Ging dat niet van , Hier Parijs hier Jan Brusse?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Doe mij maar gewoon Jan Brusse
Die was leuk jaquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:18 schreef DutchSL het volgende:
Volgens mij is Aad de Mos koeienhouder in Frankrijk geworden. "1+1 = 2 of 4, maar soms ook 0 of 1"
Ja, wekelijks op zondagavond. Mooie stukjes tv waar nu nauwelijk meer tijd voor is.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:20 schreef maril het volgende:
[..]
Ging dat niet van , Hier Parijs hier Jan Brusse?
Net zoals Simon Carmiggeltquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja, wekelijks op zondagavond. Mooie stukjes tv waar nu nauwelijk meer tijd voor is.
Moet ik de woorden nu in de juiste volgorde zettenquote:[b]Op vrijdag 11 juli 2008 01:14 schreef [...], mooie van FiFi en ook Herbert met z'n kastelenboek samen is boel meer kennis van de plek waar die Tour zolang langsgaat.
Kan niet kort genoeg zijnquote:
dat idee had ik ook ja. Ineens was het voorbij en kwam mart weer met zijn grote kop in beeldquote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het eindigde zo abrubt, volgens mij heeft de regie er op het laatste moment in zitten knippen om meer tijd te hebben voor andere zaken. Jammer want Fifi doet het steeds beter.
hahaha ik moet zeggen ik kijk daar ook naar uitquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:43 schreef Tik-Tak-Tok het volgende:
Was wel een interresant stukje. Maar eindigde idd wel abrubt. Ik begin zelfs al uit te kijken naar het moment
dat hij weer voor die molen aan het rondspringen is.
Nou er zijn toch wel meer interesante mensen die verstand hebben van wielrennen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:22 schreef PLAE@ het volgende:
waardeloos die stukjes. Doe mij dan een filmpje met Nelissen alleen als voice over. Ik snap ook wel dat die man niet meer in beeld kan. Maak gewoon in 1 jaar zoveel filmpjes dat je nog 5 jaar vooruit kan.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:32 schreef vaarsuvius het volgende:
je kan wel zien dat wielrennen een volkssport is................
cultuur barbaren
Allez Fifi!
Laat hem een Teleac cursus gaan presenterenquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:32 schreef vaarsuvius het volgende:
je kan wel zien dat wielrennen een volkssport is................
cultuur barbaren
Allez Fifi!
Fifi heeft de Franse slag goed onder de kniequote:Op zondag 20 juli 2008 00:22 schreef DutchSL het volgende:
Sjonge die Fifi is wel lui zeg. Geen filmpje als het rustdag is, geen filmpje als ze in Italia zijn, een filmpje je laten rondleiden door de grotten, een dagje uit eten gaan.
Als hij iets verteld vind ik het echt zeer vermakelijk, maar dan moet hij het wel elke dag doen
Als je iemand iets laat doen dat over wielrennen gaat gaat iedereen alsnog lopen zeiken van jaaaa maar Jean deed het een stuk beter. Kan je imo beter iets anders proberen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou er zijn toch wel meer interesante mensen die verstand hebben van wielrennen?
Coolquote:
Beetje jammer ja!quote:Op zondag 20 juli 2008 00:22 schreef DutchSL het volgende:
Sjonge die Fifi is wel lui zeg. Geen filmpje als het rustdag is, geen filmpje als ze in Italia zijn, een filmpje je laten rondleiden door de grotten, een dagje uit eten gaan.
Als hij iets verteld vind ik het echt zeer vermakelijk, maar dan moet hij het wel elke dag doen
quote:Op zondag 20 juli 2008 12:46 schreef UtrechtSlim het volgende:
Italië is natuurlijk niet zijn niche. We moeten een in Italië woonachtige Nederlander zien te vinden die dat doet. Ursul de Geer heeft een keer een briljant programma gemaakt over Nederlanders op een camping in Toscane. Zaten ze daar met 35 graden hun zelf meegebrachte boerenkool met worst op te peuzelen. Zoiets mogen ze wat mij betreft nog eens vertonen op televisie.
Gadverdamme knoflook en pastaquote:Op zondag 20 juli 2008 13:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben op dat punt geen Nederlander. Doe mij maar de Italiaanse keuken
Hij zal wel een beunhaas hebben gehad waardoor hij een paar dagen naar Nederland moestquote:Op zondag 20 juli 2008 00:22 schreef DutchSL het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |