Ging dat niet van , Hier Parijs hier Jan Brusse?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Doe mij maar gewoon Jan Brusse
Die was leuk jaquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:18 schreef DutchSL het volgende:
Volgens mij is Aad de Mos koeienhouder in Frankrijk geworden. "1+1 = 2 of 4, maar soms ook 0 of 1"
Ja, wekelijks op zondagavond. Mooie stukjes tv waar nu nauwelijk meer tijd voor is.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:20 schreef maril het volgende:
[..]
Ging dat niet van , Hier Parijs hier Jan Brusse?
Net zoals Simon Carmiggeltquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja, wekelijks op zondagavond. Mooie stukjes tv waar nu nauwelijk meer tijd voor is.
Moet ik de woorden nu in de juiste volgorde zettenquote:[b]Op vrijdag 11 juli 2008 01:14 schreef [...], mooie van FiFi en ook Herbert met z'n kastelenboek samen is boel meer kennis van de plek waar die Tour zolang langsgaat.
Kan niet kort genoeg zijnquote:
dat idee had ik ook ja. Ineens was het voorbij en kwam mart weer met zijn grote kop in beeldquote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het eindigde zo abrubt, volgens mij heeft de regie er op het laatste moment in zitten knippen om meer tijd te hebben voor andere zaken. Jammer want Fifi doet het steeds beter.
hahaha ik moet zeggen ik kijk daar ook naar uitquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:43 schreef Tik-Tak-Tok het volgende:
Was wel een interresant stukje. Maar eindigde idd wel abrubt. Ik begin zelfs al uit te kijken naar het moment
dat hij weer voor die molen aan het rondspringen is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |