quote:Op zondag 6 juli 2008 23:57 schreef Killer_Mom het volgende:
voel je niet schuldig, wij hebben al 20 jaar een printje langs de bel, jehova niet gewenst,. en t werkt,
Hoi!quote:Op maandag 7 juli 2008 00:03 schreef Killer_Mom het volgende:
nee, die "beleefdheid " hebben ze . t zijn geen missionarissen die de hele wered hebben verpesst.
volgende wat? Volgende topic?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
Je hebt linkerbil kanker en gaat volgende dood.
Nee, water aub. Koffie is drugs JEWEETTOCH!quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:28 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
Kom binnen, breng mij het licht en uw blijdschap , Koffie?
Je mag mijn staf wel berijden hoor!quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:27 schreef De_Fotograaf het volgende:
Laatste keer dat ik een jehova aan de deur had had ik mijn pentagram om ik heb er nooit meer een gezien.
wat is het heelijk om heks te zijn
nah , is voor potten en mietjes, weet je het zeker?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, groene thee zonder suiker. (:r)
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:38 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
nah , is voor potten en mietjes, weet je het zeker?
God in een leren latex-pakje met een zweepje en het hoofd van Boswachter ?quote:Op maandag 1 september 2008 20:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja dus hij is teruggekomen
Hij was verdrietig dat ik zovaak niet thuis was geweest hij was al zovaak langs geweest
Hij had een dvd meegenomen die hij met mij samen wou kijken over god![]()
Dat wou ik niet, waardoor hij nog een kwartier bleef door praten over god, kerk, enz enz
quote:Op zondag 6 juli 2008 23:57 schreef Killer_Mom het volgende:
voel je niet schuldig, wij hebben al 20 jaar een printje langs de bel, jehova niet gewenst,. en t werkt,
zie je wel...quote:Op maandag 1 september 2008 20:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja dus hij is teruggekomen
Meest kansloze post van het jaarquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:27 schreef De_Fotograaf het volgende:
Laatste keer dat ik een jehova aan de deur had had ik mijn pentagram om ik heb er nooit meer een gezien.
wat is het heelijk om heks te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |