Yep,quote:Op zondag 6 juli 2008 01:39 schreef tong80 het volgende:
Stom dat ik niet op de naam kwam. Maar ik zat in de buurt
Dit was genietenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:39 schreef tong80 het volgende:
Goeie morgen ik kijk naar de beste tennis wedstrijd na Borg McEnroe in 1980
Hintje ? Ze heeft wel schik in zich lekker opdirken.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 00:08 schreef qonmann het volgende:
Haar man zat vooral vast ..maar zij ook dat is waar
Nobelprijs ging ook vast naar haar man
Winnie ?
Omdat ze 6 jaar lang haar maandverband heeft moeten laten kopen door haar vijandquote:Op maandag 7 juli 2008 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom willen ze trouwens in godsnaam Betancourt voordragen voor de Nobelprijs?
quote:Op maandag 7 juli 2008 00:12 schreef tong80 het volgende:
Omdat ze 6 jaar lang haar maandverband heeft moeten laten kopen door haar vijand
Ze was wel kandidate toch om president te worden?quote:Op maandag 7 juli 2008 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het echt fijn dat ze vrij is, maar wat heeft ze gedaan om een eventuele Nobelprijs te rechtvaardigen? Ze blijft een politica, dat zag je meteen aan haar speeches na afloop
Niet Idi Amin ..maar zo nu en dan lees je zijn naam tegenwoordig weerquote:Op maandag 7 juli 2008 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
Niet Idi Amin toch? Wel zo'n andere hufter.
Ze had destijds een paar procent kans, heb ik begrepen.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:19 schreef qonmann het volgende:
Ze was wel kandidate toch om president te worden?
In haar afwezigheid is ze tot het martelaarschap verheven. En zes jaar in de jungle is de hel. Maar toen ik haar zag praten, dacht ik met mijn cynische blik: ah, weer zo'n politicus die er een fijn slaatje uit wil slaan.quote:Vond haar interviews wel waardig gegeven, ze heeft een hele tijd aan een ketting gezeten etc.
Zou belachelijk zijn. Ze is geen Aung San Suu Kyi.quote:Nobelprijs is weer het anderste uiterste, dat is wel zo
Zimbabwequote:Op maandag 7 juli 2008 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Congo/Zaïre?
Zijn naam is niet moeilijk uit te spreken.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
De man komt me heel bekend voor, maar ik heb er geen naam bij.
Jawel.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen: kweetutnie.
Nee. Hij heeft wel geacteerd. Vanmiddag zat hij op de tribune bij de tennisfinale.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is zo keurig "ongeschoren" dat het wel een Amerikaanse acteur moet zijn.
In z'n regenjas?quote:Op maandag 7 juli 2008 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft wel geacteerd. Vanmiddag zat hij op de tribune bij de tennisfinale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |