Ik neem haar vrijdag wel meequote:Op woensdag 9 juli 2008 15:39 schreef Zhenar het volgende:
Ziggy mag wel eens bij mij logeren; ik heb sinds kort ook weer een muis rondlopen
Hoi Svenniepenniequote:Op woensdag 9 juli 2008 22:14 schreef Svensational het volgende:
Guten Abend.
Zeg vertel eens, waar werk je nu en waarom heb je ander werk gezocht en waarom ben je daar aangenomen en is dat ook in Amsterdamquote:
Ik werk nog bij mijn "oude" werkgever; ga pas in september over. Heb ander werk gezocht omdat ik wel uitgegroeid raak ik het kleine bedrijf waar ik nu zit en nu dus in een groter bedrijf ga werken met meer mogelijkheden. Plus: mijn huidige baas is nog altijd een eikel Heb geen zin om hier te gaan posten waar ik precies ga werken. Maar het lijkt me iig een tof bedrijf en de functie daar ligt me ook prima. Mijn nieuwe functie is een interne financiële functie, dus geen consultancy meer voor mij.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg vertel eens, waar werk je nu en waarom heb je ander werk gezocht en waarom ben je daar aangenomen en is dat ook in Amsterdam?
Wat kut!!!!quote:
Daar vroeg ik ook niet naar, knurftenkopquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:35 schreef Zhenar het volgende:
Heb geen zin om hier te gaan posten waar ik precies ga werken.
We hebben nu een feed waarbij je niet meer alles hoeft te herschrijven, maar alleen wat moet ombouwen en wat extra info zoeken dus het gaat wel snel dan iddquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:31 schreef BVO het volgende:
Je vermaakt je wel op sport.fok zie ik, Sven.
Ik bedoelde meer die verschrikkelijke josti-discussiesquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
We hebben nu een feed waarbij je niet meer alles hoeft te herschrijven, maar alleen wat moet ombouwen en wat extra info zoeken dus het gaat wel snel dan idd. Wel kut van de tourmanager
Oh datquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer die verschrikkelijke josti-discussies!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh dat!
"AjaxAJAX is veel beter als Pisveepi$vee maakt niks uit dat jullie vier keer kampioen zijngeworden jullie zijn het lachtertje van Europa"
!
In dat geval: ik werk nu in Amsterdam en ga werken in de buurt van Amsterdam.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar vroeg ik ook niet naar, knurftenkop.
Ach, ze happen altijd wel lekkerquote:
Hoogeveenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In dat geval: ik werk nu in Amsterdam en ga werken in de buurt van Amsterdam.
Bijna!quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, ze happen altijd wel lekker
[..]
Hoogeveen?
YESquote:
PSV is OKE OLE OLEquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh dat!
"Ajax is veel beter als Pisvee maakt niks uit dat jullie vier keer kampioen zijngeworden jullie zijn het lachtertje van Europa"
!
quote:
Donequote:Op donderdag 10 juli 2008 11:50 schreef Zhenar het volgende:
[Tournament] Grootste bitch/asshole uit een televisieserie
Doe eens mee aan mijn tournament, bitches!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |