quote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 01:50 schreef Ringo het volgende:
Ik draag nu trouwens een ballenknijper en een shirt van Iron Maiden een mantel van hermelijnenbont en een onderbroek van Calvin Klein.
pm je me de picca'squote:
Mij lekkerr ooowwwkk!quote:
iemand hier draagde t al vanaf 14 jaar, wel gedurft vindje nie?quote:Op maandag 7 juli 2008 02:59 schreef roze-meisje het volgende:
skinny jeans![]()
omg zo lelijk he![]()
gelukkig is 't binnenkort weer uit
14jarigenquote:Op maandag 7 juli 2008 03:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
iemand hier draagde t al vanaf 14 jaar, wel gedurft vindje nie?
idemquote:Op maandag 7 juli 2008 03:04 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
14jarigendie mensen kun je alles wijsmaken, als je zegt dat duikpakken in worden lopen ze met duikpakken rond
dumbasses...
Is dat om de hoek?quote:Op maandag 7 juli 2008 03:07 schreef JAM het volgende:
Integendeel. Lang haar en broeken strak tot op de huid,- dat wordt het. Ga maar kijken in Milaan schat,.
Duikpakken ohja? Waar kan ik die krijgen?quote:Op maandag 7 juli 2008 03:04 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
14jarigendie mensen kun je alles wijsmaken, als je zegt dat duikpakken in worden lopen ze met duikpakken rond
dumbasses...
quote:Op maandag 7 juli 2008 01:49 schreef Ringo het volgende:
alsof je met een bruine vlag in je mast nog eens extra wil benadrukken dat je in een strontschuit vaart.
Vreselijk is dat, als mensen ze een (of meerquote:Op maandag 7 juli 2008 10:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Skinnyjeans zijn. Wel in je eigen maat kopen en jezelf dus niet voor houden dat je maat 32 hebt wanneer je 38 hebt. En sowieso maar niet doen vanaf maat 42.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |