quote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 01:50 schreef Ringo het volgende:
Ik draag nu trouwens een ballenknijper en een shirt van Iron Maiden een mantel van hermelijnenbont en een onderbroek van Calvin Klein.
pm je me de picca'squote:
Mij lekkerr ooowwwkk!quote:
iemand hier draagde t al vanaf 14 jaar, wel gedurft vindje nie?quote:Op maandag 7 juli 2008 02:59 schreef roze-meisje het volgende:
skinny jeans![]()
omg zo lelijk he![]()
gelukkig is 't binnenkort weer uit
14jarigenquote:Op maandag 7 juli 2008 03:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
iemand hier draagde t al vanaf 14 jaar, wel gedurft vindje nie?
idemquote:Op maandag 7 juli 2008 03:04 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
14jarigendie mensen kun je alles wijsmaken, als je zegt dat duikpakken in worden lopen ze met duikpakken rond
dumbasses...
Is dat om de hoek?quote:Op maandag 7 juli 2008 03:07 schreef JAM het volgende:
Integendeel. Lang haar en broeken strak tot op de huid,- dat wordt het. Ga maar kijken in Milaan schat,.
Duikpakken ohja? Waar kan ik die krijgen?quote:Op maandag 7 juli 2008 03:04 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
14jarigendie mensen kun je alles wijsmaken, als je zegt dat duikpakken in worden lopen ze met duikpakken rond
dumbasses...
quote:Op maandag 7 juli 2008 01:49 schreef Ringo het volgende:
alsof je met een bruine vlag in je mast nog eens extra wil benadrukken dat je in een strontschuit vaart.
Vreselijk is dat, als mensen ze een (of meerquote:Op maandag 7 juli 2008 10:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Skinnyjeans zijn. Wel in je eigen maat kopen en jezelf dus niet voor houden dat je maat 32 hebt wanneer je 38 hebt. En sowieso maar niet doen vanaf maat 42.
ghehe strontschuitquote:Op maandag 7 juli 2008 01:49 schreef Ringo het volgende:
Goed, er is een bepaalde categorie mensen die ALLES staat en die dus ook met goed fatsoen in skinny jeans kunnen rondlopen.
Skinny jeans? Wâ bin dâ?
-- Jeweettog: wortelbroeken, oftewel panty's voor kouwelijke nichten.
Wie de hel wil zonder rijkelijke vergoeding in die wanproducten voor joker lopen??
Vooral voor lange mensen zijn die broeken echt een crime: alsof je met een bruine vlag in je mast nog eens extra wil benadrukken dat je in een strontschuit vaart.
Sta je daar in je skinny jeans strak te wezen, met je benen als de neus van pinocchio.
Gewoon. Niet. Doen. Skinny jeans zijn alleen fashion-proof voor die paar lekkere wijven ter wereld, die net zo goed géén broek hadden kunnen dragen maar als dat dan wél het geval is -- dan maar eentje die niets aan de verbeelding overlaat.
Voor de rest van de wereld: NO GO AREA.
Een beetje skater loopt echt niet in skinny jeans rond, tenzij-ie zijn skateboard thuislaat en bij zijn nieuwe vriendje op bezoek gaat.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:25 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Vroeger droegen alleen emo's en skaters skinny jeans. Nu dragen zelfs kampertjes skinny jeans
JAM. Ik wist niet dat jij zo into fashion bent. Jij was toch litterair bohémien en zelfverkozen alcoholist -- niet iemand die het iets kan schelen met welke volgescheten broek hij om drie uur in de namiddag zijn bed uitstapt? En al helemaal niet iemand die de Milanese modetrends op de voet volgt?quote:Op maandag 7 juli 2008 03:07 schreef JAM het volgende:
Integendeel. Lang haar en broeken strak tot op de huid,- dat wordt het. Ga maar kijken in Milaan schat,.
Vrouwen kan het inderdaad mooi staan. Mannen niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Skinny jeans bij vrouwen staan vaak anders wel goed hoor. Maar dan moeten ze er wel het figuur voor hebben.
Ik heb een bijbaantje bij Sassoon, Ringo. Daar pik ik zo nu en dan wat op.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
JAM. Ik wist niet dat jij zo into fashion bent. Jij was toch litterair bohémien en zelfverkozen alcoholist -- niet iemand die het iets kan schelen met welke volgescheten broek hij om drie uur in de namiddag zijn bed uitstapt? En al helemaal niet iemand die de Milanese modetrends op de voet volgt?
Ik weet niet of je skateboarders en inliners nog als 2 aparte dingen ziet.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een beetje skater loopt echt niet in skinny jeans rond, tenzij-ie zijn skateboard thuislaat en bij zijn nieuwe vriendje op bezoek gaat.
Leggings zijn gaaf.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:52 schreef Leedie het volgende:
skinny jeans moeten ze afschaffen, net zo afschuwelijk als de leggins uit de jaren '80. Mocht je nou echt zo'n broek aanwillen zorg dan dat ie goed past en mannen... begin er maar niet aan. het is niet hip en trendy en je trekt er ook geen vrouwen mee aan
Daar zit je dus fóút.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:52 schreef Leedie het volgende:
......en mannen... begin er maar niet aan. het is niet hip en trendy en je trekt er ook geen vrouwen mee aan
quote:Op maandag 7 juli 2008 14:01 schreef L0t.. het volgende:
Mannen in skinny jeans
Mannen in skinny jeans, die ook nog eens 'baggy' zijn, waggelen ze daar als een mongool in een megastrakke broek maar wél het kruis rond de knieën![]()
!!!!!
Slanke vrouwen in skinny jeans
Toch zie je het echt veel hoor.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een beetje skater loopt echt niet in skinny jeans rond, tenzij-ie zijn skateboard thuislaat en bij zijn nieuwe vriendje op bezoek gaat.
Ik wilde net zeggen, wanneer je ook maar een grammetje vet hebt is het enorm notdone.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:57 schreef Sjibble het volgende:
[..]
rickroll
hehehehtoffe beat
TT: Inderdaad, en dan nog de anorexiagevalletjes. Omdat ze toch enig VLEES (dus GEEN vet) op hun heupen hebben, gaat het toch over de rand. En voelen ze zich dik.
Srsly,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |