Nou, ik kan in elk geval mijn reet nog afvegen. Dat zie ik deze heren niet snel doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:26 schreef no-look het volgende:
vertel je verhaaltje maar aan deze mijnheren.
[ afbeelding ]
Als je als man niet kunt zeggen dat dit je inspireert, dat je hun fysiek, zonder gay te zijn, awesome vindt, dat je graag met hen zou trainen en rauwe biefstukken eten, dan... is er geen hoop meer. Ik denk dat je dan het best Bill even kunt bellen om samen nagels te gaan lakken.
This remark reeks of serious faggotry.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nou, ik kan in elk geval mijn reet nog afvegen. Dat zie ik deze heren niet snel doen.
getverdemme komt die lamlul ook weer voorbijquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:05 schreef Baffer het volgende:
[..]
RESPECT, big scott alexander, aka "# 1" .
http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=215296.0
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:48 schreef MLF het volgende:
[..]
![]()
heeft ook nog een kleding probleem, kan ie alleen een dom uitziend haltershirt aan, normale kleding past ie niet
Die rechter was bijna mijn bovenbuurman/onderhuurder.quote:
Klaus Kaak.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die rechter was bijna mijn bovenbuurman/onderhuurder.. Hij heet Klaus overigens en staat in het wereldrecordboek en hij gaat absoluut niet naar Sensation. Hij is een goochelaar en al bijna 70 jaar.
Nee, die heb/hoef ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:23 schreef Baffer het volgende:
[..]
Klaus Kaak.![]()
Heb je zijn handtekening?
Interessantste stukje:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi stukje over die shit en de man op de onderste foto.
Zal wel een trend ofzo zijn!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:18 schreef fathank het volgende:
Op sensation in je blote pens rond lopen.
Als het nou een buitenfestival met 30+ graden is oke, maar op Sensation.
Welkom bij de Mickey Mouse Club met hun kankermuziek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |