Huh?quote:Op maandag 7 juli 2008 01:34 schreef wyccie het volgende:
Scrut!Je hebt nog een oud plaatje. Ik ben al een tijdje dubbel.
Nee. Ze heeft in het vorige topic zelfs een extra plaatje van hem gepost. Daar heb je een naam voor nodig. Denk nou eens logisch naquote:
Maar als wyccie een plaatje van hem post in het vorige topic kan het toch best zo zijn dat ik het niet weet?quote:Op maandag 7 juli 2008 01:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Ze heeft in het vorige topic zelfs een extra plaatje van hem gepost. Daar heb je een naam voor nodig. Denk nou eens logisch na
Huh?!quote:Op maandag 7 juli 2008 01:41 schreef wyccie het volgende:
Oh, wat gemeen!!! Wa, Scrut heeft gebruikt wel eens mijn avatar. En nu heeft hij het snel weer veranderd.
Dus dat was ik niet. Kijk maar wie je gequoot hebt.
Hihi.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:41 schreef wyccie het volgende:
Wa, Scrut heeft gebruikt wel eens mijn avatar.
Dat is ook altijd mijn standaardreactie als ik zie dat ik iets niet heb gepost, wat dan Scrut blijkt te zijn.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
Huh?!
Jij verdient een bitch-slap. Wat dat dan ook mag zijn.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Hihi.
quote:Op maandag 7 juli 2008 01:24 schreef wyccie het volgende:
Vroeger was ie toch echt leuker.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2008 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
Dus deze post was eigenlijk van Scrutinizer?
[..]
Oh, wacht even. Het is déze post.quote:
Daar staat mijn naam toch bij. Denk eens even logisch na!quote:Op maandag 7 juli 2008 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
Dus deze post was eigenlijk van Scrutinizer?
[..]
quote:Op maandag 7 juli 2008 01:53 schreef wyccie het volgende:
Daar staat mijn naam toch bij. Denk eens even logisch na!
Nu wel.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:54 schreef wyccie het volgende:
Kut, ik wilde Scruts avatar gebruiken. Lukt me niet.
Die heb ik zelf nog met m'n eigen avatar gepost. Boris Johnson, dorpsgek en burgemeester van Londen.quote:
Vooral dorpsgekquote:Op maandag 7 juli 2008 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Die heb ik zelf nog met m'n eigen avatar gepost. Boris Johnson, dorpsgek en burgemeester van Londen.
quote:
Yeps, we zijn gisteren echter wel redelijk vroeg weggegaan, rond 18:00 uur.... we hadden het wel gehad en met in gedachten de 3 uur die ik nog moest rijden....quote:Op maandag 7 juli 2008 09:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Rock Werchter weer overleefd?
Nog nooit van gehoord...quote:Op maandag 7 juli 2008 09:22 schreef brother52 het volgende:
Ja, ik heb me prima vermaakt, ondanks de gedachte dat ik ook op Werchter had kunnen zitten![]()
Maar ik heb mijn jeugdhelden van Strawelte gezien. Het optreden rammelde aan alle kanten maar het was super.![]()
18:00 uur al gaan rijden. Dat was wel behoorlijk vroeg, dan hebben jullie Beck dus niet gezien. Dat is meestal de moeite wel waard maar als je het al gehad hebt kun je inderdaad beter gaan rijden. Anders wordt de terugweg alleen maar zwaarder.
Belde Peaceman me zaterdagavond om me wat van Radiohead te laten horen?
Kan wel kloppen dat je ze niet kent. Het is een fries punkbandje die het na 20 jaar wel weer eens tijd vonden voor een reunie.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord...
Maar Beck waren we zoiezo gisteren niet gaan kijken, we hadden Grinderman nog willen gaan zien... maar die zien we wel op Lowlands. Zo'n vierde dag is er net één teveel.
Yeps![]()
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Young Neil Young?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |