Absoluut; gebrek aan opslag en koeling zuigt enorm. Dan kan je op je kop gaan staan, maar je hebt verdomd weinig vrijheid.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:01 schreef wyccie het volgende:
Had ik maar een auto en een vrieskist. Dan zou ik ook naar de Lidl gaan en groots inslaan. Met de kosten die ik hiermee bespaar zou ik op den duur best wel een autootje en vrieskist kunnen betalen.
Mooie catch-22.
Ik was even een paar pagina's aan het teruglezen, en ik moest echt op mijn vingers gaan zitten om niet te reageren op Qwea en Patries86quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Lul niet, je eet elke dag aardappels; elke dag vla, elke dag pasta en jam. En de overige dagen junkfood.
Jij eet nooit iets zinnigs!
Als dat de schuld van je vent is; dan stel ik voor dat hij met zijn luie reet zijn eigen prak maakt en jij iets voedzaams voor jezelf in elkaar flanst.
Je bent toch niet gek?
Is het geen optie om op marktplaas te kijken voor een vriezer wyccie? Ik zou mijn vriezertje niet kunnen missen, en ik heb de luxe-positie dat ik 2 koelkasten heb waar ook nog een vriesvak inzitquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:01 schreef wyccie het volgende:
Had ik maar een auto en een vrieskist. Dan zou ik ook naar de Lidl gaan en groots inslaan. Met de kosten die ik hiermee bespaar zou ik op den duur best wel een autootje en vrieskist kunnen betalen.
Mooie catch-22.
Jah sorry kon even niet op de naam komenquote:Op donderdag 10 juli 2008 01:26 schreef wyccie het volgende:
Het probleem is niet alleen een vrieskist, het probleem is een gebrek aan ruimte.
Slierten en bonken. Brrr.
Je kan ook een setje fietstassen halen. (even bedelen bij postkantoor, of van een krantenjongen "overkopen" (tientje ofzo). stuk goedkoper en makkelijker dan een autoquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:01 schreef wyccie het volgende:
Mooie catch-22.
Ja had ik al eerder gehoord. Dat het eerst jarenlang opgeslagen ligt, ergens in Afrika. Vervolgens "vers" in de winkel ligt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is ook onzin wat hierboven geroepen wordt; dat het minder zou zijn als je het met een sticker invriest.
Man, die zogenaamde verse gehakt van de AH die je eet ligt al 5 jaar bevroren in een vriescel en mag gewoon als 'vers' worden verkocht.
Je hebt geen enkel zicht op de versheid van je vlees uit de super.
Je neus is je enige raadgever;)
2 dagen achter elkaar het zelfde eten is lekker makkelijk. (de 2de dag dan he)quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:50 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het nogal decadent om per se niet twee keer hetzelfde te willen eten. Je gaat er niet aan dood, en het is zeker niet "".
Of je leest het topicquote:Op donderdag 10 juli 2008 03:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ben benieuwd, Is de TS al afgestorven?
Ik denk dat ie dat half uur na zijn laatste post wel doorgekomen isquote:Op donderdag 10 juli 2008 03:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ben benieuwd, Is de TS al afgestorven?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was even een paar pagina's aan het teruglezen, en ik moest echt op mijn vingers gaan zitten om niet te reageren op Qwea en Patries86Maargoed jij hebt het al gedaan
![]()
Zoooo smakeloos en saai wat die 2 altijd posten in het wat eten en drinken we vandaag topic. Af en toe voel ik gewoon plaatsvervangende schaamteEn ik vraag me af hoe dik de beide dames zijn
![]()
Godverdomme gezond voedsel is ook goedkoop te krijgen, dat blijkt wel uit dit en het slierten en bonken topic
quote:Op donderdag 10 juli 2008 02:39 schreef borbit het volgende:
[..]
Je kan ook een setje fietstassen halen. (even bedelen bij postkantoor, of van een krantenjongen "overkopen" (tientje ofzo). stuk goedkoper en makkelijker dan een auto
Oe, wat dat betreft. Zoutvlees kost ook geen, eh, niet veel en kan je zo'n beetje eeuwig bewaren.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:12 schreef SHE het volgende:
[..]
En vlees kan je pekelen...maar goed, dat wordt een dagtaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |