Huh?quote:Op maandag 7 juli 2008 01:34 schreef wyccie het volgende:
Scrut!Je hebt nog een oud plaatje. Ik ben al een tijdje dubbel.
Nee. Ze heeft in het vorige topic zelfs een extra plaatje van hem gepost. Daar heb je een naam voor nodig. Denk nou eens logisch naquote:
Maar als wyccie een plaatje van hem post in het vorige topic kan het toch best zo zijn dat ik het niet weet?quote:Op maandag 7 juli 2008 01:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Ze heeft in het vorige topic zelfs een extra plaatje van hem gepost. Daar heb je een naam voor nodig. Denk nou eens logisch na
Huh?!quote:Op maandag 7 juli 2008 01:41 schreef wyccie het volgende:
Oh, wat gemeen!!! Wa, Scrut heeft gebruikt wel eens mijn avatar. En nu heeft hij het snel weer veranderd.
Dus dat was ik niet. Kijk maar wie je gequoot hebt.
Hihi.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:41 schreef wyccie het volgende:
Wa, Scrut heeft gebruikt wel eens mijn avatar.
Dat is ook altijd mijn standaardreactie als ik zie dat ik iets niet heb gepost, wat dan Scrut blijkt te zijn.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
Huh?!
Jij verdient een bitch-slap. Wat dat dan ook mag zijn.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Hihi.
quote:Op maandag 7 juli 2008 01:24 schreef wyccie het volgende:
Vroeger was ie toch echt leuker.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2008 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
Dus deze post was eigenlijk van Scrutinizer?
[..]
Oh, wacht even. Het is déze post.quote:
Daar staat mijn naam toch bij. Denk eens even logisch na!quote:Op maandag 7 juli 2008 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
Dus deze post was eigenlijk van Scrutinizer?
[..]
quote:Op maandag 7 juli 2008 01:53 schreef wyccie het volgende:
Daar staat mijn naam toch bij. Denk eens even logisch na!
Nu wel.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:54 schreef wyccie het volgende:
Kut, ik wilde Scruts avatar gebruiken. Lukt me niet.
Die heb ik zelf nog met m'n eigen avatar gepost. Boris Johnson, dorpsgek en burgemeester van Londen.quote:
Vooral dorpsgekquote:Op maandag 7 juli 2008 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Die heb ik zelf nog met m'n eigen avatar gepost. Boris Johnson, dorpsgek en burgemeester van Londen.
quote:
Yeps, we zijn gisteren echter wel redelijk vroeg weggegaan, rond 18:00 uur.... we hadden het wel gehad en met in gedachten de 3 uur die ik nog moest rijden....quote:Op maandag 7 juli 2008 09:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Rock Werchter weer overleefd?
Nog nooit van gehoord...quote:Op maandag 7 juli 2008 09:22 schreef brother52 het volgende:
Ja, ik heb me prima vermaakt, ondanks de gedachte dat ik ook op Werchter had kunnen zitten![]()
Maar ik heb mijn jeugdhelden van Strawelte gezien. Het optreden rammelde aan alle kanten maar het was super.![]()
18:00 uur al gaan rijden. Dat was wel behoorlijk vroeg, dan hebben jullie Beck dus niet gezien. Dat is meestal de moeite wel waard maar als je het al gehad hebt kun je inderdaad beter gaan rijden. Anders wordt de terugweg alleen maar zwaarder.
Belde Peaceman me zaterdagavond om me wat van Radiohead te laten horen?
Kan wel kloppen dat je ze niet kent. Het is een fries punkbandje die het na 20 jaar wel weer eens tijd vonden voor een reunie.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord...
Maar Beck waren we zoiezo gisteren niet gaan kijken, we hadden Grinderman nog willen gaan zien... maar die zien we wel op Lowlands. Zo'n vierde dag is er net één teveel.
Yeps![]()
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Young Neil Young?
quote:Jacques Chapel (62) overleden
Sportverslaggever Jacques Chapel is op 62-jarige leeftijd overleden. Hij was al langere tijd ernstig ziek.
Chapel verzorgde met zijn kenmerkende stemgeluid jarenlang namens de NOS en Radio Nederland Wereldomroep het radiocommentaar bij het wielrennen en schaatsen.
Hij maakte de Olympische Spelen mee van Barcelona, Atlanta, Sydney en Athene alsmede de Winterspelen van Calgary, Albertville, Lillehammer, Nagano, Salt Lake City en Turijn.
Chapel maakte liefst 28 jaar deel uit van de Tour-karavaan. Hij zou dit seizoen voor de laatste keer verslag doen van de Tour en de Olympische Spelen in Peking, waarna op 1 september zijn pensioen wachtte.
Zaterdag staat het eerste half uur van Radio Tour de France in het teken van Chapel. Er zijn historische fragmenten van hem te horen en er is een gesprek met voormalig regisseur Ferry de Groot, die Chapel vele jaren in de Tour meemaakte.
"We beginnen met een vreemd gevoel aan de cyclus van dit jaar", bekent eindredacteur André van Arnhem. "Dat willen we in de uitzending laten horen, maar we zullen tegelijkertijd ook dóór moeten. Dat doen we onder meer door vanaf het begin ook Tour-flitsen uit te zenden van de etappe. We laten nog een fragment van vorig jaar horen waarin Jacques zegt dat Ne me quitte pas van Jacques Brel voor hem het ultieme Tour-nummer was. Dat nummer draaien we daarna en vervolgens keren we terug naar de Tour van nu."
Was 't wat?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:17 schreef peaceman het volgende:
Nee, wij waren op Rock Werchter..
kon het niet laten..quote:Op maandag 7 juli 2008 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet bij eigenschappen kijken, hè?
Jazeker, R.E.M., Radiohead, Zita Swoon, Sigur Ros en Neil Young vond ik erg goed. Verrassend leuk was ook Mika.quote:
Bij 1 van de 2 was ik ook.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die waren laatst ook in Amsterdam, niet veel mensen weten dat.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:02 schreef qonmann het volgende:
Dan ga ik voor Bonifatius
Bij Dokkum.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:05 schreef qonmann het volgende:
Dat zwaard door die bijbel heen als ik het goed zie ..en dat allemaal in Dokkum
Scherp !quote:
Mijn tekst is een beetje misleidend..zo aanvullend is het vraagje nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Friezin of Saksische?
Nee ook niet, zorgzaam meisje was hetquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:17 schreef wyccie het volgende:
Italiaanse?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:19 schreef wyccie het volgende:
Woehoe, ik betrap mezelf zojuist op een oerdomme denkfout.
Ik heb dus altijd gedacht dat Florence Nightingale Italiaans was! Florence=> Italië. Ondanks die achternaam.....
Da's dus eigenlijk een dubbele denkfout.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:20 schreef wyccie het volgende:
Ho, wacht eens even! Zo gek was dat niet. Ze was namelijk ook geboren in Florence.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:19 schreef wyccie het volgende:
Woehoe, ik betrap mezelf zojuist op een oerdomme denkfout.
Ik heb dus altijd gedacht dat Florence Nightingale Italiaans was! Florence=> Italië. Ondanks die achternaam.....
en dan is het weer goedquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's dus eigenlijk een dubbele denkfout.
The lady is a tramp ..quote:
denk het niet, Ik weet alleen waar ze veel van weet , op dit forum dan.quote:
Ik heb er meerdere. Dit is Aagje, stichtster van Bakkerij Hartog.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:37 schreef qonmann het volgende:
Wat is er met je avatar gebeurd Scrut ?
Het lijkt wel ..verouderd plotseling
Jawel.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Welnee.
Ik zou mijn onbekende achterbuurman niet zo gauw posten hier.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:35 schreef qonmann het volgende:
Bekende Engelsman ?
Ach soquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere. Dit is Aagje, stichtster van Bakkerij Hartog.
Wickedangel in de war ?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere. Dit is Aagje, stichtster van Bakkerij Hartog.
Wyccie had namelijk mijn avatar gestolen en daardoor raakte Wickedangel in de war
Daar heb je gelijk in , wel Engels ?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:40 schreef wyccie het volgende:
Ik zou mijn onbekende achterbuurman niet zo gauw posten hier.
Oh , maar hij is ook zo mooiquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, lees het beign van het topic maar.
En Scrut liegt weer. Hij stal míjn avatar.
Gellius heeft 'm voor mij gemaakt. Knap, hè? Hij zat zeker niet samen met pyl in het handwerkklasje.quote:
Voor Gelliusquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gellius heeft 'm voor mij gemaakt. Knap, hè? Hij zat zeker niet samen met pyl in het handwerkklasje.
Plaatjes googlen lukt mij niet ..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:45 schreef wyccie het volgende:
Meneer is niet Nederlands.
Google geeft je het antwoord.
kan ie ons vast nog wel wat over Alva vertellenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pyl is naar schatting minstens 420 jaar oud, we nemen het hem dus niet kwalijk.
is wel een goed plan eigenlijk ..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:52 schreef wyccie het volgende:
Pyl kan wel namen wegpainten.
Ik wil slapen.
Hij komt hier niet meer, hij vindt ons te dom.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
kan ie ons vast nog wel wat over Alva vertellen
Is wel dummies hier natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij komt hier niet meer, hij vindt ons te dom.
Die topicreeks is gedoemd te mislukken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:59 schreef qonmann het volgende:
Bij de buren is ie ook niet zo actief meer..
Waar komt die vraag zo opeens vandaan?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:05 schreef tong80 het volgende:
Wyccie wanneer ben je eindelijk afgestudeerd ?
Ik begrijp 'm niet ..Google heb ik wel uiteraardquote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:01 schreef wyccie het volgende:
Google heeft een hint....
Ins Blaue hinein heet dat in het Deutschquote:
..en weg ..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:08 schreef wyccie het volgende:
Hoe ziet jullie Google eruit?
Vroeg het me plots afquote:
Ik denk het ook. Hij heeft nog op 'm gebabysit.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Pyl zou wel geweten hebben dat het Marc Chagall is.
Ik ben al Master.quote:
Done...helaas gaf ie gelijk het antwoord door mij muis erover heen te halenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:14 schreef wyccie het volgende:
Je moet ook niet Google gaan Googlen. Klik eens op de eerste link.
Verder dan ik dacht, goed gedaan dan !quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Hij heeft nog op 'm gebabysit.
[..]
Ik ben al Master.
Bedankt voor het opmerken !quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:26 schreef wyccie het volgende:
Welterusten
qonmann: haal je screenshot maar gauw weg. Je e-mailadres is te zien.
Wie?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Pyl zou wel geweten hebben dat het Marc Chagall is.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:29 schreef tong80 het volgende:
Plaatje is te donker voor mijn PC
Ik zie alleen een neus
Het is een acteur. Stel je hem ruim 20 jaar ouder voor met een pijp in z'n mond en voila...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik dacht eerst een wielrenner, maar dat is tie niet denk ik... zit hij in Zimbabwe?
wel een Amerikaan?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een acteur. Stel je hem ruim 20 jaar ouder voor met een pijp in z'n mond en voila...
Vooruit, in z'n bekendste rol:quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:26 schreef tong80 het volgende:
Ik moet passen.
Misschien met een extreme hint
Nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:31 schreef tong80 het volgende:
Philip Noiret ?
quote:Dit moet Maigret voorstellen ?
Dat las ik te laat...quote:
Bruni welquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
Bruno is toch een Italiaanse naam???
Tja daar zou je weleens gelijk in kunnen hebbenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Pyl zou wel geweten hebben dat het Bruno Cremer is.
Wyccie ook wel denk ik , maar beide zijn er niet om mee te raden..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Pyl zou wel geweten hebben dat het Bruno Cremer is.
quote:
Oepsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Scrut.. je weet toch dat je geen avatars mag stelen....
Hee ik dacht al hoe kan dat nou... Peaceman zit op de bank om te kijken of een dvd werkt.quote:
:N ik ken die hele Thomas Valentijn niet. ja dat klopt!!! Was even de naam vergeten.....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dat de vader van Thomas Valentijn?
Dat is de zoon van de man op je plaatje.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik ken die hele Thomas Valentijn niet.
Ja klopt ook, was even de namen vergeten.... wie noemt zn kind nu Valentijn?? Dat is toch zielig.. ik had vroeger trouwens een leraar die Valentijn als achternaam had. Zeer vervelende man.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is de zoon van de man op je plaatje.
Thomas is ook niet zo'n voordelige naam als hij net zo'n dom hoofd als z'n vader krijgt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja klopt ook, was even de namen vergeten.... wie noemt zn kind nu Valentijn?? Dat is toch zielig.. ik had vroeger trouwens een leraar die Valentijn als achternaam had. Zeer vervelende man.
Thomas Kroes klinkt ook niet echt geweldig...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Thomas is ook niet zo'n voordelige naam als hij net zo'n dom hoofd als z'n vader krijgt.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:12 schreef wyccie het volgende:
Haha, koekje van eigen deeg. Goed zo, qonmann!
quote:Toevallig.
Doutzenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thomas Kroes klinkt ook niet echt geweldig...
Die is wel leukquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:26 schreef wyccie het volgende:
Tom Kroes.
Ik ben vaak degene die een plaatje post als er even niks is. wyccie is aan de beurtquote:
Is het hier niet de bedoeling dat we met namen komen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:55 schreef wyccie het volgende:
Uh neeeeee.
Kom eens met gerichtere vragen. Niet zo erg gericht als die van Wa.
Contradictio in terminis, of hoe schrijf ik dat.quote:
Helemaal goed.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
Contradictio in terminis, of hoe schrijf ik dat.
Nee, niet die!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
Toch niet die man van die crematoriumfabriek?
quote:
Dat denk ik ook wel. Maar als hij de naam niet wil noemen, kan ik het ook niet goedrekenen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Tuschinski goed is.
Tjongejongejonge, wat een kleuterklas.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:23 schreef wyccie het volgende:
Dat denk ik ook wel. Maar als hij de naam niet wil noemen, kan ik het ook niet goedrekenen.
Hij boert goed.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is toch die gast van Studio 100 die net zoveel verdient als Bill Gates?
zoveel verdienen als Bill Gates kan niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is toch die gast van Studio 100 die net zoveel verdient als Bill Gates?
Was een grapjequote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:38 schreef qonmann het volgende:
zoveel verdienen als Bill Gates kan niet.
Nou snap ik waarom je altijd een PI gebruikt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Tjongejongejonge, wat een kleuterklas.
Was verder niet lullig bedoeldquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:46 schreef wyccie het volgende:
Nou snap ik waarom je altijd een PI gebruikt.
Mijn staart ligt op de wasmachine.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:46 schreef wyccie het volgende:
Scrut, ik haat je niet, maar als ik niet aan je staart kan trekken dan plaag ik je zo.
Help, het komt dichtbij!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:55 schreef wyccie het volgende:
Ik denk altijd 'dat gebeurt een ander, dat overkomt mij niet'. En gewoon stug doorcomputeren.
Hier ook. Ik heb de gordijnen dicht gedaan, dan is de kans minder groot dat het inslaat op mijn computer.quote:
Heeft-ie iets opgezet?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Help, het komt dichtbij!
Jullie hebben geen idee? Willen jullie een hint?
zijn hoedje heeft ie afgezetquote:
Je had 'm in je broekzak gedaan?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn staart ligt op de wasmachine.
Heel stil blijven wil ook nog wel eens helpen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Help, het komt dichtbij!
Jullie hebben geen idee? Willen jullie een hint?
Dank je. Ik was kwijt hoe het ook weer zat. Dan is het nog redelijk ver weg.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:03 schreef qonmann het volgende:
en door te tellen (tussen de lichtflits en het gerommel) weet je hoever het nog weg is
(3 tellen = ca. 1 km)
quote:
Je wasmachine staat dus in de badkamer waar jij je staart hebt afgeknipt?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ik had 'm op de wasmachine gelegd
Dat zei jij toch ook ?quote:
Waaaaaat?!quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:08 schreef wyccie het volgende:
Je wasmachine staat dus in de badkamer waar jij je staart hebt afgeknipt?
Die van ons namelijk niet. Daarom leek het me zo vreemd. Want waarom zou je een staart afknippen, de gang inlopen, de deur naar de wasmachine opendoen en 'm daar op leggen?
Daarom was mijn redenering dus dat jij 'm in je broekzak hebt gedaan en bij het wassen de broekzakken hebt geleegd en 'm daarna op de wasmachine hebt gelegd.
Het lijkt me inderdaad niet logisch dat jullie wasmachine in de badkamer staat waar ik mijn staart heb afgeknipt of dat ik bij jullie de gang was ingelopen om een deur open te doen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je wasmachine staat dus in de badkamer waar jij je staart hebt afgeknipt?
Die van ons namelijk niet. Daarom leek het me zo vreemd. Want waarom zou je een staart afknippen, de gang inlopen, de deur naar de wasmachine opendoen en 'm daar op leggen?
Daarom was mijn redenering dus dat jij 'm in je broekzak hebt gedaan en bij het wassen de broekzakken hebt geleegd en 'm daarna op de wasmachine hebt gelegd.
Toen het nog een slijmbal wasquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Toen het nog een slijmbal wasGelukkig is ie niet zo gek geworden als Michael Jackson.
Was een mooie redenatiequote:Op woensdag 9 juli 2008 00:13 schreef wyccie het volgende:
Jullie doen alsof ik gek ben. Dat ben ik niet!
Alhoewel... ik vond Donny herkenbaarder op de eerste foto. Zal wel weer aan mij liggen.
Jawelquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:13 schreef wyccie het volgende:
Jullie doen alsof ik gek ben. Dat ben ik niet!
Waarom zei je het dan niet. Snifquote:Alhoewel... ik vond Donny herkenbaarder op de eerste foto. Zal wel weer aan mij liggen.
Yep, binnenkort wel een keer in Toppop schat ik,quote:
Dienstmededeling:quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:17 schreef wyccie het volgende:
En ik weet het. Hoe harder ik roep dat ik niet gek ben, hoe sneller het busje komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |