ?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:47 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik vind ze fout omdat ik ze niet mooi vind staan, vandaar. Vind het er altijd een beetje ordinair uitzien ofzo. Lange leggings zijn gewoon veel stoerder!
iedereen weet dat de leukste jongens gay zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:54 schreef Zenon het volgende:
[..]
Boh, () jij slaat de plank mis als je homo's leuk vindt
Stel je niet zo aan, ik vind het gewoon niet mooi. Ik zeg niet dat ik blote benen niet mooi vid, maar dat ik een 3/4 legging lelijk en ordinair vind.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:51 schreef Elfy het volgende:
[..]
wist je dat we voorbij het jaar 1600 zijn ?
Bovendien zou een minirokje dan altijd nog ordinairder zijn met die blote beine, maarja
minirokjes
Trek dan gewoon een broek aan ipv een rokje.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:51 schreef Elfy het volgende:
[..]
wist je dat we voorbij het jaar 1600 zijn ?
Bovendien zou een minirokje dan altijd nog ordinairder zijn met die blote beine, maarja
minirokjes
Ja, laten we allemaal alsjeblieft in een normale broek gaan lopen, met een normaal G-star-shirt erboven en doodnormale onitsuka-tigers eronderquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:57 schreef Sapstengel het volgende:
Jongens met skinny jeans. Okay, je hoeft ook niet in overzeas tenten te lopen, maar er bestaan ook nog broeken met gewoon een normaal model.
Nee, dan kunnen kerels maar beter in een megastrakke skinny met een v-hals shirt tot aan de navel en 'hippe' gympen met zolen van 10 cm in alle kleuren van de regenboog rondlopen hequote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:59 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ja, laten we allemaal alsjeblieft in een normale broek gaan lopen, met een normaal G-star-shirt erboven en doodnormale onitsuka-tigers eronder
Het zijn lelijke pauper dingen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:34 schreef Elfy het volgende:
[..]
boh, sla jij even de plank mis
Skinny= sexy. of het nou een jongen of een meisje is die het draagt
zolang de drager niet té dik is..
[ afbeelding ]
Jeff Thomas
[ afbeelding ]
sexy teens
ennem leggings![]()
[ afbeelding ]
Ja, als je vrouw, homo en/of emo bentquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:34 schreef Elfy het volgende:
[..]
boh, sla jij even de plank mis
Skinny= sexy. of het nou een jongen of een meisje is die het draagt
G star is pas een kut merk, gaat na 3 weken al stukquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:59 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ja, laten we allemaal alsjeblieft in een normale broek gaan lopen, met een normaal G-star-shirt erboven en doodnormale onitsuka-tigers eronder
Echt serieus liever dat dan die typische bange hazenmeeloop mode waar heel Nederland inloopt, al ben ik echt geen fan van lompe sneakurzzz in debiele kleurtjes.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, dan kunnen kerels maar beter in een megastrakke skinny met een v-hals shirt tot aan de navel en 'hippe' gympen met zolen van 10 cm in alle kleuren van de regenboog rondlopen he![]()
![]()
G-star![]()
Vrouwen met lange leggings bij 25 graden
Omg ja, toen het laatst 30 graden was zag ik nog vrouwen met een ZWARTE 40 DENIER pantyquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Wat wel echt erg is zijn vrouwen die met 20+ graden nog met een panty aanlopen
Of pantykousjes in pumps met 30 gradenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Omg ja, toen het laatst 30 graden was zag ik nog vrouwen met een ZWARTE 40 DENIER panty
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Of pantykousjes in pumps met 30 graden![]()
Eensquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Of ballerina's en dan van die kleine sokjes erin die buiten de schoen uitkomen
![]()
![]()
Wat de fuck is dat.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Carrot tops
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neeeeequote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Carrot tops
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt goed van jou dat je een eigen mening hebt!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:30 schreef Rebubbled het volgende:
Ik loop met sokken in mijn pumps, heb geen leggings onder mijn minirokjes en draag een panty onder mijn korte broek als ik uit ga. Sue me. Ik vind het leuk, lekker zitten en warm en ik ben nou eenmaal een slet met, ooohhhh!!!, volledig blote benen.Tering wat een bekrompen modesletjes.
![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Carrot tops
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, jij hebt over de hele anti-panty, pro-legging, anti-sokjes in ballerina's, blote benen slettigheid hierboven heen gekeken?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:36 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Echt goed van jou dat je een eigen mening hebt!
Maareh, je leest niet goed
Ik zal het even uitleggen, naast lezen heb je namelijk ook nog zoiets als begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:42 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Oh, jij hebt over de hele anti-panty, pro-legging, anti-sokjes in ballerina's, blote benen slettigheid hierboven heen gekeken?Tsjah, het waren ook zulke kleine letters en posts. Kan gebeuren.
No offence, maar mensen die zo krampachtig proberen te doen alsof ze "absoluut niet niet NIET met de mode meegaan" want ze zijn zo "lekker tegendraadsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:30 schreef Rebubbled het volgende:
Ik loop met sokken in mijn pumps, heb geen leggings onder mijn minirokjes en draag een panty onder mijn korte broek als ik uit ga. Sue me. Ik vind het leuk, lekker zitten en warm en ik ben nou eenmaal een slet met, ooohhhh!!!, volledig blote benen.Tering wat een bekrompen modesletjes.
![]()
Uhu. Mèèn. Ik doe de hele dag niets liever dan anti-meeloper zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
No offence, maar mensen die zo krampachtig proberen te doen alsof ze "absoluut niet niet NIET met de mode meegaan" want ze zijn zo "lekker tegendraads" vind ik net zo zielig
![]()
Heb jij toch lekker blote benen meid, heb ik ook! Oh wacht, niet meer doen nu, want een bekrompen modesletje doet het ook![]()
Carrot tops
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar het is de waarheid! Skinnyjeans staan gewoon goed bij pro-ana's! Bij slanke vrouwen zien ze er dik uit en bij de rest van 98% van de nederlandse vrouwen is het gewoon een neushoorn in een tent van spijkerstof.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:16 schreef Azaron het volgende:
Altijd die gefrustreerde lui hier op fok.
Te dikke vrouwen die in gaastra jas en cargo broek denken dat ze lekker zijn, en alles wat mooi eruit ziet in skinnyjeans anorexia patienten noemen
En de gasten die met lang onverzorgd haar en bandshirts thuis in hun onderbroekje zitten te janken op alles wat beweegt.x10
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, dan kunnen kerels maar beter in een megastrakke skinny met een v-hals shirt tot aan de navel en 'hippe' gympen met zolen van 10 cm in alle kleuren van de regenboog rondlopen he![]()
![]()
G-star![]()
JAMquote:Op maandag 7 juli 2008 03:07 schreef JAM het volgende:
Gast, je weet niet eens wat je zelf zegtquote:Op maandag 7 juli 2008 11:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nu struikelen ze tijdens het skateboarden door die Overzeas tentenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:45 schreef The-Hcs het volgende:
[..]
Gast, je weet niet eens wat je zelf zegt
In de jaren 80 liepen alle skaters in skinny jeans en all stars.
Inderdaad zijn er nu veel wannebee's die broeken aan hebben tot hun enkels. Dat zijn geen skaters.![]()
Het feit dat ik een skinny jean draag en een skater ben/was maakt mij homo?![]()
Doe even lekker kortzichtig. Banaan.
JESUS FUCKING CHRIST! Wát. De. Fuck. Is. Dat?! Omfg, ik kreeg nu echt nachtmerries! GADVERDAMME!!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:43 schreef Nee het volgende:
[..]
Ik moet nu opeens hier aan denken, no offence.
Is dat al een skinny? Daar zijn ze niet strak genoeg voor, hoorquote:Op maandag 7 juli 2008 18:38 schreef Sapstengel het volgende:
Hier is niks mis mee.
[ afbeelding ]
Maar hiermee wel
[ afbeelding ]
Inderdaad, dat soort mensen verpauperen het skatenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:52 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Nu struikelen ze tijdens het skateboarden door die Overzeas tenten
Ik heb de link inmiddels achtergelaten op zoveel mogelijk pro-ana sitesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:43 schreef Nee het volgende:
[..]
Ik moet nu opeens hier aan denken, no offence.
Dat eindequote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:55 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
JESUS FUCKING CHRIST! Wát. De. Fuck. Is. Dat?! Omfg, ik kreeg nu echt nachtmerries! GADVERDAMME!!!!MAMA!!!!
Close-upquote:
In de jaren 80.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:45 schreef The-Hcs het volgende:
Gast, je weet niet eens wat je zelf zegt
In de jaren 80 liepen alle skaters in skinny jeans en all stars.
Niks mis mee en sneakers hebben geen zolen van 10cmquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
![]()
G-star![]()
Carrot tops
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel degelijk, tijdloos en niet aan leeftijd gebonden.quote:Op woensdag 9 juli 2008 04:50 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Mannen moeten gewoon normale donkerblauwe of zwarte Dockers-broeken (niet te strak of te wijd) dragen. Geen fratsen, en geyl.
Gaat om het feit dat je wannabee's en skaters door elkaar haald.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
In de jaren 80.
In de jaren 80 had je apartheid in Zuid-Afrika.
In de jaren 80 stond de Muur nog overeind.
In de jaren 80 zag Michael Jackson eruit als een neger.
DIE TIJDEN ZIJN VOORBIJ OUWE.
Wannabee, dat is toch oud-Polynesisch voor 'man die zich op rollende planken voortbeweegt'?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:24 schreef The-Hcs het volgende:
Gaat om het feit dat je wannabee's en skaters door elkaar haald.
Nog steeds??? ZIJN ZE GEK GEWORDEN OFZO?quote:EN dat echte skaters nog STEEDS skinnyjeans aan hebben.
Ook al is het GEEN jaren 80 meer.
Het maakt mij helemaal niks uit,ik krijg zelfs mensen binnen die vergroeid zijn met hun kleding,en nog zeg ik er niks van.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:57 schreef Matje-1989 het volgende:
Wat maakt het nu uit wat anderen dragen? Ik bedoel, als ik op straat loop dan erger ik me
echt niet aan wat andere mensen aan hebben(...)dan zeg je dat maar tegen de persoon in kwestie
Nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wannabee, dat is toch oud-Polynesisch voor 'man die zich op rollende planken voortbeweegt'?
[..]
Nog steeds??? ZIJN ZE GEK GEWORDEN OFZO?
Dus het maakt je niet uit hoe mannen je eruit vinden zien? Dan kan je net zo goed naakt gaan rondlopen. Ik ben voorquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:23 schreef WHATSHESAID het volgende:
Waarom leven mannen in de veronderstelling dat vrouwen hun kleding uitkiezen omdat mannen het geil, aantrekkelijk of weet ik het wat vinden. Niet alles draait om jullie hoor
Dat zeg ik niet gekkie!quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dus het maakt je niet uit hoe mannen je eruit vinden zien? Dan kan je net zo goed naakt gaan rondlopen. Ik ben voor![]()
passende ondertitel heb jijquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:25 schreef The-Hcs het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
wan·na·be (de; wannabe’s)
1 iem. die een bep. rol of positie nastreeft en in gedrag, kleding e.d. mensen imiteert die de geambieerde rol of positie al hebben
Ja, ik ben gek geworden. Ik doe namelijk aan wat ik wil. Ook als dit iets is van 20 jaar terug.
Carrot tops
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dik gedrukt ben ik het mee eensch.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:18 schreef Chindo het volgende:
Skinny's zijn oké.
Maak het gewoon niet te gek dat je je edele delen erdoor ziet gedrukt..
Ik heb em toch op mijn kont hangen,
Lang leve mijn Nudie broek.
Wat een gedram ook over wat er allemaal wel of niet goed is aan de Skinny. En échte skateboarders dragen inderdaad niet altijd skinny jeans, maar vroeger was het wel skinny, dus als je je vast houd aan de roots, zou je in principe gelijk hebben.
En ook inliners, zoals ik, dragen skinny's. Maar nu iets heel anders; ik snap niet hoe je lekker kan rollen in een skinny, ik vind het rot.. Het trekt aan alle kanten en doet.. Bah, gewoon de lekkere BAGGY om te rollen dames.
En vrouwen kopen wel degelijk iets met de gedachte of mannen het leuk vinden, daar ben ik heilig van overtuigd. Want [dit geldt natuurlijk niet voor álle dames, maar wel veel, denk ik] die decolletés en navel-tees (wat ik persoonlijk ruk vind) doen ze echt niet omdat dat zo lekker zit hoor! Ik denk dat menig 'jongetje' zich hiervoor bij mij aansluit. En je wilt natuurlijk dat een jongen je leuk vind en niet denkt 'wat een slobber'. Dus al is het niet voor diepere redenen, je wilt iig hebben dat een man niet negatief over je denkt.
En aan de andere kant;
Als ik kleding koop denk ik inderdaad door of meisjes het ook cool zouden vinden, doe ik eerlijk, geef het toe, SO WAT? =D
Pff schrijf alweer veel te veel jongens.
Amen.
dat is net zo triest als de skaterbroeken met aangenaaide onderbroekrand zodat je er net zo cool bij kan lopen als de hippe Hop negers. alleen nu dan in een hangende skinnyversie voor de wannabee 80's punkertsquote:
Ondertitel was het eerste wat bij me opkwamquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
passende ondertitel heb jij
en echt niet alle "echte" skaters dragen skinny jeans, er zijn genoeg echte skaters met wijdere broeken. je zit gewoon zo dom te lullen zodat je jezelf een "echte" skater voelt, supahtoll man.
skinny jeans zien er sowieso kut uit op gozerts en op sommige meisjes ziet het er wel ok uit, 3/4 leggings zien er wel tof uit![]()
Volkskrantlezerdtquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:54 schreef Azaron het volgende:
aproxematly?
Approximately denk? als je geen engelse termen kent ga er dan niet mee lopen pimpen
Wat verwacht je dan met zo'n OSquote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 11:25 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Vroeger droegen alleen emo's en skaters skinny jeans. Nu dragen zelfs kampertjes skinny jeans
Mensen zijn kudde dieren.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:07 schreef Manono het volgende:
Snap die trend van klakkeloos kopieren sowieso niet.
die rechtse gastquote:Op woensdag 9 juli 2008 04:58 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Heel degelijk, tijdloos en niet aan leeftijd gebonden.
[]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn vriendje draagt het ook.
Nou, wat een feest.quote:Op woensdag 9 juli 2008 04:58 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Heel degelijk, tijdloos en niet aan leeftijd gebonden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn vriendje draagt het ook.
Varkenslederen tasje erbij?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 04:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, wat een feest.
Ik zie docenten Aardrijkskunde ook zulke broeken dragen.
Van die vierkante lichtbruinequote:
Exactly...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 04:38 schreef dikkemongul het volgende:
Je moet zo'n tas hebben op de uni:
[ afbeelding ]
Wat een stoere joenit!
Gheilquote:Op vrijdag 11 juli 2008 04:38 schreef dikkemongul het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een stoere joenit!
Anders denk je even dat je weet wat skaters dragen..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 02:07 schreef Manono het volgende:
[..]
Zie je het voor je, lekker sportief doen in een skinny? Skaters dragen altijd baggy. In de 80's vooral Amerikaanse sportkleding, afgeknipte spijkerbroeger en joggings, merken als Salty Dog, Fruit Of The Loom en Cool Cat.
Skinny jeans en enkelhoge Adidas, daar liepen alleen afgeleefde onmodische Duitse rockers in de 80's mee, daar maakte je grappen over. Je wist dat er dan een een colbertje met glitterdriehoeken en veel te brede schouders boven kwam. En een gebleekte mat in de nek.
In een afgestyled geheel kan het best mooi staan maar meestal vind ik het net pyamabroeken, zeker met platte schoenen. Snap die trend van klakkeloos kopieren sowieso niet.
of je neemt gewoon een kleinere sprocket.. heb je dr ook geen last van..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 06:34 schreef got.rice het volgende:
Goed stretchende skinny jeansze zitten kankkerrrlekkerr en zo relaxed met bmxen, geen gezeik met scheurende/vieze broeken die in je sprocket vast komen te zitten of tegen je ketting aankletsen
![]()
April 77
![]()
Even rukken.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 04:38 schreef dikkemongul het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een stoere joenit!
Dan nog gebeurt het met lossere broekenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:29 schreef makkie88 het volgende:
[..]
of je neemt gewoon een kleinere sprocket.. heb je dr ook geen last van..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |