goed hoor TSquote:Op zondag 6 juli 2008 23:29 schreef Fortitudo het volgende:
kanker eens op met die amerikaanse kutvragen. niemand interesseert het toch wat het antwoord is.
hey, how are you sir? deden ze ook in VS toen ik daar was. toen was het al schijtirri.
het gaat goed met me overigens
klacht: hey hoe is het?
Misschien houden ze dan na een tijdje op met zulke banale retorische vragen te stellen.quote:Wel, ik heb al de hele dag last van een uitlopende en erg pijnlijke ochtenderectie, mijn hond moet dringend ontwormd worden en mijn zoontje had deze nacht in bed gepist, en ik erger me dood aan de zweetlucht van de collega's rond me.
ik zeg gewoon altijd op : alles goed, nee 3 foutquote:Op zondag 6 juli 2008 23:37 schreef zuiderbuur het volgende:
Je kan ook altijd deze techniek uitproberen :
[..]
Misschien houden ze dan na een tijdje op met zulke banale retorische vragen te stellen.
quote:Op zondag 6 juli 2008 23:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik zeg gewoon altijd op : alles goed, nee 3 foutjhiohihihihiihh
Sommige snappen het ook nog niet eensquote:
'Alles goed', 'Ja, hoor en met jou?' is zo standaard geworden. Dat men geen andere antwoord meer verwacht.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Sommige snappen het ook nog niet eens
Ik : nee 3 fout
sommige mensen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeg ik ook geen 'Alles goed' meer, ik bedoel als het niet goed ga zie je dat in meeste gevallen. En als er wel wat is, is dat vaak slaapgebrek en daar maak je dan natuurlijk wel een opmerking over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes by...
Idd, zoals ze in Frankrijk altijd zeggen:quote:Op zondag 6 juli 2008 23:51 schreef Wing het volgende:
[..]
'Alles goed', 'Ja, hoor en met jou?' is zo standaard geworden. Dat men geen andere antwoord meer verwacht.
zomg dat had ik ook in Frankrijk:quote:Op maandag 7 juli 2008 12:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, zoals ze in Frankrijk altijd zeggen:
Persoon 1: Ça Va?
Persoon 2: Ça Va?
En het is serieus raar als je antwoord geeft op die vraag, je moet gewoon ook ça va terugzeggen en daarna verder gaan met het gesprek.
Ik moest lachenquote:Op maandag 7 juli 2008 14:35 schreef EggsTC het volgende:
Verkapt-ik-maak-een-hey-hoe-is-het-klacht-zodat-henny-huisman-kan-laten-zien-hoe-goed-hij-frans-spreekt-topic.
Of hoe goed hij songteksten kan copy-pastenquote:Op maandag 7 juli 2008 14:35 schreef EggsTC het volgende:
Verkapt-ik-maak-een-hey-hoe-is-het-klacht-zodat-henny-huisman-kan-laten-zien-hoe-goed-hij-frans-spreekt-topic.
Vooral DUS erachterquote:Op maandag 7 juli 2008 15:34 schreef Disorder het volgende:
Dit is waarom ik met Hyves gestopt ben..
"Hey, lang niet meer gezien, hoe is het?"
- "Goed, met jou?"
"Ook goed!"
"....."
- "........."
Dus..
Bullshit.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:59 schreef Misanthropist het volgende:
Amerikanen vinden het ook vreemd als je niet iets terugzegt als "Fine, how are you?"
Hadden ze die al rond 1818 - 1893 dan?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:49 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Bullshit.
Op "Hi, how are you?" volstaat een reactie als "hi". Als een Amerikaan vraagt hoe het met je gaat interesseert hem/haar dat geen donder. Het is gewoon hetzelfde als "HOI!" zeggen.
En ik kan het weten want ik ben een Amerikaan. En ik woon in Amerika. En ik heb een dikke pick-up.
Ja.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:07 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hadden ze die al rond 1818 - 1893 dan?
Heb je keelpijn?quote:Op maandag 7 juli 2008 15:07 schreef MrKawada het volgende:
hoest?
Die laatste liet me huilenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
De smilies achter elkander lieten mij lachen..
Er zijn ook mensen die IRL je vragen hoe het met je gaat of ga je dan ook *oflinequote:Op dinsdag 8 juli 2008 03:08 schreef Sjibble het volgende:
hey, alles goed?
-ja hoor, met jou?
ook goed..
stilte.......
-dus...
srsly
Ik zeg ook vaak geen Hey, en vooral dat alles goed niet. Don't feel like it..
Dan ben ik gewoon niet meer bereikbaar.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 03:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die IRL je vragen hoe het met je gaat of ga je dan ook *ofline
so truequote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:04 schreef leolinedance het volgende:
Moet je eens naar Afrika gaan..![]()
Iedereen iedere dag:
Zegt iemand: How are you?
Antwoord ik: I'm fine, how are you?
Vervolgens: I'm fine thank you, how are you?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |