Er wordt wel erg veel ge"touched" in jouw appartementquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als de koop doorgaat van het huidige appartement... Dan wordt het echt een prachtig ding
Heb al een lamp, mokken, thee en zout en peper stel
Keuken en woonkamer worden donkerbruin/RVS/Wit en hier en daar een touch of red...
Badkamer en wc worden grijs met donker turquoise en wit
Slaapkamer wordt donkerbruin met wit en rvs en a touch of apple green
Zo iets dus...
En uiteraard een grote TV vanwege mijn mannelijkheid
Er staat toch, "als de koop doorgaat"quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er wordt wel erg veel ge"touched" in jouw appartement![]()
Mag je van de huurbaas wel zoveel veranderingen aanbrengen? Of ga je toch meteen kopen?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er wordt wel erg veel ge"touched" in jouw appartement![]()
quote:Yeah! Come on, come on, come on, come on
Now touch me, baby
Dat had ik ook wel kunnen lezen iddquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er staat toch, "als de koop doorgaat"!
Ja dus, meteen kopen.
Ik heb al een vast contractquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel kunnen lezen idd![]()
Maar heb je dan al een vast contract of een intentieverklaring bij je nieuwe werkgever?!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:56 schreef Dizer het volgende:
Ik kan niet wachten totdat ik mijn eigen K&W topic kan openen
De jongen woont zijn hele leven al bij zijn ouders, laat hem blij zijn jaquote:
Iddquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De jongen woont zijn hele leven al bij zijn ouders, laat hem blij zijn ja![]()
![]()
![]()
Nee. Ik wacht waarschijnlijk nog een jaartje. Ik begin in september met stage, maar dat is maar voor drie maanden. Dus dat vind ik dan weer té kort om daar naartoe (Utrecht) te verhuizen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De jongen woont zijn hele leven al bij zijn ouders, laat hem blij zijn ja![]()
![]()
![]()
Over bij je ouders wonen gesproken... ben jij inmiddels al op jezelf IQM'etje?
Werd tijd!!! Wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:22 schreef IQM het volgende:
Diz! Ik heb laatst 25th Hour gezien.Met Edward Norton.
Luister ranzige puslul, Je eerste hartje staat na de punt in de eerste zin en quoten eigenlijk alleen Edward Norton... dus dat zegt meer over EN dan over 25th hourquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat denk je dat die twee hartjes uitdrukken, kippenkut?
Mooi dus.
Denk je niet dat je meer inspiratie opdoet buitenshuis?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee. Ik wacht waarschijnlijk nog een jaartje. Ik begin in september met stage, maar dat is maar voor drie maanden. Dus dat vind ik dan weer té kort om daar naartoe (Utrecht) te verhuizen.En ook volgend jaar heb ik maar weinig colleges (waarschijnlijk 2 dagen per week), dus ook dat (Zwolle) vind ik de moeite niet waard.
Inspiratie, schminspiratie.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Denk je niet dat je meer inspiratie opdoet buitenshuis?![]()
Nou ja, je moet het ook zelf weten.Wat probeer ik anderen ook mijn visie van "zoals het hoort" aan te praten. Zolang je maar gelukkig bent, hm?
Ik post eindsmileys altijd na een leesteken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Luister ranzige puslul, Je eerste hartje staat na de punt in de eerste zin en quoten eigenlijk alleen Edward Norton... dus dat zegt meer over EN dan over 25th hour
Voortaan zal ik jouw eindsmileys anders interpreterenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik post eindsmileys altijd na een leesteken.
Jajaja... je hebt je eigen stijl. Dat weten we inmiddels al. Je bent zo een "artiest" met eigen stijl. Maar goed... pleeg dan een keer zelfmoord, dan ben je helemaal de man en verdien je eindelijk de aandacht die je wilquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:53 schreef IQM het volgende:
En als ik ergens niet op probeer te letten, dan is het wel "hoe het hoort".
Watsmetjou?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jajaja... je hebt je eigen stijl. Dat weten we inmiddels al. Je bent zo een "artiest" met eigen stijl. Maar goed... pleeg dan een keer zelfmoord, dan ben je helemaal de man en verdien je eindelijk de aandacht die je wil
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:45 schreef MissBliss het volgende:
Wat is het gezellig hier
Oh,en G_H, je komt gewoon vrijdag! [ afbeelding ]
Nouuuu, als er maar geen band is die Muse en Metallica deuntjes speeltquote:
what the fuck, na de bezichtiging vond je het zo vreselijk en nu ga je er toch voor?!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:35 schreef Dizer het volgende:
Als de koop doorgaat van het huidige appartement... Dan wordt het echt een prachtig ding![]()
bijna alles dus!quote:Heb al een lamp, mokken, thee en zout en peper stel
Aangezien jij over geen enkele vorm van humor beschikt neem ik dit dreigement serieus en zal ik voorzorgsmaatregelen treffen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm nee. Ik denk dat de Nunchuk uitschiet richting GH.
Ga nou niet rainen on zijn parade Babsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
what the fuck, na de bezichtiging vond je het zo vreselijk en nu ga je er toch voor?!
laat je je niet iets te veel leiden door 'er snel inwillen'?? het gaat hier wel om 'n huis!!
daar heb je een puntquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:44 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ga nou niet rainen on zijn parade BabsDie jongen weet precies wat ie wil
Hij heeft toch ook geen spijt gekregen van zijn Band of Brothers tattoe, of zijn adoptiekindje uit India
Dat heb ik ook al gedaan, ik kom namelijk nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:43 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Aangezien jij over geen enkele vorm van humor beschikt neem ik dit dreigement serieus en zal ik voorzorgsmaatregelen treffen.
Zo ben ik.quote:Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.
Ik weet nog niet eens of ik komquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al gedaan, ik kom namelijk niet
En toch geen enkel procentje humorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo ben ik.
http://www.mensa.nl/lid-worden/thuistest-op-internet
Als je nou een punt wist te maken, had ik me er misschien nog iets van aangetrokken. Maar nee.quote:
Neem het woord 'hoogbegaafd': je wilt toch niets liever dan dat prachtige predikaat? Dit terwijl deze 'lucky few' niet zelden een EQ hebben dat vergelijkbaar is met het IQ van mensen die we zwakbegaafd noemen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je nou een punt wist te maken, had ik me er misschien nog iets van aangetrokken. Maar nee.
Omdat ALLES aan gedaan moet worden... en dat ziet de makelaar nu ook in, dus zijn ze ONGELOOFELIJK laag gaan zakken met de prijs...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
what the fuck, na de bezichtiging vond je het zo vreselijk en nu ga je er toch voor?!
laat je je niet iets te veel leiden door 'er snel inwillen'?? het gaat hier wel om 'n huis!!
[..]
bijna alles dus!
Nee de vraagprijs is verlaagd.. maar dat hebben ze niet overal verwerkt zeg maarquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:44 schreef Adelante het volgende:
Er staan nu al twee verschillende prijzen genoemd, lekker consequent van de verkopende partij, maar de locatie is niet slecht, D.
Het punt lijkt mij duidelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:06 schreef IQM het volgende:
Als je nou een punt wist te maken, had ik me er misschien nog iets van aangetrokken. Maar nee.
Iddquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neem het woord 'hoogbegaafd': je wilt toch niets liever dan dat prachtige predikaat? Dit terwijl deze 'lucky few' niet zelden een EQ hebben dat vergelijkbaar is met het IQ van mensen die we zwakbegaafd noemen.
Veel mensen zouden de huillie gaan uithangen, maar jij vindt het "VETquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:13 schreef Dizer het volgende:
WHAT THE FUCK!!! Er was opeens een keiharde bliksem en ik kreeg op dat zelfde moment een schok van mijn toetsenbord!!!! Maar bliksem is ergens anders ingeslagen
VET
Het geeft ook een beetje aan hoe labiel Diz isquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Veel mensen zouden de huillie gaan uithangen, maar jij vindt het "VET"
Ik moest letterlijk huillachen om deze postquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:16 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Het geeft ook een beetje aan hoe labiel Diz isToen zn nespresso apparaat kapot ging moest hij weer wel huilen.
Ken me niet herinneren dat mijn nesspresso apparaat kapot is gegaanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:16 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Het geeft ook een beetje aan hoe labiel Diz isToen zn nespresso apparaat kapot ging moest hij weer wel huilen.
Pics?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moest letterlijk huillachen om deze post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |