You are backquote:
Hoi!quote:
quote:
Mja, die kan ik helaas niet zien omdat ik morgen moet werken. Heb gister pas z'n eerste partij dit jaar gezien.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Men's Singles - 4th Round
Rafael Nadal(ESP)[1] vs. Fernando Gonzalez(CHI)[13]
Vannacht
Uur of 04.00 in de nacht (ligt aan de partijen ervoor, kan ook gewoon 1,5 uur later zijn), vast wel op Eurosport.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:50 schreef morgane het volgende:
Hoe laat wordt het uitgezonden dan? En waar, via internet? Heb wel morgen een tentamen, maar das pas half 2
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor, volgens mij spelen ze om 9.30 NL-tijd. Te zien op Eurosport, België 1 en bij de NOS.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:28 schreef morgane het volgende:
Ik hoop echt dat z'n wedstrijd straks uitgezonden wordt!
Maar dat is dus vrijdag pas? Mn ma zei dat Nadal vandaag moet spelenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor, volgens mij spelen ze om 9.30 NL-tijd. Te zien op Eurosport, België 1 en bij de NOS.
Hij speelt morgen 9:30, dus helaas had je moeder niet gelijk!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:11 schreef morgane het volgende:
[..]
Maar dat is dus vrijdag pas? Mn ma zei dat Nadal vandaag moet spelen
Aller tijden?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:28 schreef N.i.c.k het volgende:
Is hij nu de beste aller tijden ? Hj is immers beter dan Federer.
Dat lijkt met de huidige vorm enkel een kwestie van tijd.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:44 schreef Leatherface het volgende:
Nu alleen nog Flushing Meadows winnen en hij heeft een career golden slam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |