Door het behalen vand de halve finale US Open iig tot het einde van het jaar.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:41 schreef Kontiki het volgende:
Dag 1 als #1, hoeveel nog te gaan?
Nee hoor. Als Federer of Djokovic vrijwel alles wint wat er tot nu toe nog te winnen is en Nadal wint vrijwel geen wedstrijd meer. Is hij geen nummer 1.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:46 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Door het behalen vand de halve finale US Open iig tot het einde van het jaar.
sportief baasjequote:Op zondag 12 oktober 2008 12:02 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een ( multi) talentje is het toch
quote:Nadal blij terug te keren, maar wil inspraak keuze ballen![]()
Rafael Nadal is blij dat hij gaat tennissen op het ABN AMRO World Tennis Tournament 2009. De Spanjaard, die vorig jaar al na de tweede ronde zijn koffers kon pakken, vindt het tennissen in Rotterdam heerlijk. Hij was de vorige keer echter niet te spreken over de ballen waarmee getennist werd.
‘Ik wil niet dat dit nog een keer gebeurt. Als ik weet wat voor ballen het gaan worden, stuur ik hem een paar dozen op zodat hij kan kijken of hij het wat vindt,' zei toernooidirecteur Richard Krajicek maandag in Madrid waar hij Nadal presenteerde.
Nadal reageerde na zijn presentatie: ‘Mijn eerste kennismaking met het ABN AMRO World Tennis Tournament smaakte naar meer. De entourage en de sfeer in Ahoy ademen toptennis. Reden genoeg voor mij om terug te keren naar Rotterdam,’ zo valt te lezen op de officiële website van het tennistoernooi.
Me 2 !quote:
Vorig jaar viel Nadal wel tegen zegquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Me 2 !
Vorig jaar hadden we spijt
Wil er gewoon bij zijn, lekker kijken naar z'n trainingquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vorig jaar viel Nadal wel tegen zeg
Geen wonder met zulke kutballenquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vorig jaar viel Nadal wel tegen zeg
Niks. Maar hij vond ze niet lekker spelen...quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:44 schreef TubewayDigital het volgende:
wat was er dan met de ballen aan de hand ?
OMG je bent mijn held!! Die is vet leuk!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:41 schreef kleinzusje het volgende:
Voor jojo , morgane en alle andere Nadal luffers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |