Als eerste iedereen bedankt voor alle felicitatie-krabbels, echt superquote:Op maandag 7 juli 2008 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
Bweuh, ik heb geen hyves... PM de tekst eens?
Daar schijnt een zekere regel voor te zijn geloof ik.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:14 schreef MuadDib het volgende:
Mogen er behalve Stereotomy ook nog andere mannen komen?
voor een feestje bij Liejannuh heb ik alles over!quote:Op maandag 7 juli 2008 21:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Als je je (naakt) foto naar alle dames in de SC PM't, zullen we je aanmelding in overweging nemen
Tnx lieverdquote:Op maandag 7 juli 2008 20:54 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, en SOL, ik weet dat ik te laat ben, maar alsnog ontzettend gefeliciteerd met je verjaardag!
Als ik vanaf nu elke dag bacon & eggs neem voor ontbijt, dan heb ik tieten tegen de tijd dat Lianne haar feestje geeft.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:14 schreef MuadDib het volgende:
Like duhhhquote:Op maandag 7 juli 2008 21:14 schreef MuadDib het volgende:
Woeiiiiquote:Op maandag 7 juli 2008 20:51 schreef Liejannuh het volgende:
Eind augustus is er trouwens een verlaat-verjaardags-bijna-een-jaar-geleden-afgestudeerd-en-leven-omgooi-feestje bij mij thuis. Bereid je alvast maar voor dus.
Slechtste.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:24 schreef MuadDib het volgende:
[..]
voor een feestje bij Liejannuh heb ik alles over!
* MuadDib zoekt fototoestel...
Oh die wil ik ookquote:
Ja, zijn er nog meer gegadigden? Ik zal hier geen photoshop posten van een andere user. Maar hij is slecht.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 07:32 schreef DarkElf het volgende:
ik stuur vanavond de foto's naar Los die octo van een pink panther voorziet dan
SOL heeft aangegeven dat ze ze eerst wil keuren voor ze, of als ze uberhaupt op fok mogen van ze dus daar gebeurt nog niets mee dan...
Ik stuur de rapidshare link in een pm naar degene die er waren omdat er zoveel om originelen gevraagd werd, heb er wel een disclaimer bijgezet ...
Oh enne: Moblo? en CF? jullie inbox is vol???? ook gestuurd... dus iedereen heeft nu.
quote:
nee want jij was er niet en ik stuur ze alleen naar degene die er warenquote:
mijn nieuwe aanwinst?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, ik was op weg naar SOL's blog. Maar toen kwam ik Nynke's nieuwste aanwinst tegen en daar moest ik ook even op snuffelen.![]()
Ik waardeer het iig niet dat iemand zomaar foto's van mij post zonder mijn toestemmingquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:18 schreef DarkElf het volgende:
oh maar moblo, als jij ze wilt doorsturen of iemand anders is dat up to you natuurlijk zoals ik al pmde.. ik heb alleen gezegd dat ik ze alleen stuur naar degenen die er waren en dat doe ik dan heel rigidedan ook
wel met je tieten?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:00 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, natuurlijk mag jij wel de foto's zien. Ongecensureerd, wat mij betreft. Maar ik wil gewoon niet met mijn hoofd op fok!, echt niet
Op mijn hyves en wat ik op FOK! plaats heb ik zorgvuldig uitgezochtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:37 schreef Bluezz het volgende:
Als het zo gevoelig ligt met foto's, waarom zijn ze dan gemaakt?
Ik heb met de (kleine) meets bijv. geen gezichten gefotografeerd waarvan men aangaf van te voren dat ze er niet op wilden.
Oh en vergeten jullie hyves niet? Daar staat ook 'iedereen' al met snuffertje en al op toch?
Ik hoef de foto's al niet meer hoorNo offensjes trouwens!!
Same here.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:00 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, natuurlijk mag jij wel de foto's zien. Ongecensureerd, wat mij betreft. Maar ik wil gewoon niet met mijn hoofd op fok!, echt niet
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Als je je (naakt) foto naar alle dames in de SC PM't, zullen we je aanmelding in overweging nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]Ja sorry. Iedere man moet zich met een naaktfoto aanmelden. Alleen Steer hoeft dat niet omdat ie zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is
Steer, bij jou zit je persoonlijkheid zó ontzettend goed dat je geen heerlijk lijf hoeft te hebben. En ja, uit mijn mond is dat een complimentquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat ik juist niet meer mag komen als je mijn naaktfoto ziet.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ja Lein nu begin je eng te worden hoor, je kent me niet eens.![]()
![]()
En nu ga ik echt weer studeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pffff. Ik laat me wel weer gewoon door Liejannuh uitnodigen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja sorry. Iedere man moet zich met een naaktfoto aanmelden. Alleen Steer hoeft dat niet omdat ie zois
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Foto's![]()
De rest stuur ik wel via mail![]()
]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |